eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"



Og³oszenie z dnia 2022-07-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 38 IM. BRACTWA KURKOWEGO W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709833

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. p³k. Francesco Nullo 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-543

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: tel. (12) 12 411 65 44, 505 098 239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp38.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp38.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26c4e793-f924-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00235678

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00232813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.sp38.krakow.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl ;
- ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ;
- poczty elektronicznej - adres e-mail: sekretariat@sp38.krakow.pl ;
2. Dotyczy pkt "informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej": Podano adres strony internetowej s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert;
3. Szczegó³owe informacje zawiera rozdz. VIII-IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje wynikaj±cy z RODO obowi±zek informacyjny w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr postêpowania: SP38/ZP/1/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Czê¶æ 1 – Wyposa¿enie podstawowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.1 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ wraz z monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

30232100-5 - Drukarki i plotery

31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne

32341000-5 - Mikrofony

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

19730000-2 - W³ókna sztuczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Wyposa¿enie stanowisk pracy narzêdziowej / technicznej / narzêdzia.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.2 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ wraz z monta¿em, instalacj±, uruchomieniem (- je¿eli wymagane).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44510000-8 - Narzêdzia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne

44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

44512300-5 - M³otki

44512930-0 - Skrzynki narzêdziowe

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

33192500-7 - Probówki

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

39141300-5 - Szafy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 - Specjalistyczne urz±dzenia i narzêdzia, materia³y edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.3 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ wraz z monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33735000-1 - Gogle

31712110-4 - Elektroniczne uk³ady scalone i mikromodu³y

38510000-3 - Mikroskopy

30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy

19730000-2 - W³ókna sztuczne

38342000-4 - Oscyloskopy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 4 - ¦rodki ochrony indywidualnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.4 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18400000-3 - Odzie¿ specjalna i dodatki

18142000-6 - Okulary ochronne

18424000-7 - Rêkawice

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona:
- o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty i o¶wiadczenia za³±czane do oferty razem z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy PZP, zawartym na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów; 2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1; Uwaga: Zapis pkt 2 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dotyczy wymagañ nie wykazanych w pozosta³ej czê¶ci og³oszenia: - W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ (wzór umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-11 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 14:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dotyczy pkt "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupe³nienie informacji: Termin dostawy: maksymalnie 20 dni od dnia zawarcia umowy. Uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.