eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakliczynBudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Gminy Zakliczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Gminy Zakliczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 32

1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zakliczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Gminy Zakliczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565f7045-cd22-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00236174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003474/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Gminy Zakliczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148096/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Gminy Zakliczyn.
2. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części;
Część 1 Budowa kanalizacji w m. Zawada Lanckorońska, Roztoka i Zakliczyn
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową etapu sieci kanalizacyjnej w m. Zawada Lanckorońska i Roztoka z odprowadzeniem ścieków na gminną oczyszczalnię w Zakliczynie.
Prace wykonane zostaną na podstawie projektów „Budowa kanalizacji w m. Zawada Lanckorońska i Roztoka” oraz „Budowa wodociągu w m. Zawada Lanckorońska i Roztoka” w ramach inwestycji „Budowa wodociągu i kanalizacji w m. Zawada Lanckorońska
i Roztoka”, które uzyskały prawomocne pozwolenia na budowę nr 783/2017 z dnia 6 czerwca 2017r. . Przedmiotem niniejszych prac jest wyodrębnienie z ww. dokumentacji części sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, kanalizacji ciśnieniowej oraz dwóch pompowni wraz
z niezbędną infrastrukturą, które stanowić będą I etap budowy kanalizacji.
Całość opracowanego projektu budowy kanalizacji i wodociągu jest w posiadaniu Zamawiającego przedmiotowego zadania i jest udostępniona do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zakliczynie – Rynek 32, Zakliczyn.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (zał. nr 10 do SWZ), projekt wykonawczy (w tym zagospodarowanie terenu, projekt architektoniczno – budowlany, branża sanitarna i elektryczna, BIOZ, dokumentacja geologiczna, decyzje), przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (załącznik nr 5).
Zadanie dofinansowane jest ze środków Programu Rządowego Funduszu Ład Polski dot. Programu Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 4121998,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Gminy Zakliczyn.
2. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części;
Część 2 Budowa sieci wodociągowej w m. Gwoździec, Zawada Lanckorońska i Roztoka
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu sieci wodociągowej w miejscowości Gwoździec ,Zawada Lanckorońska i Roztoka Prace wykonane zostaną na podstawie projektu „Budowa wodociągu w m. Zawada Lanckorońska i Roztoka w ramach inwestycji „Budowa wodociągu i kanalizacji w m. Zawada Lanckorońska i Roztoka”, który uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę nr 739/2017 z dnia 30 maja 2017r.
Przedmiotem niniejszych prac jest wyodrębnienie z ww. dokumentacji części sieci wodociągowej wraz z hydrofornią, które stanowić będą I etap budowy wodociągu.
W ramach I etapu budowy sieci wodociągowej należy wykonać odcinki wodociągu o łącznej długości 3797,0 m, wraz z niezbędnym uzbrojeniem (hydrantami, zasuwami, studnią redukcyjną itp.) oraz budową hydroforni sieciowej (gospodarczej i przeciwpożarowej) w budynku kontenerowym.
Całość opracowanego projektu budowy kanalizacji i wodociągu jest w posiadaniu Zamawiającego przedmiotowego zadania i jest udostępniona do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zakliczynie – Rynek 32, Zakliczyn.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (zał. nr 10 do SWZ), projekt wykonawczy (w tym zagospodarowanie terenu, projekt architektoniczno – budowlany branża sanitarna i elektryczna, BIOZ, dokumentacja geologiczna, decyzje), przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (załącznik nr 6).
Zadanie dofinansowane jest ze środków Programu Rządowego Funduszu Ład Polski dot. Programu Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 2646000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie Gminy Zakliczyn.
2. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części;
Część 3 Zaprojektowanie, a następnie budowa zbiornika wraz z hydrofornią w m. Charzewice i odcinka sieci wodociągowej w m. Charzewice i Gwoździec oraz budowa zaprojektowanej sieci wodociągowej w m. Gwoździec, Charzewice i Melsztyn.
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót budowlanych związanych z budową zbiornika wody czystej wraz z hydrofornią w m. Charzewice oraz odcinków sieci wodociągowej rozdzielczej w m. Charzewice i Gwoździec w oparciu
o opracowaną dokumentacje projektową i uzyskane pozwolenie na budowę.
Wykonanie robót związanych z budową sieci wodociągowej w m. Gwoździec, Charzewice i Melsztyn należy wykonać w oparciu o Decyzję Starosty Tarnowskiego nr 330/09 z dnia 26.03.2009 r. zmienionej decyzją nr 81//2012 z dnia 31.01.2012 r.
Zakres robót obejmuje:
a) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiornika czystej wody wraz z hydrofornią oraz sieć rozdzielczą zasilającą budynki zlokalizowane w pobliżu zbiornika i budynki przysiółka „Wymysłów”.
b) wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej PE110SDR17 od hydrantu HP2 do zasuwy Z10 należy wykonać w oparciu o Decyzję Starosty Tarnowskiego nr 330/09 z dnia 26.03.2009 r.
c) wykonanie robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej w m. Gwoździec, Charzewice, Melsztyn należy wykonać w oparciu o Decyzję Starosty Tarnowskiego nr 330/09 z dnia 26.03.2009 r.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (zał. nr 10 do SWZ), program funkcjonalno-użytkowy, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (załącznik nr 7).
Wycenę należy sporządzić na podstawie dokumentacji technicznej.
Zadanie dofinansowane jest ze środków Programu Rządowego Funduszu Ład Polski dot. Programu Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 4295000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5070057,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6863400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5070057,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE “BUDOMONT” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130019829

7.3.3) Ulica: Przy Torze

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5070057,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3254580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3344400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3254580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBI SP.Z O.O

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DWK DOROTA KACZMARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270202153

7.3.3) Ulica: Felicjanek

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3254580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5282850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5282850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5282850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TBI Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DWK DOROTA KACZMARCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270202153

7.3.3) Ulica: Felicjanek

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5282850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.