eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębe Wielkie"Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębe Wielkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strażacka 3

1.5.2.) Miejscowość: Dębe Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-311

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 756 47 00

1.5.8.) Numer faksu: 25 756 47 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debewielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85a30b7a-d74f-416d-aa59-e8fb4e59b7c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028975/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85a30b7a-d74f-416d-aa59-e8fb4e59b7c6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl W szczególnie uzasadnionych
przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dopuszcza
się komunikację za pomocą poczty elektr. na e-mail: sekretariat@debewielkie.pl (nie dotyczy składania ofert). Ofertę składa się, pod
rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych
danych:pdf, .docx, zip. (Dopuszcza się także format RAR)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w kwestiach formalnych – Agnieszka Rawska,
tel.: 25 756 47 52, e-mail: a.rawska@debewielkie.pl,
2) w kwestiach merytorycznych – Rafał Gańko,
tel.: 25 756 47 51, e-mail: r.ganko@debewielkie.pl
11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy
e-Zamówienia.
11.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiający dopuszcza także format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11.9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Budowa drogi gminnej ul. Szkolnej w miejscowości Cyganka gmina Dębe Wielkie” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dokończenie pkt.3.6.
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@debewielkie.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
11.17. UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za błędy
w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
Dokończenie 3.6.
11.10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
11.11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11.12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
11.13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11.14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.14.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, przeglądarka Chrome 61 lub nowa
11.14.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
11.14.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się
o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SR.271.21.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Budowę drogi na odcinku: od km -0+025,91 do km +0+000;
- Przebudowę drogi na odcinku: od km -0+027,96 do km -0+025,91;
- Przebudowę urządzeń wodnych od skrzyżowania ul. Szkolnej z ul. Strażacką na długości 33,30 m w kierunku północnym;
- Budowę drogi na odcinku 1: od km 0+000 do km 0+544,93 (od skrzyżowania ul. Szkolnej z ul. Strażacką w kierunku wschodnim);
- Budowę drogi na odcinku: od km 0+544,93 do km 0+549,66 – zagospodarowanie pasa zielenią;
- Budowę drogi na odcinku 2: od km 0+000 do km 0+352,86 (odcinek ul. Szkolnej w kierunku ul. Gościnnej).
Z ww. zakresu prac do wykonania dofinansowaniem zewnętrznym ze środków ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg objęte są następujące odcinki:
- Budowa drogi na odcinku 1: od km 0+000 do km 0+544,93 (od skrzyżowania ul. Szkolnej z ul. Strażacką w kierunku wschodnim);
- Budowa drogi na odcinku 2 od km 0+000 do km 0+352,86 (odcinek ul. Szkolnej w kierunku ul. Gościnnej).
Poza dofinansowaniem są roboty, które są niezbędne do realizacji przedmiotowego zadania i są związane z potrzebą przebudowy urządzeń wodnych, przebudowy i budowy sieci uzbrojenia terenu, przebudowy dróg publicznych oraz przebudowy zjazdów w działkach nie wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego, jednakże decyzją ZRID Nr 706/23 z dnia 12.10.2023 r. (znak AB. 6740.15.317.2022) zezwalającą na prowadzenie w nich robót budowlanych (tzw. ograniczony na rzecz inwestora - Wójta Gminy Dębe Wielkie sposób korzystania z nieruchomości na potrzeby realizacji ww. inwestycji drogowej) są w zakresie przedmiotowego przedmiotu zamówienia. Koszty związane z ich realizacją Gmina Dębe Wielkie poniesie w całości ze środków własnych.
