Og³oszenie z dnia 2023-05-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00262383/01 - Wynik z dnia 2023-06-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa subskrypcji oprogramowania Microsoft 365 EDU A3
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.cui.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
wdra¿anie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa subskrypcji oprogramowania Microsoft 365 EDU A3
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a3785c12-fb9b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00235805
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045278/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup licencji oprogramowania chmurowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3785c12-fb9b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:
1) Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ,
2) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@cui.bialystok.pl
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do
oferty) za pomoc± poczty elektronicznej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzania dok. elektronicznych lub dok. elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzenia z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020r. poz.2452).Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2ust.1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia z art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie z art.117 ust.4 Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art.118 ust.3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty z art.94 ust.2 ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dn.12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j.Dz.U.z2017r. poz.2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku, gdy dok.elektroniczne w postêpowaniu, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dn.16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2022r.poz.1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, oraz wykazaæ, ¿e zastrze¿one inf. stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z wy³±czeniem ofert) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@cui.bialystok.pl. Maksymalny rozmiar
plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub
drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. Szczegó³y dotycz±ce komunikacji zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zg. z art.13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony os.fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L2016,119, str.1,Dz.Urz.UE L2018,127,
str.2 oraz Dz. Urz.UE L2021,74, str.35), dalej:„rozporz±dzenie 2016/679”, informujemy, ¿e:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Warszawskiej 13 lok.7U,15-062 Bia³ystok, adres
e-mail: cui@cui.bialystok.pl,tel.(85) 869 6283, reprezentowane przez Dyrektora CUI w Bia³ymstoku.
2.Mo¿e Pan/Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych
na mocy rozporz±dzenia 2016/679 z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u
Administratora Inspektorem ochrony danych,kieruj±c korespondencjê na adres e-mail: iod@cui.bialystok.pl lub pod nr tel.:(85) 869
6283.
3.Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w post. bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zam.
publ. na podst. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³aniem przez administratora w interesie
publicznym,zg. z art.6 ust.1 lit.c, e oraz art.10 rozporz±dzenia 2016/679.
4.Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym zawarciem oraz realizacj± umowy na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 Kodeks cywilny zgodnie z art.6 ust.1 lit.b rozporz±dzenia 2016/679.
5.Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podst. przepisów prawa lub
umowy,w tym na podst.umowy: podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê serwisow±.
6.Ze wzglêdu na jawno¶æ post. o udzielenie zam. publ.,odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie
zainteresowane osoby lub podmioty.Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest
to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publ lub inf. stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
7.Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, wymagane przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo
zamówieñ publicznych – konieczne do wziêcia udzia³u w post. o udzielenie zam. publ. oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 Kodeks cywilny w celu zawarcia i realizacji umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi wziêcie udzia³u z post., zawarcie umowy.
8.Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9.Administrator informuje, ¿e przepisy Prawa zamówieñ publicznych ograniczaj± prawo do skorzystania:
1)ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art.16 rozporz±dzenia 2016/679), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ
zmian± wyniku post. o udzielenie zam. lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zam. publ.w zakresie niezgodnym z Prawem
zamówieñ publicznych;
2)z ograniczenia przetwarzania (art.18 rozporz±dzenia 2016/679),które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego
postêpowania.
10.Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych Pani/ Pana dotycz±cych, narusza przepisy prawa.
11.Podane przez Pani±/Pana dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres
obowi±zywania umowy przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej
umowy oraz do zakoñczenia okresu obejmuj±cego przedawnienie roszczeñ; przez okres realizacji sprawy oraz prawnie ustalony
okres archiwizacji, tj. przez 10 lat od przekazania do archiwum zak³adowego a po tym okresie zostan± poddane ocenie przydatno¶ci przez Archiwum Pañstwowe.
12.Pani/Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.17.2023.AO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w formie udzielenia licencji na pakiety subskrypcji, na okres 12 miesiêcy, dla oprogramowania Microsoft 365 A3 (dalej zwane Oprogramowaniem) lub dostawa subskrypcji dla oprogramowania równowa¿nego spe³niaj±cego wymagania jako¶ciowe wskazane w OPZ.
