eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikDostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"



Og³oszenie z dnia 2023-05-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska ¦widnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4085fb0e-faf4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00235345

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039777/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa oprogramowania i sprzêtu informatycznego w ramach grantu Cyfrowa Gmina

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane jest w ramach projektu pn. „Zwiêkszenie stopnia cyfryzacji i cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik” finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, realizowanego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4085fb0e-faf4-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl -adres prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4085fb0e-faf4-11ed-9355-06954b8c6cb9 . Zarówno komunikacja elektroniczna jak i sk³adanie ofert odbywa siê przy wykorzystaniu odpowiednich funkcjonalno¶ci udostêpnionych na Platformie e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zampub@e-swidnik.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne). Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r (RODO) dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³ Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci: wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska ¦widnik z siedzib± w ¦widniku, ul.Stanis³awa Wyspiañskiego 27, 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej ¦widnik mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail: iod@e-swidnik.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie podstawowym,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art.15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego dla pracowników biurowych, w tym:
- dostawa stacji roboczych - 81 szt.,
- dostawa komputerów przeno¶nych - 44 szt.,
- dostawa licencji pakietu biurowego - 11 szt

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

30214000-2 - Stacje robocze

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywaæ siê bêdzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji na stacje robocze - 20%, okres gwarancji na laptopy - 20%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na stacje robocze

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na laptopy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby serwerowni, w tym:
- dostawa dysków do macierzy dyskowej - 2 szt.,
- dostawa UPS - 1 szt.,
- dostawa macierzy dyskowej - 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywaæ siê bêdzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji na macierz dyskow± - 30%, okres gwarancji na dyski - 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na macierz dyskow±

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dyski

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa licencji oprogramowania, w tym:
- dostawa licencji dostêpowych - 100 szt.,
- przed³u¿enie licencji VMWare Essentials Plus lub dostawa rozwi±zania równowa¿nego - 1 szt.,
- przed³o¿enie licencji ESET lub dostawa rozwi±zania równowa¿nego - 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywaæ siê bêdzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena - 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed³u¿enie licencji oprogramowania do zarz±dzania i monitoringu sieci w tym:
- przed³u¿enie licencji Axence nVision lub dostawa rozwi±zania równowa¿nego - 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert odbywaæ siê bêdzie w sposób wskazany w sekcji 14 SWZ na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: cena - 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w nastêpuj±cym zakresie :

Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:

- dla czê¶ci 1 :
W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, co najmniej dwie umowy obejmuj±ce swoim zakresem dostawê komputerów z oprogramowaniem, których warto¶æ nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 300 000 z³ brutto w ka¿dej z umów.

- dla czê¶ci 2:
W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, co najmniej dwie umowy obejmuj±ce swoim zakresem dostawê sprzêtu informatycznego, którego warto¶æ nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 70 000 z³ brutto w ka¿dej z umów.

- dla czê¶ci 3:
W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³, co najmniej dwie umowy obejmuj±ce swoim zakresem dostawê oprogramowania informatycznego, którego warto¶æ nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 20 000 z³ brutto w ka¿dej z umów.

- dla czê¶ci 4:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunków w tym zakresie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a wprzypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków odopuszczenie do udzia³u wpostêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz zodsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie wsprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecz-nych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1 Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u wpostêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw lub us³ug, z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca, który sk³ada ofertê na Czê¶æ 1 zamówienia zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) opis charakterystyki zaoferowanego sprzêtu informatycznego i oprogramowania zawartego w tabeli w pkt. 2.1 Formularza cenowego zawieraj±cy równie¿ nazwê producenta i model dla ka¿dego z zaoferowanego sprzêtu informatycznego i oprogramowania. Opis, o którym mowa, powinien odnosiæ siê do ka¿dego z wymagañ okre¶lonych w SOPZ w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³niania przez oferowany sprzêt informatyczny i oprogramowanie wymagañ minimalnych okre¶lonych w SOPZ. Opis charakterystyki sporz±dziæ nale¿y zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
b) dla zaoferowanego modelu stacji roboczych:
- wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wyniku testów CPU PassMark Performance Test dla procesora zaoferowanego modelu stacji roboczych potwierdzaj±cy minimaln± liczbê punktów okre¶lon± w SOPZ (wynik testu powinien byæ aktualny w okresie od dnia og³oszenia postepowania) – Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie dokumentu w jêzyku angielskim;
- dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania: Certyfikat ISO 9001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent jednostki centralnej opracowa³, wdro¿y³ i certyfikowa³ system zarz±dzania jako¶ci±; Certyfikat ISO 50001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent jednostki centralnej posiada system zarz±dzania energi±, zmniejszaj±cy zu¿ycie energii, wp³ywy na ¶rodowisko i zwiêkszaj±cy rentowno¶æ; Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowana jednostka centralna i monitor spe³niaj± wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE; Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta jednostki centralnej i monitora lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie dokumentu w jêzyku angielskim.
c) dla zaoferowanego modelu laptopa TYP A, TYP B, TYP C:
- wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wyniku testów CPU PassMark Performance Test dla procesora zaoferowanego modelu laptopa potwierdzaj±cy minimaln± liczbê punktów okre¶lon± w SOPZ (wynik testu powinien byæ aktualny w okresie od dnia og³oszenia postepowania) – Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie dokumentu w jêzyku angielskim;
- dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania: Certyfikat ISO 9001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent laptopa opracowa³, wdro¿y³ i certyfikowa³ system zarz±dzania jako¶ci±; Certyfikat ISO 50001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent sprzêtu posiada system zarz±dzania energi±, zmniejszaj±cy zu¿ycie energii, wp³ywy na ¶rodowisko i zwiêkszaj±cy rentowno¶æ; Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany produkt spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE; Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta jednostki lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych – Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie dokumentu w jêzyku angielskim;