Przyjęto następujące parametry techniczne dla budowy drogi:
‒ klasa ulicy – D;
‒ prędkość projektowa – 40 km/h;
‒ szerokość jezdni 5,0 m;
‒ wymiary miejsc postojowych w zatokach postojowych 2,5 x 5,0 m (łącznie 21 miejsc) oraz dla osób z niepełnosprawnościami 2,5 x 3,6 m (1 miejsce);
‒ szerokość chodnika przylegającego do jezdni 2,00 m nie wliczając krawężnika i opornika/obrzeża (chodnik zaprojektowano jednostronny jedynie w rejonie szkoły oraz przy skrzyżowaniu ul. Szkolnej z ul. Świętochowskich dwustronny);
‒ zjazdy do nieruchomości z regulacją wysokości do uwarunkowań terenowych (tj. istniejące nawierzchnie utwardzone i nieutwardzone należy rozebrać i odtworzyć w dostosowaniu wysokościowym przebudowanych zjazdów z ul. Szkolną);
‒ pobocza o szerokości 0,75 m;
‒ kategoria ruchu KR-2.
Projektowaną niweletę dostosowano do ukształtowania istniejącej jezdni, istniejących zjazdów oraz pozostałego zagospodarowania pasa drogowego. W przekroju podłużnym i poprzecznym należy stosować spadki zgodnie z rysunkami zamieszczonymi w dokumentacji projektowej. Na podstawie zbadanych warunków gruntowych oraz rodzaju projektowanych elementów obiekt budowlany zalicza się do drugiej kategorii geotechnicznej przy prostych warunkach budowlanych. Szczegółowy opis warunków gruntowo-wodnych zamieszczono w dokumentacji projektowej.
Charakterystyka konstrukcji nawierzchni:
• Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej ul. Szkolna:
‒ warstwa ścieralna z AC11S - gr. 5 cm;
‒ warstwa wiążąca z AC16W - gr. 8 cm;
‒ warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 20 cm;
‒ warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C 1,5/2 100% z dowozu - gr. 23 cm;
‒ podłoże rodzime doprowadzone do E2≥60 MPa, Is≥1,00.
• Konstrukcja nawierzchni chodnika:
‒ warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego – gr. 6 cm;
‒ podsypka cementowo – piaskowa - 1:4 gr. 3 cm;
‒ stabilizacja cementem kruszywa naturalnego do C 1,5/2 100% z dowozu - gr. 20 cm;
‒ podłoże rodzime doprowadzone do E2≥60 MPa, Is≥0,98.
• Konstrukcja nawierzchni chodnika z żółtych płytek z wypustkami:
‒ warstwa ścieralna z płytek betonowych typu Stop 30 x 30 cm kolor żółty - gr. 8 cm;
‒ podsypka cementowo – piaskowa - 1:4 gr. 4 cm;
‒ warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C 1,5/2, 100% z dowozu - gr. 20 cm;
‒ podłoże rodzime doprowadzone do E2≥60 MPa, Is≥0,98.
• Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych, publicznych i miejsc postojowych:
‒ warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru czerwonego – gr. 8 cm;
‒ podsypka cementowo – piaskowa - 1:4 gr. 3 cm;
‒ warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - gr. 20 cm;
‒ warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C 1,5/2, 100% z dowozu - gr. 15 cm;
‒ podłoże rodzime doprowadzone do E2≥60 MPa, Is≥0,98.
Uwaga: Ze względu na podniesienie poziomu nowych zjazdów regulacji wysokościowej wymaga teren (nawierzchni utwardzonej) istniejących zjazdów. Istniejące nawierzchnie utwardzone i nieutwardzone należy rozebrać i odtworzyć w dostosowaniu wysokościowym zjazdów z ul. Szkolnej do poszczególnych nieruchomości. Dostosowanie wysokościowe zjazdów poza pasem drogowym – Warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm stabilizowanych mechanicznie w zależności od uwarunkowań terenowych o gr. 10-30 cm;
• Konstrukcja pobocza:
‒ kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - gr. 10 cm;
‒ nasyp budowlany lub podłoże gruntowe po zcięciu istniejącego pobocza zagęszczone do E2≥50 MPa Is≥0,98.
Teren przyległy, nieutwardzony, w granicach działek objętych robotami budowlanymi należy
uzupełnić kruszywem naturalnym, a następnie wykonać humusowanie warstwą gr. 10 cm z obsianiem trawą.
