Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121835/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1) budowa placu przy kościele w Grabowcu,
2) przebudowa drogi nr 100741C w Gronowie,
3) wykonanie pięciu progów zwalniających na drodze gminnej nr 100713C ul. Rogowska w Grębocinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.lubicz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1) budowa placu przy kościele w Grabowcu,2) przebudowa drogi nr 100741C w Gronowie,
3) wykonanie pięciu progów zwalniających na drodze gminnej nr 100713C ul. Rogowska w Grębocinie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-701cb964-e9f2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121835/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia- część 11. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych – branży drogowej:
przebudowa jezdni o nawierzchni bitumicznej:
• długość odcinka – 120 m;
• szerokość jezdni – 5,00 m (2 pasy ruchu, po 2,50 m każdy);
• spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2 %;
• przekrój jezdni – uliczny (jezdnia ograniczona z obu stron krawężnikami betonowymi);
budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej:
• jednostronny;
• spadek poprzeczny: jednostronny 2%;
• szerokość: 2,0m;
budowa zatok postojowych o nawierzchni z płyt betonowych;
• szerokości 5,00m – parkowanie prostopadłe do krawędzi jezdni:
27 miejsc postojowych o szerokości 2,50m;
• spadek poprzeczny: jednostronny 2%;
zagospodarowanie zielenią terenu przyległego:
• wykonanie zieleni (trawników).
2. Wycinka drzew i krzewów.
Projektowane zagospodarowanie terenu nie koliduje z istniejącymi drzewami
i krzewami, w związku z tym nie przewiduje się wycinki drzew i wycinki krzewów.
3. Roboty rozbiórkowe.
Zakresem robót rozbiórkowych jest wykonanie demontażu:
jezdni:
• nawierzchnia bitumiczna;
chodnika:
• nawierzchnia z drobnowymiarowych elementów betonowych – kostki betonowej;
obramowania nawierzchni:
• obrzeży betonowych.
4. Odpady
Na Wykonawcy robót spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania odpadów powstałych z robót drogowych – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 701, z późń. zm.) – z wyjątkiem materiałów z rozbiórki, stanowiących własność Zamawiającego.
5. Roboty ziemne
Zakresem robót ziemnych jest wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne: jezdni, chodników, zatok postojowych oraz zieleni.
Przed przystąpieniem do robót trasę sieci podziemnych należy oznaczyć. W rejonach czynnych sieci uzbrojenia podziemnego obowiązuje bezwzględny zakaz używania sprzętu mechanicznego. Roboty należy prowadzić z ostrożnością, szczególnie w rejonie czynnych sieci, przestrzegać zaleceń służb odpowiedzialnych za poszczególne media. Roboty prowadzić pod ich nadzorem.
6. Obramowanie nawierzchni
Jako boczne ograniczenie nawierzchni jezdni należy zastosować krawężnik betonowy 15*30cm, wystający ponad nawierzchnię jezdni na wysokość 12cm (przy chodniku) lub ustawiony na „zero” względem nawierzchni jezdni (przy zieleńcu).
Jako boczne ograniczenie nawierzchni jezdni na połączeniu z nawierzchnią zatoki postojowej oraz na przejściach dla pieszych należy zastosować krawężnik betonowy (wjazdowy) 15*22cm, wystający ponad nawierzchnię jezdni na wysokość 2cm.
Jako końcowe ograniczenie nawierzchni zatoki postojowej należy zastosować krawężnik betonowy 15*30cm, wystający ponad nawierzchnię zatoki na wysokość (przy chodniku) lub ustawiony na „zero” względem nawierzchni zatoki (przy zieleńcu).
Jako boczne ograniczenie nawierzchni chodnika należy zastosować obrzeże betonowe 8*30cm. Obrzeże to należy ustawić na ławie betonowej (z oporem), gr. 10cm, z podsypki cementowo – piaskowej. Pod ławą należy wykonać warstwę odcinającą z piasku, gr. 5cm.