2. Oprogramowanie dostarczone w ramach niniejszego zamówienia przeznaczone jest dla 1000 u¿ytkowników placówek edukacyjnych.
3. Prawo opcji: Zamawiaj±cy na podstawie art. 441 ustawy Pzp zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu subskrypcji dla maksymalnie dodatkowych 100 u¿ytkowników.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1) Zamawiaj±cy na podstawie art. 441 ustawy Pzp zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie zakupu subskrypcji dla maksymalnie dodatkowych 100 u¿ytkowników.2) Prawo do skorzystania z opcji przys³uguje Zamawiaj±cemu z chwil± zawarcia umowy lub w terminie do 4 miesiêcy od jej zawarcia.
3) Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach niniejszej umowy i nast±pi w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb i ¶rodków posiadanych przez Zamawiaj±cego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u.
4) Wszystkie postanowienia Umowy dotycz±ce realizacji zamówienia podstawowego stosuje siê odpowiednio do zamówieñ realizowanych w ramach prawa opcji.
5) Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:
1) cena oferty (KC) – 100 %, gdzie 1 % = 1 pkt;
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium cena oferty (KC) wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
Ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 100 pkt
gdzie:
Comin – najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta mo¿e otrzymaæ w zakresie kryterium cena oferty (KC) maksymalnie 100,00 pkt;
2. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów
w ww. kryterium.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawia³o taki sam bilans ceny lub kosztu oraz pozosta³ych kryteriów oceny ofert (o ile zosta³y wskazane), Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a w przypadku, gdy nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w taki sposób, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
6. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
7. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku zaoferowania rozwi±zañ firmy Microsoft - o¶wiadczenie o statusie Licensing Solution Provider (LSP) firmy Microsoft, aktywny na rynku polskim (o¶wiadczenie do wype³nienia w tre¶ci formularz ofertowego – Za³±cznik nr 3 do SWZ). Zmawiaj±cy nie przewiduje uzupe³niania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca niepodlega wykluczeniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 4 do SWZ) -
sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2. O¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres robót wykonuj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o
zamówienie.
3. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je
uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do
tych dokumentów.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust. 3 i 4, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego.
7. Przepisy pkt 4 i 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na
zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na
takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 2 500,00 z³.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ nazwê lub numer przetargu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na wskazanym rachunku bankowym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu ORYGINA£ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA - wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej winno wskazywaæ wprost na mo¿liwo¶æ zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Zamawiaj±cego tj. Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku .
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnejoraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).
2) Dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zw formie orygina³u sporz±dzonego w
formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (podpisanej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub notarialnie po¶wiadczonej kopii w formie elektronicznej, podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o
notariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1799). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych – pe³nomocnikiem.
4) Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres
Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zak³adki "Oferta/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania wyklucza siê Wykonawców w przypadkach okre¶lonych w art.108 ust.1 ustawy Pzp.2.Na podstawie art.7 ust. 1 ustawy 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2023 r. poz.129 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± sankcyjn±”, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê równie¿:1)wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2)wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z2022 r. poz.593 ze zm.) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3)wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art.3 ust.1 pkt37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2023r. poz.120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Jednokrotne pozimowe sprz±tanie dróg na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Bia³ymstoku w 2025 roku.
- Nadzór inwestorski nad pracami budowlano-instalacyjnymi dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i przebudowa pomieszczeñ budynku G na potrzeby nowej kuchni UDSK.
- Geodezyjne pomiary odkszta³ceñ i przemieszczeñ obiektów mostowych w ci±gu dróg zarz±dzanych przez Oddzia³ w Bia³ymstoku GDDKiA
- Oznakowanie poziome dróg powiatowych na terenie Powiatu Bia³ostockiego w roku 2025
- Dostawa sprzêtu informatycznego
- Zakup gad¿etów promocyjnych wraz z dostaw± na potrzeby inicjatywy "Podlaski Uniwersytet Dzieciêcy" ZK-DZP.262.22.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Pu³awskiego w ¦widniku w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery czê¶ci
- Dostawa serwerów z licencjami
- Dostawa sprzêtu komputerowego do siedziby Zamawiaj±cego
- Instalacja wodomierzy z automatycznym odczytem na terenie Gminy Hañsk.
- Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorz±d".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.