W związku z budową regulacji wysokościowej ulegają studnie sieci teletechnicznej oraz skrzynki zaworów sieci wodociągowej zlokalizowane w miejscu projektowanej jezdni, chodników, zatok, zjazdów oraz pobocza.
Uwaga: W przypadku natrafienia podczas robót na kolidujące z nimi elementy osnowy geodezyjnej należy je zabezpieczyć przed zniszczeniem, niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, a następnie, jeśli będzie to konieczne, w porozumieniu z odpowiednim organem administracji geodezyjnej, przenieść, przy czym koszty z tym związane będą po stronie Wykonawcy.
W ramach zadania jest także przebudowa rowów drogowych, przebudowa przepustów (w tym także przepustu na rzece Długa), wykonanie oznakowania poziomego i pionowego stałej organizacji ruchu.
W zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowo-drenażowej z szeregiem wylotów jest:
‒ budowa kanalizacji deszczowo-drenażowej KD-D 1 średnicy 315 mm i długości 41,99 m;
‒ budowa wylotu kanalizacji deszczowo-drenażowej KD-D 1 do rowu otwartego w drodze gminnej ul. Strażackiej średnicy 315 mm;
‒ budowa kanalizacji deszczowo-drenażowej KD-D 2 średnicy 200, 250, 315, 400 mm i długości 215 m;
‒ budowa wylotu kanalizacji deszczowo-drenażowej KD-D 2 średnicy 400 mm do projektowanego rowu otwartego RL-2;
‒ budowa rowu krytego RK-1 średnicy 250 mm długości 35,66 m;
‒ budowa wylotu rowu krytego W-RK-1 średnicy 250 mm do projektowanego rowu otwartego RL-1,
oraz budowa dwóch odcinków drenażu w miejscach likwidowanych rowów drogowych:
‒ budowa drenażu nr D-1 średnicy 100 mm i długości 391,6 m w celu trwałego odwodnienia gruntów stanowiących pas drogowy;
‒ budowa drenażu nr D-2 średnicy 100 mm i długości 107,6 m w celu trwałego odwodnienia gruntów stanowiących pas drogowy.
Drenaże należy układać w zasypce z piasku grubego otoczonego geowłókniną filtracyjną. Wszystkie przewody kanalizacji deszczowo-drenażowej, studzienki kanalizacyjne należy wykonać na głębokościach wskazanych na profilu podłużnych oraz zgodnie z opisem wskazanym w dokumentacji projektowej.
W związku z kolizją dwóch istniejących nadziemnych hydrantów p.poż. DN80 z projektowaną jezdnią należy je przebudować (tj. przenieść poza jednię). Zasilenie hydrantów pozostaje bez zmian.
Należy także dokonać przebudowy na sieci teletechnicznej (kabli doziemnych Orange Polska S.A.), co wynika z konieczności usunięcia kolizji z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego.
Przebudowę infrastruktury doziemnej należy wykonać w następujący sposób:
‒ wybudować nowe odcinki kabla doziemnego typu XzTKMXpw (tj. kabla miedzianego rozdzielczego doziemnego o łącznej długości 708 m oraz kabla miedzianego abonenckiego doziemnego o długości 462 m), które będą przebiegać przy projektowanym kanale technologicznym. Na skrzyżowaniach z wjazdami i przy przejściach przez drogę projektowany kabel zabezpieczyć rurą ochronną HDPE 110/6,3 mm;
‒ połączenia projektowanego kabla z istniejącym należy wykonać za pomocą złączy równoległych bez przerw w łączności;
‒ istniejący słupek kablowy będący w kolizji należy zdemontować, posadowić w nowym miejscu i doprowadzić kabel XzTKMXpw 5x4x0,5;
‒ po przełączeniu kabli zdemontować kolizyjne kable i przekazać Właścicielowi celem dalszego wykorzystania;
‒ wykonać pomiary prądem stałym i przemiennym.