7. Konstrukcje nawierzchni
Zakłada się występowanie w podłożu gruntowym nawierzchni gruntów niewysadzinowych – o grupie nośności G1. W przypadku ujawnienia w podłożu gruntowym nawierzchni gruntów wysadzinowych lub wątpliwych – o grupie nośności innej niż G1, należy podłoże to doprowadzić do grupy nośności G1.
Biorąc pod uwagę względy wytrzymałościowe i estetyczne oraz wytyczne inwestora, zaprojektowano konstrukcje poszczególnych nawierzchni:
Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni:
Warstwa ścieralna z SMA8 (PMB 45/80-55) gr. 6cm;
Warstwa wiążąca z AC16W (50/70) gr. 5cm;
Górna warstwa podbudowy zasadniczej z AC22P (35/50) gr. 7cm;
Dolna warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm) gr. 20cm;
Warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem(C3/4) gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja chodnika:
Warstwa nawierzchniowa z kostki betonowej (szara) gr. 8cm;
Podsypka cementowo – piaskowa (1:4) gr. 4cm;
Warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm) gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja zatok postojowych:
Płyta betonowa ażurowa 60x40x10cm;
Podsypka cementowo – piaskowa (1:4) gr. 3cm;
Podbudowa z KŁSM 0/31,5mm gr. 20cm;
Warstwa mrozoochronna z piasku gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja zieleńca (trawnika):
Trawnik dywanowy siewem z nawożeniem;
Warstwa ziemi urodzajnej, gr. 15cm;
Profilowane podłoże gruntowe.
8. Przekroje konstrukcyjno-normalne
W części rysunkowej zawarto przekroje uwzględniające zaprojektowane warstwy konstrukcyjne poszczególnych elementów oraz przedstawiono usytuowanie wysokościowe projektowanych elementów w odniesieniu do przyjętej niwelety jezdni. Przekroje zawarte w części rysunkowej odnoszą się do miejsc charakterystycznych. W pozostałych miejscach należy posiłkować się przekrojami wskazanymi – z uwagi na fakt, że są to przekroje powtarzalne.
9. Odwodnienie nawierzchni
Odwodnienie projektowanych nawierzchni odbywa się powierzchniowo – poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużnei sprowadzenie wody na tereny „zielone”.
10. Spadki poprzeczne i podłużne
Projektuje się spadki poprzeczne daszkowe – projektowane spadki poprzeczne zostały pokazane na przekrojach konstrukcyjno-normalnych (część rysunkowa – rys. nr 3).
Projektowane spadki podłużne zostały przedstawione na profilach podłużnych – część rysunkowa – rys. nr 4.
11. Zieleń
Na terenie objętym zakresem inwestycji zaprojektowano wykonanie zieleńcy (trawników dywanowych siewem). Poziom trawników należy wykonać 5cm poniżej górnej powierzchni elementów obramowujących projektowane nawierzchnie. Konstrukcja zieleńcy (trawników) została przedstawiona w punkcie 1.10. opisu technicznego.
12. Zestawienie projektowanych powierzchni
Nawierzchnia jezdni ~ 1 080m2;
Nawierzchnia chodników ~ 355m2;
Nawierzchnia zatok postojowych ~ 340m2;
Nawierzchnia zieleńcy (trawników) ~ 1 290m2.
13. Urządzenia infrastruktury obcej
Projektowane elementy drogi nie kolidują z istniejącymi w drodze urządzeniami infrastruktury obcej – co za tym idzie, nie są wymagane uzgodnienia dokumentacji projektowej z gestorami tych sieci.
14. Wytyczne realizacyjne i uwagi końcowe
O rozpoczęciu robót należy powiadomić zainteresowane strony.
W czasie prowadzenia robót wykonawca powinien zapewnić bezpieczeństwo w ruchu drogowym – zgodnie z ustawą o ruchu drogowym oraz zatwierdzonym projektem czasowej zmiany organizacji ruchu.
W miarę możliwości wykonawca powinien zapewnić dojście i dojazd mieszkańcom do swoich posesji.
W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.
Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie wymogów normowych oraz przepisów przeciwpożarowych i BHP.
Po wykonaniu obiekt podlega geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
15. Szczegółowy opis zawarty jest w dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
8. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli Zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 121.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 121 ustawy, z wyłączeniem zasad określonych w art. 118 ust. 2 ustawy.
9. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie gwarancji.
Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na roboty budowlane na okres min. 60 m-cy od daty odbioru końcowego dla każdej części zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby konstrukcja nawierzchni miała zapewnioną trwałość między remontową min. 10 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 698156,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia –część 2Część 2 została podzielona na dwa odcinki.
1. Przedmiotem zamówienia dla odcinka pierwszego w części drugiej jest wykonanie robót budowlanych – branży drogowej polegających na przebudowie jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej; zakres obejmuje odcinek o długości 60 mb (od km 0+220 do 0+280 od ca OSP w stronę byłej JW):
• klasa drogi – L (dojazdowa);
• długość odcinka – 60 m;
• szerokość jezdni – 5,00 m (2 pasy ruchu, po 2,50 m każdy – odcinki proste);
• spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%;
• przekrój:
mieszany (jezdnia ograniczona z jednej strony krawężnikami, a z drugiej bez krawężników, z poboczem gruntowym);
1) budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej:
• jednostronny;
• spadek poprzeczny: jednostronny 2%;
• szerokość: 2,0m;
przebudowa zjazdów indywidualnych:
• szerokość – 4,00m i 5,00m(dostosowana do szerokości bram wjazdowych na posesje);
• połączenie z nawierzchnią jezdni poprzez fazowanie 1:1 (o wartości 1,50m:1,50m);
2) budowa terenu utwardzonego z mieszanki mineralno – asfaltowej:
• wymiary: 1,75x15m;
3) budowa utwardzonych poboczy:
• jednostronne;
• szerokość: 1,0m;
• spadek poprzeczny: jednostronny 8%;
4) budowa kanału technologicznego ulicznego:
• profil podstawowy KTp;
• budowa kanalizacji teletechnicznej – 2 rury osłonowe;
• montaż studni kablowych typu SKR-2;
zagospodarowanie zielenią terenu przyległego:
• wykonanie zieleńcy (trawników).
3. Roboty rozbiórkowe
Zakresem robót rozbiórkowych jest wykonanie demontażu:
• jezdni o nawierzchni z masy bitumicznej;
• zjazdów: z kostki betonowej, z trylinki;
• krawężników betonowych;
• obrzeży betonowych.
4. Roboty ziemne
Zakresem robót ziemnych jest wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne: jezdni, chodnika, poboczy, zjazdów, terenu utwardzonego oraz zieleńcy.
5. Jako boczne ograniczenie nawierzchni jezdni należy zastosować krawężnik betonowy 15*30cm, wystający ponad nawierzchnię jezdni na wysokość 12cm. Krawężnik ten należy ustawić na ławie betonowej (z oporem), gr. 10cm, z betonu C12/15.
6. Konstrukcje nawierzchni
Zakłada się występowanie w podłożu gruntowym nawierzchni gruntów niewysadzinowych – o grupie nośności G1.
Projektowana konstrukcja jezdni:
Warstwa ścieralna z SMA8 (PMB 45/80-55) gr. 6cm;
Warstwa wiążąca z AC16W (50/70) gr. 5cm;
Górna warstwa podbudowy zasadniczej z AC22P (35/50) gr. 7cm;
Dolna warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm) gr. 20cm;
Warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem(C3/4) gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja chodnika:
Warstwa nawierzchniowa z kostki betonowej (szara) gr. 8cm;
Podsypka cementowo – piaskowa (1:4) gr. 4cm;
Warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm) gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdu:
Warstwa nawierzchniowa z kostki betonowej (szara), gr. 8cm;
Podsypka cementowo – piaskowa (1:4), gr. 4cm;
Warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm), gr. 20cm;
Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 (0/16mm), gr. 10cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja terenu utwardzonego:
Warstwa ścieralna z SMA8 (PMB 45/80-55) gr. 6cm;
Warstwa wiążąca z AC16W (50/70) gr. 5cm;
Górna warstwa podbudowy zasadniczej z AC22P (35/50) gr. 7cm;
Dolna warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm) gr. 20cm;
Warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem(C3/4) gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja nawierzchni poboczy:
Warstwa z kruszywa łamanego (0/16) gr. 20cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.\
Projektowana konstrukcja zieleńca (trawnika):
Trawnik dywanowy siewem z nawożeniem;
Warstwa ziemi urodzajnej, gr. 15cm;
Profilowane podłoże gruntowe.
