Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174489/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Sądowa w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324163160
1.5.8.) Numer faksu: 324163155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Budynku Obsługi Podróżnych (BOP) Węzeł Sądowa w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aad45327-db2f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Utrzymanie czystości i porządku w budynku obsługi podróżnych - węzeł Sądowa, Zawodzie, Brynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174489/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.034.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263485,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie – utrzymanie czystości i porządku w budynku obsługi podróżnych Węzeł przesiadkowy – ul. Sądowa w Katowicach („BOP Węzeł Sądowa”) zarządzanym przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Usługi polegać będą w szczególności na:
1) bieżącym (w oparciu o ustaloną w harmonogramie częstotliwość):
a) utrzymaniu czystości i porządku powierzchni wewnętrznych budynku,
b) utrzymaniu czystości okien (od wewnątrz i zewnątrz),
c) uzupełnianie środków czystości,
d) pielęgnowanie roślin naturalnych,
e) utrzymaniu czystości siedzisk w strefie podróżnych,
f) opróżnianie koszy na śmieci,
g) wystawianie pojemników na odpady,
2) dodatkowe sprzątanie obiektu - ponad ustaloną w harmonogramie częstotliwość,
3) odśnieżanie dachu budynku, usuwanie lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywóz śniegu i lodu w miejsce prawem dopuszczone.
Czynności należy wykonywać całodobowo, siedem dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy, przez cały okres obowiązywania umowy.
2. Aktualne powierzchnie objęte zamówieniem wynoszą: powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 1087,02 m2.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami, gdzie określone są powierzchnie objęte usługą (załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy), wyposażenie pomieszczeń, standardy świadczenia usług (czynności, częstotliwość) oraz pozostałe informacje określające wielkość i zakres przedmiotu zamówienia.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących w ramach niniejszego zamówienia czynności, których wykonanie polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. osób wyznaczonych do realizacji umowy w zakresie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących dodatkowe sprzątanie, odśnieżanie dachu, usuwanie lodu, nawisów i sopli wraz z ich wywozem oraz czynności związane z koordynacją wykonania usług. Wymóg nie dotyczy m.in. osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Prawo opcji.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI. Prawo opcji obejmuje zmianę zakresu usług w związku ze:
1) zmianą ilości m² powierzchni obiektu objętej usługą, w przypadku gdy zmianie ulegnie powierzchnia obiektu, na której świadczona jest usługa;
2) dodatkowym posprzątaniem wskazanych powierzchni obiektu objętych usługą, ponad częstotliwość wskazaną w załączniku nr 3;
3) odśnieżaniem dachu, usunięciem lodu, nawisów śnieżnych i sopli oraz wywozem śniegu i lodu.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji są określone w projektowanych postanowieniach umowy.
Zamawiający określił maksymalne ilości realizacji zamówienia, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Zamawiający określił także minimalne (gwarantowane, obligatoryjne) zakresy usług. Zakresy maksymalne i minimalne wynoszą:
Maksymalne powierzchnie do sprzątania: powierzchnie wewnętrzne w budynkach: 1304,42 m2, powierzchnia dodatkowa 1058,45 m2, powierzchnia dachu do odśnieżania 1860,00 m2, powierzchnia dachu do usuwania lodu, nawisów i sopli 144,00 mb, ilość śniegu do wywiezienia 16 m3.
Gwarantowane powierzchnie do sprzątania: powierzchnia wewnętrzna w budynkach: 774,02 m2, powierzchnia dodatkowa 0,00 m2, powierzchnia dachu do odśnieżania 0,00 m2, powierzchnia dachu do usuwania lodu, nawisów i sopli 0,00 mb, ilość śniegu do wywiezienia 0,00 m3.
6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
7. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
8. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
9. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy).
10. Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem stanowi część zamówienia na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości i porządku nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213811,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213811,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213811,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US Destello Wojciech Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275
7.3.3) Ulica: ul. Górna 23
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213811,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.