Wykonawca będzie miał obowiązek przynajmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót, związanych z ingerencją w sieć telekomunikacyjną pisemnie wystąpić do ORANGE POLSKA S.A., celem wyznaczenia nadzoru nad prowadzonymi robotami i ochroną sieci teletechnicznej (koszty z tym związane są po stronie Wykonawcy).
W ramach przedmiotu zamówienia jest także budowa kanału technologicznego, tj.:
‒ budowa kanału technologicznego dwuotworowego, rury HDPE 110x6,3 plus z jednej z nich cztery rury HDPE 40x3,7 mm oraz wiązka mikrorur PE 14x2,0 mm w otulinie PE (o łącznej długości 837 m);
‒ budowa studni typu SKR-1 w zakresie przedstawionym na projekcie zagospodarowania terenu oraz rysunkach branży telekomunikacyjnej (12 sztuk).
Projektowane kanały technologiczne należy posadowić na podsypce piaskowej gr. 10 cm. Odcinki kanału zlokalizowane pod projektowanymi zjazdami oraz zatokami postojowymi należy wykonać w rurach osłonowych HDPE 140x8,0 mm (o łącznej długości 166,5 m).
Studnie należy posadowić na podbudowie z betonu C 8/10 gr. 15 cm. Studnie zlokalizowane w chodnikach należy wyposażyć w pokrywy typu lekkiego, dzielone, pełne. Studnie zlokalizowane w poboczu lub w zieleńcu z poboczem należy wyposażyć w pokrywy typu ciężkiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Został przewidziany w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, dostarczone i wbudowane materiały oraz urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
b) min. jedną osobą (która będzie pełnić́ funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
c) min. jedną osobą (która będzie pełnić́ funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
d) min. jedną osobą (która będzie pełnić́ funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności teletechnicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia – Załącznik Nr 4.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.
2) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4., ppkt 1) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami,
w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 551).
3) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze. zm.), przez „budowę” rozumie się
wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także
odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
4) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane, przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót
budowlanych, w wyniku, których następuje zmiana parametrów
użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z
wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura,
powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba
kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany
charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym
zmiany granic pasa drogowego.
5) Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
przez „remont” rozumie się wykonywanie w istniejącym obiekcie
budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu
pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym
dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w
stanie pierwotnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Dokończenie pkt. 4.2.2
Wprowadzenie kabla do słupów wykonać w rurach osłonowych karbowanych. Kabel w rurze należy uszczelnić za pomocą palczatki termokurczliwej. Słupy uziemić (rezystancja uziemienia poniżej 10Ω).
Rury osłonowe należy uszczelnić głowicą termokurczliwą.
Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach przedmiotowej inwestycji robót, wymagające wywozu, którego dokona Wykonawca, nienadające się do ponownego wykorzystania, pochodzące z robót rozbiórkowych, będą w posiadaniu Wykonawcy, z kolei materiał nadający się do poprawnego wykorzystania w tym zwłaszcza z wierzchniej warstwy istniejącej nawierzchni pozostaje w posiadaniu Zamawiającego i zostanie odwieziony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowe warunki realizacji zadania jej pełny zakres określa Dokumentacja Projektowa opracowana przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka ul. Cedrowa 22 Hipolitów, 05-074 Halinów, przedmiary robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ (Nr 1A, Nr 1B, Nr 1C). Warunki realizacji zadania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Całość robót należy prowadzić zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, normami, przepisami, STWiORB, z aktualną sztuką i wiedza techniczną, pod stałym nadzorem z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności w podejmowanych działaniach oraz do przestrzegania zapisów wszystkich uzgodnień, warunków i decyzji stanowiących integralną część dokumentacji projektowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r., poz. 507).
7.7. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokończenie pkt.5.7.
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7.8. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.6 SWZ następuje na okres trwania ww. okoliczności.
7.9. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.7 SWZ, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
7.10. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie rozdziału 7.6 SWZ, które
w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
7.11. Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w rozdziale 8 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

13.14. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa
w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o których mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 9.8 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 4 do SWZ.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika Nr 6 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploratorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi lub zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w jego ofercie złożonej w postępowaniu przetargowym znak SR.271.21.2024, oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
7)........