7. Odwodnienie nawierzchni
Odwodnienie projektowanych nawierzchni odbywa się powierzchniowo – poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużnei sprowadzenie wody na tereny „zielone” oraz do istniejącego systemu odwadniającego drogi.
8. Zieleń
Na terenie objętym zakresem inwestycji zaprojektowano wykonanie zieleńcy (trawników dywanowych siewem).
9. Zestawienie projektowanych powierzchni i elementów
• Nawierzchnia jezdni: ~ 1 490m2.
• Nawierzchnia chodnika: ~ 485m2;
• Nawierzchnia zjazdów: ~ 140m2;
• Nawierzchnia terenu utwardzonego: ~ 25m2;
• Nawierzchnia poboczy: ~ 250m2;
• Kanał technologiczny: 240m;
• Studnie kablowe: 4szt.
• Nawierzchnia zieleńcy (trawników): ~ 1 060m2.
10. Kanał technologiczny
kanał technologiczny przepustowy (KTp) – składający się z 2 rur osłonowych, Kanał technologiczny wykonany będzie z 1rury osłonowej o średnicy 110 oraz z 1 rury o średnicy 160, w której ułożone zostaną trzy rury światłowodowe RS40/3,7mm i jedna prefabrykowana wiązki mikrorur 7x12 o średnicy zewnętrznej 40mm.
11. Przedmiotem zamówienia dla odcinka drugiego w części drugiej jest wykonanie robót budowlanych – branży drogowej polegających na przebudowie jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej:
• klasa drogi – L (dojazdowa);
• długość odcinka – 906 m;
• szerokość jezdni – 5,00 m (2 pasy ruchu, po 2,50 m każdy – odcinki proste);
• spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%;
• przekroje:
drogowy (jezdnia bez krawężników, z poboczem gruntowym);
mieszany (jezdnia ograniczona z jednej strony krawężnikami, a z drugiej bez krawężników, z poboczem gruntowym);
1) budowa chodnika o nawierzchni z kostki betonowej:
• jednostronny;
• spadek poprzeczny: jednostronny 2%;
• szerokość: 2,0m;
przebudowa zjazdów indywidualnych:
• szerokość – 5,00m(dostosowana do szerokości bram wjazdowych na posesje);
• połączenie z nawierzchnią jezdni poprzez fazowanie 1:1 (o wartości 1,50m:1,50m);
2) budowa utwardzonych poboczy:
• dwustronne oraz jednostronne;
• szerokość: 1,0m;
• spadek poprzeczny: jednostronny 8%;
3) budowa rowów odwadniających:
• jednostronne: strona lewa;
• przekrój: trapezowy;
• nachylenie skarp rowów: 1:1,5.
4) budowa kanału technologicznego ulicznego:
• profil podstawowy KTp;
• budowa kanalizacji teletechnicznej – 2 rury osłonowe;
• montaż studni kablowych typu SKR-2;
zagospodarowanie zielenią terenu przyległego:
• wykonanie zieleńcy (trawników).
16. Roboty rozbiórkowe
Zakresem robót rozbiórkowych jest wykonanie demontażu:
• jezdni o nawierzchni z masy bitumicznej;
• zjazdów: z kostki betonowej, z trylinki;
• krawężników betonowych;
• obrzeży betonowych.
17. Roboty ziemne
Zakresem robót ziemnych jest wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne: jezdni, chodnika, poboczy, zjazdów oraz zieleńcy.
