Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00095246/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W STRZELCACH OPOLSKICH Z FILIĄ W SZYMISZOWIE I FILIĄ W LEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 8
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dps.strzelceop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.strzelceop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a7cae8b-c596-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a7cae8b-c596-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067049/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.274.ZP.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu w ilościach: bułka maślana 100g – 2490szt, bułka pszenna zwykła poznańska 100g – 2760szt, bułka tarta – 264kg, bułka pszenna na grzanki krojona 500g pakowana w folię – 1698szt, chleb zwykły mieszany krojony 1000g pakowany w folię o zawartości mąki pszennej 70% i 30% mąki żytniej -6946szt, chleb razowy żytni krojony 700g, pakowany w folię o zawartości mąki żytniej 90% - 4168szt, chleb zwykły mieszany 1000g o zawartości mąki pszennej 70% i 30%mąki żytniej – 6000szt, bułka kielecka krojona 400g pakowana w folię – 2280szt, zakwas chlebowy – 100kg, bułka chałka w foremce krojona pakowana w folię 600g – 540szt, bułka graham 90g – 1320szt, drożdże – 12 kg , pączki z nadzieniem różanym 50g, - 240szt, rogal maślany 100g – 2760szt.
Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami:
1)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sukcesywnie pieczywo własnym transportem z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych i na swój koszt do budynku DPS filia Szymiszów, ul. Strzelecka 2. Pojazdy do przewozu żywności muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz. U. 21/2003 poz. 179) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności,
2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pieczywo do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 do budynku magazynu - codziennie - rano do godz. 600 - 630 a dostawę pieczywa na niedzielę – dokonać w sobotę,
3)dostawę pieczywa na dzień świąteczny – dokonać w poprzedzającym te święto dniu roboczym,
4)asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany z przedstawicielem odbiorcy sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą,
5)wykonawca zapewnia dobrą jakość pieczywa,
6)wykonawca wydaje dostarczane pieczywo przedstawicielowi odbiorcy, który go przelicza, sprawdza jakość i świeżość oraz zgodność z zamówieniem,
7)wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
8)zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości,
9)wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć pieczywo w początkowym okresie gwarancji. Wszystkie zamawiane artykuły na dany dzień muszą być dostarczone w stanie świeżym, bez zakalca, bez ulepszaczy, miękisz suchy, równomiernie zabarwiony, nie kruszący się, bez grudek mąki i soli, objawów pleśnienia, psucia i zawilgocenia, produkowane i dostarczane z zachowaniem wymogów sanitarno - epidemiologicznych i systemu HACCP. Produkty dostarczane w opakowaniach muszą posiadać oznaczenia producenta, datę produkcji i datę ważności (przydatności do spożycia).
10)Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy,
11)fakturowanie odbywać się będzie w częściach na koniec miesiąca kalendarzowego.
12) Zamawiający dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia poszczególnych rodzajów pieczywa przy uwzględnieniu bieżących potrzeb zamawiającego:
a)w przypadku zwiększenia ilości asortymentu do 20% zamówienia, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem – zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy dostawca w terminie do pięciu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie.
b)w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, zamawiający złoży wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15821000-9 - Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125533,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125533,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125533,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Domeredzki Piekarnia Osiedlowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561492441
7.3.3) Ulica: ul. Kard. St. Wyszyńskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rafał Domeredzki Piekarnia Osiedlowa
jakie przetargi wygrała firma
Rafał Domeredzki Piekarnia Osiedlowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125533,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.