(ci±g dalszy w rubryce IX "Pozosta³e informacje"

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wszystkie przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj± uzupe³nieniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów udostêpniaj±cych zasoby (je¿eli dotyczy).
2. Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2019r. poz.700 z pó¼n.zm.).
3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) za¶wiadczenia, o którym mowa w sekcji 5.6) pkt 1 og³oszenia, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w sekcji 5.6) pkt 2 og³oszenia– sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
- wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem
4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz
dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê, a oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego
pe³nomocnika.
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± przedstawiæ:
a) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo,
b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art.117 ust. 4 (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ).
3.¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
1) Strony s± uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian w zakresie okoliczno¶ci i na podstawie zapisów zawartych w art. 455 ustawy;
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy nastêpuj±cych zmian w przypadku:
a) konieczno¶ci dostarczenia innego, ni¿ okre¶lonego w Umowie urz±dzenia lub oprogramowania, niepowoduj±ca zwiêkszenia ceny, spowodowana zakoñczeniem produkcji okre¶lonego w Umowie urz±dzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadaj±ce parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcê w ofercie;
b) pojawienia siê na rynku urz±dzenia producenta sprzêtu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, ¿e te zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ceny;
c) ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego urz±dzenia Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w SWZ dla produktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad;
d) zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
e) zmiany Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego;
f) wyst±pienia si³y wy¿szej, to jest zdarzenia niezawinionego przez ¿adn± ze stron, charakteryzuj±ce siê nadzwyczajno¶ci±, niemo¿liwo¶ci± przeciwstawienia siê oraz zewnêtrzno¶ci±, jak powód¼, po¿ar, dzia³ania wojenne, akty terrorystyczne, stan wojenny, blokady granic, zakaz importu, eksportu, epidemie, strajki generalne itp.
2. W przypadkach, w których zgodnie z powy¿szymi postanowieniami lub przepisami prawa mo¿liwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji:
1) o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, w szczególno¶ci ze wzglêdu na zaistnienie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt. 2);
2) ze wzglêdu na okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, np. opó¼nienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opó¼nienie lub zatrzymanie transportu wynikaj±ce, np. z powodów warunków atmosferycznych.
3. Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – wynagrodzenie przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug.
4. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych Stron Umowy oraz ich danych kontaktowych.
5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w formie aneksu w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, je¿eli wyst±pi nieprzewidziana okoliczno¶æ o obiektywnym charakterze, która w sposób istotny wp³ynie na mo¿liwo¶æ wykonania przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-06 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-05

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ci±g dalszy z rubryki 5.8 "Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych":
Wykonawca, który sk³ada ofertê na Czê¶æ 2 zamówienia zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) opis charakterystyki zaoferowanego sprzêtu informatycznego i oprogramowania zawartego w tabeli w pkt. 2.2 Formularza cenowego zawieraj±cy równie¿ nazwê producenta i model dla ka¿dego z zaoferowanego sprzêtu informatycznego i oprogramowania. Opis, o którym mowa, powinien odnosiæ siê do ka¿dego z wymagañ okre¶lonych w SOPZ w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³niania przez oferowany sprzêt informatyczny i oprogramowanie wymagañ minimalnych okre¶lonych w SOPZ;
b) dla zaoferowanego modelu urz±dzenia NAS:
- wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php wyniku testów CPU PassMark Performance Test dla procesora zaoferowanego modelu urz±dzenia NAS potwierdzaj±cy minimaln± liczbê punktów okre¶lon± w SOPZ (wynik testu powinien byæ aktualny w okresie od dnia og³oszenia postepowania) – Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie dokumentu w jêzyku angielskim.
3) Wykonawca, który sk³ada ofertê na Czê¶æ 3 zamówienia zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) opis charakterystyki zaoferowanego oprogramowania zawartego w tabeli w pkt 2.3 Formularza cenowego zawieraj±cy równie¿ nazwê producenta i wersjê dla ka¿dego z zaoferowanego oprogramowania. Opis, o którym mowa, powinien odnosiæ siê do ka¿dego z wymagañ okre¶lonych w SOPZ w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³niania przez oferowane oprogramowanie wymagañ minimalnych okre¶lonych w SOPZ;
4) Wykonawca, który sk³ada ofertê na Czê¶æ 4 zamówienia zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) opis charakterystyki zaoferowanego oprogramowania zawartego w tabeli w pkt 2.4 Formularza cenowego zawieraj±cy równie¿ nazwê producenta i wersjê dla ka¿dego z zaoferowanego oprogramowania. Opis, o którym mowa, powinien odnosiæ siê do ka¿dego z wymagañ okre¶lonych w SOPZ w celu umo¿liwienia Zamawiaj±cemu weryfikacji spe³niania przez oferowane oprogramowanie wymagañ minimalnych okre¶lonych w SOPZ;

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.