Dalsze zmiany umowy zawarte są w § 16 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokończenie pkt. 4.2.2
W zakresie branży elektroenergetycznej jest natomiast wykonanie budowy sieci oświetlenia ulicznego oraz wymiana opraw oświetleniowych. Wybudowana sieć oświetleniowa zasilana będzie z istniejącej sieci oświetleniowej w ul. Szkolnej. A zatem istniejące oprawy oświetleniowe w ciągu budowanej drogi należy wymienić na nowe typu LED oraz dodatkowo należy dowiesić nowe oprawy LED na istniejących słupach nr 2 i 4.
Oprawy należy zamontować na wysięgnikach, aluminiowych anodowanych jednoramiennych o wysięgu do 1,0 m, kąt nachylenia od 0 do 5 stopni. Połączenia pomiędzy oprawami a zabezpieczeniem wykonać przewodem YDY 3x2,5mm2.
Na słupach należy zamontować oprawy w technologii LED o mocy od 30W do 40W.
W ramach inwestycji należy także wykonać nowy odcinek zaprojektowanej sieci kablowej oświetlenia ulicznego w miejscu wskazanym na rysunkach PS-E-01 i 02 dokumentacji projektowej.
W celu prawidłowego oświetlenia drogi gminnej ul. Szkolnej należy zamontować słupy aluminiowe anodowane o okrągłym przekroju i wysokości 7 m, grubość ścianki 4 mm, waga do 50 kg, możliwość montażu oprawy oświetleniowej z przekrojem 60 mm. Cała konstrukcja powinna być anodowana zgodnie z wcześniej uzgodnionym kolorem. W słupie należy zamontować złącze słupowe czterotorowe z ilością gniazd – 1 szt. w klasie ochronności II, stopniem ochrony IP54, napięciem znamionowym izolacji 500V, napięcie udarowe wytrzymywane 6kV, prądem znamionowym 80A, z możliwością podłączenia trzech kabli do max. przekroju 4x35mm2. W złączu słupowym należy zamontować wkładkę topikową Bi-Wts 2A. Słupy oświetleniowe należy posadowić na fundamentach przewidzianych do danego typu słupa mocowanych za pomocą czterech śrub M18.
Na słupach należy zamontować oprawy w technologii LED o mocy od 30W do 40W z optyką DW. Dodatkowo oprawa oświetleniowa musi posiadać stopień szczelności IP 66, posiadać stopień ochrony na uderzenia IK 08. Korpus oprawy powinien być wykonany z lekkich stopów, zapewniający optymalny rozsył światła.
Oprawy należy zamontować na wysięgnikach, aluminiowych anodowanych jednoramiennych o wysięgu do 1,0m, kąt nachylenia od 0 do 5 stopni. Dodatkowo na słupie OU nr 3-7/7 należy
zamontować dwie oprawy oświetleniowe (jedna skierowana na ul. Szkolną a druga na ul. Wojska Polskiego). Połączenia pomiędzy oprawami a zabezpieczeniem wykonać przewodem YDY 3x2,5mm2.
Wszystkie nowoprojektowane oprawy należy zasilać z kolejno różnych faz. Wszystkie nowoprojektowane słupy oświetleniowe należy zasilić za pomocą elektroenergetycznej sieci kablowej oświetlenia ulicznego 0,4kV wykonanej kablem YAKXS 4x25mm2 zasilanym z istn. słupa nN nr 3-7.
Wzdłuż projektowanego kabla należy ułożyć bednarkę ocynkowaną typu FeZn 25x4mm. Przy słupie oświetleniowym należy pozostawić zapasy kabla 2x 1,5m. Kabel w słupach należy oznaczyć za pomocą oznaczników kablowych.
Sieć kablową oświetlenia ulicznego na całej długości należy ułożyć w rurach osłonowych gładkich i karbowanych o przekroju 75mm metodą wykopu otwartego i przecisku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.