Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00178498/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lokalnej, przydomowej, biologicznej oczyszczalni ścieków w Puszczykowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000 - lecia Państwa Polskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-061
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin@kamieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kamieniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa lokalnej, przydomowej, biologicznej oczyszczalni ścieków w Puszczykowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2466f68-d121-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001325/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa lokalnej, przydomowej, biologicznej oczyszczalni ścieków w Puszczykowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lokalnej, przydomowej, biologicznej oczyszczalni ścieków w Puszczykowie. Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych związanych z budową grawitacyjnej instalacji kanalizacji zewnętrznej, sita pionowego do mechanicznego oczyszczania ścieków, przepompowni ścieków surowych z rurociągiem ciśnieniowym ścieków surowych, biologicznej oczyszczalni ścieków w oparciu o moduł typu SBR o wielkości 100 RLM i przepływie <12,00m3/d, studnią pomiarową, rurociągiem ciśnieniowym ścieków oczyszczonych, poletkiem rozsączającym ścieki oczyszczone do gruntu, ogrodzeniem terenu, siecią wodociągową z hydrantem ppoż., przyłączem wodociągowym, instalacją elektryczną zasalania obiektów oraz oświetlenia terenu.
W zakres robót (przedmiotu zamówienia) wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia (wraz z dostawami, montażem urządzeń i rozruchem technologicznym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik do SWZ,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załącznik do SWZ,
- przedmiar robót (forma pomocnicza) – stanowiący załącznik do SWZ.
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obowiązującymi przepisami, normami.
Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i bhp oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania oczyszczalni, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem.
Zamawiający wymaga aby parametry jakości odprowadzanych ścieków oczyszczonych do projektowanego poletka rozsączającego (ziemi) powinny być zgodne wydanym pozwoleniem wodnoprawnym nr PO.ZUZ.1.4210.3.2022.KS z dna 24 marca 2022 roku, oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 roku w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz. U. z 2019, poz. 1311), tj. nie przekroczą wartości dopuszczalnych określonych w załączniku nr 2: dla oczyszczalni RLM<2000,
- BZT5 40mgO2/dm3,
- ChZT 150mgO2/dm3,
- zawiesina ogólna 50mg/dm3,
Zamawiający wymaga aby po wybudowaniu oczyszczalni nastąpił okres wstępnej eksploatacji tzw. rozruch technologiczny, który będzie trwał do 6 m-cy. Podczas tej fazy pracy oczyszczalni dopuszcza się przekroczenia parametrów określonych w Parametry jakości odprowadzanych do ziemi ścieków oczyszczonych będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 roku w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz. U. z 2019, poz. 1311), tj. nie przekroczą wartości dopuszczalnych określonych w załączniku nr 2: maksymalnie o 50% względem wskaźników zawartych w Rozrządzeniu dla oczyszczalni <2000RLM. Po zakończonym rozruchu technologicznym oczyszczalnia powinna zapewniać planowane stopnie redukcji zanieczyszczeń. W celu poprawy parametrów pracy oczyszczalni należy przeprowadzić regulację układu napełniania, recyrkulacji oraz napowietrzania oczyszczalni ścieków zgodnie z wytycznymi zawartymi w DTR producenta oczyszczalni w odniesieniu do warunków pracy urządzenia.
Na potwierdzenie osiągnięcia efektu ekologicznego tj. założonych parametrów skuteczności oczyszczania ścieków Wykonawca wykona analizy laboratoryjne ścieków surowych i oczyszczonych przez akredytowane laboratorium, dopiero po osiągnięciu tych parametrów Zamawiający uzna, że zbudowana oczyszczalnia ścieków zakończyła okres rozruchu technologicznego.
Zamawiający informuje, że zadanie inwestycyjne (przedmiot zamówienia) jest dofinansowane z programu Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych i musi zostać wykonane i rozliczone w 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250876,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1412944,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250876,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRIBO Joanna Żuradzka-Boryczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360928772
7.3.3) Ulica: Jurajska 2
7.3.4) Miejscowość: Iwanowice Włościańskie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-095
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRIBO Joanna Żuradzka-Boryczko
jakie przetargi wygrała firma
KRIBO Joanna Żuradzka-Boryczko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1250876,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.