18. Obramowanie nawierzchni
Jako boczne ograniczenie nawierzchni jezdni należy zastosować krawężnik betonowy 15*30cm, wystający ponad nawierzchnię jezdni na wysokość 12cm. Krawężnik ten należy ustawić na ławie betonowej (z oporem), gr. 10cm, z betonu C12/15.
19. Konstrukcje nawierzchni
Projektowana konstrukcja jezdni:
Warstwa ścieralna z SMA8 (PMB 45/80-55) gr. 6cm;
Warstwa wiążąca z AC16W (50/70) gr. 5cm;
Górna warstwa podbudowy zasadniczej z AC22P (35/50) gr. 7cm;
Dolna warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm) gr. 20cm;
Warstwa podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej cementem(C3/4) gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja chodnika:
Warstwa nawierzchniowa z kostki betonowej (szara) gr. 8cm;
Podsypka cementowo – piaskowa (1:4) gr. 4cm;
Warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm) gr. 15cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdu:
Warstwa nawierzchniowa z kostki betonowej (szara), gr. 8cm;
Podsypka cementowo – piaskowa (1:4), gr. 4cm;
Warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (0/31,5mm), gr. 20cm;
Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem C1,5/2 (0/16mm), gr. 10cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja nawierzchni poboczy:
Warstwa z kruszywa łamanego (0/16) gr. 20cm;
Profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe.
Projektowana konstrukcja zieleńca (trawnika):
Trawnik dywanowy siewem z nawożeniem;
Warstwa ziemi urodzajnej, gr. 15cm;
Profilowane podłoże gruntowe.
21. Odwodnienie nawierzchni
Odwodnienie projektowanych nawierzchni odbywa się powierzchniowo – poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużnei sprowadzenie wody na tereny „zielone” oraz do istniejącego systemu odwadniającego drogi oraz do projektowanych i istniejących rowów odwadniających.
23. Zieleń
Na terenie objętym zakresem inwestycji zaprojektowano wykonanie zieleńcy (trawników dywanowych siewem).
24. Zestawienie projektowanych powierzchni i elementów
• Nawierzchnia jezdni: ~ 4 665m2.
• Nawierzchnia chodnika: ~ 200m2;
• Nawierzchnia zjazdów: ~ 215m2;
• Nawierzchnia poboczy: ~ 1 160m2;
• Długość rowów: ~ 100m;
• Kanał technologiczny: 225m;
• Studnie kablowe: 2szt.
• Nawierzchnia zieleńcy (trawników): ~ 3 355m2.
10. Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie gwarancji.
Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na roboty budowlane na okres min. 60 m-cy od daty odbioru końcowego dla każdej części zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby konstrukcja nawierzchni miała zapewnioną trwałość między remontową min. 10 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1314573,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia– część 3Przedmiotem zamówienia dla części trzeciej jest wykonanie robót budowlanych – branży drogowej polegających na wybudowaniu pięciu progów zwalniających z masy bitumicznej oraz wdrożenie zmiany organizacji ruchu, zgodnie z zatwierdzonym projektem zmian w organizacji ruchu i oznakowania w ciągu ulicy Rogowskiej
w Grębocinie.
Szerokość progów 3 m, w tym 2x1,5 m skosy boczne; wysokość progu w środkowej części 0,10 m.
Szczegóły lokalizacji oraz wymiary, kształt określone zostały w udostępnionym projekcie zmian organizacji ruchu.
10. Minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie gwarancji.
Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na roboty budowlane na okres min. 60 m-cy od daty odbioru końcowego dla każdej części zamówienia.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby konstrukcja nawierzchni miała zapewnioną trwałość między remontową min. 10 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 69487,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639955,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639955,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639955,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Barczyńscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639955,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w trakcie procedowania wystąpiły istotne okoliczności, o których Zamawiający nie wiedział w dacie ogłaszani9a postępowania, powodujące, że realizacja tej części zamówienia nie leży w interesie publicznym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1609849,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2169643,42 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38437,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Barczyńscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.