Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00049792/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi krajowych oraz zagranicznych wyjazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków5020 sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520951738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 17
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-302
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@k5020.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia.k5020.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie, promocja, produkcja i nadawanie audycji audiowizualnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie obsługi krajowych oraz zagranicznych wyjazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db824ba-b5f9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi krajowych oraz zagranicznych wyjazdów pracowników i gości Zamawiającego obejmujących:
1) rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie,
2) obsługę w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych w Polsce i za granicą w obiektach świadczących usługi hotelarskie w rozumieniu definicji zwartej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 1944 z późn. zm.), w tym w szczególności w hotelach, pensjonatach i w apartamentach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W części dotyczącej wartości złożonych ofert Zamawiający wskazał wartość opłat transakcyjnych, składających się na kryterium "cena".
Wskazana wartość umowy to maksymalna wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu Umowy i jest górną granicą zobowiązań, jaką Zamawiający może zaciągnąć na podstawie Umowy. Na całkowitą wartość Umowy składa się wartość zakupionych biletów lotniczych wraz z wszelkimi opłatami z nimi związanymi, wartość noclegów oraz odpowiadające im opłaty transakcyjne w wysokości wynikającej z oferty Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Zadanie 1 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2- Sukcesywna dostawa klawiatur i myszek.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie układu 14 masowych regulatorów przepływu gazu (MFC) wraz z systemem dozowania par, na potrzeby NCPS SOLARIS w Krakowie (PF pt.: "Materials Research Hub")
- ZP.16.2025 Świadczenie usług przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu laboratoryjnego i badawczego
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
- Wykonanie i dostawa zestawów wielkanocnych dla Województwa Małopolskiego na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla pracowników Sieć Badawcza Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Organizacja wycieczki pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- ORGANIZACJA WYJAZDU I POBYTU REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO DLA PRACOWNIKÓW SZKÓŁ
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Siewierz
więcej: Usługi transportu lotniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.