Og³oszenie z dnia 2022-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00235678/01 - Og³oszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00246310/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 38 IM. BRACTWA KURKOWEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709833
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. p³k. Francesco Nullo 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-543
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: tel. (12) 12 411 65 44, 505 098 239
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp38.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp38.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://www.sp38.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26c4e793-f924-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00332055
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00232813/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00235678/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr postêpowania: SP38/ZP/1/22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 104137,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ 1 – Wyposa¿enie podstawowe.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.1 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ wraz z monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
19730000-2 - W³ókna sztuczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32535,53 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Wyposa¿enie stanowisk pracy narzêdziowej / technicznej / narzêdzia.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.2 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ wraz z monta¿em, instalacj±, uruchomieniem (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 44510000-8 - Narzêdzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne
44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne
44512300-5 - M³otki
44512930-0 - Skrzynki narzêdziowe
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33192500-7 - Probówki
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11701,63 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 - Specjalistyczne urz±dzenia i narzêdzia, materia³y edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.3 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ wraz z monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33735000-1 - Gogle
31712110-4 - Elektroniczne uk³ady scalone i mikromodu³y
38510000-3 - Mikroskopy
30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
19730000-2 - W³ókna sztuczne
38342000-4 - Oscyloskopy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 58378,05 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 - ¦rodki ochrony indywidualnej.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.4 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 38 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzie¿ specjalna i dodatki
18142000-6 - Okulary ochronne
18424000-7 - Rêkawice
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1521,95 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 55551,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 82516,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55551,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383791980
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bytów
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 55551,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 45389,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 52205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45389,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tesora Marzena Paczyñska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 242794509
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 45389,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 68133,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 68133,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68133,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERDESK Rafa³ S³owik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368374267
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bêdzin
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 68133,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1365,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1905,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1365,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tesora Marzena Paczyñska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 242794509
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1365,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Us³ugi PPO¯ w obiektach Uniwersytetu Jagielloñskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓ¯NYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci i porz±dku w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
- 490.2024 wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagielloñskiego
- "Wykonanie instalacji o¶wietlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzêtu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzêtu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudzi±dzu - dzia³ materia³oznawstwo
- "Podniesienie poziomu bezpieczeñstwa w Urzêdzie Gminy Obrowo i Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Zakup i dostawa serwerów, prze³±czników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki ta¶mowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorz±d - Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzêtu komputerowego wed³ug 2 czê¶ci
wiêcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.