Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137110/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna sprzedaż i dostawa obuwia i odzieży roboczej medycznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c816079-c18c-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna sprzedaż i dostawa obuwia i odzieży roboczej medycznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c816079-c18c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Odzież oraz obuwie robocze medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Obuwie robocze medyczne1. Buty damskie medyczne z trzema klamrami; z pełnym profilem ortopedycznym; na antypoślizgowym spodzie; wyściółka i cholewa wykonana ze skóry; wymienna wkładka; możliwość regulacji tęgości za pomocą klamer. Zamawiający wymaga by Wykonawca w swojej ofercie posiadał buty w co najmniej dwóch kolorach (w tym jeden biały).
Zamawiający składając zamówienie poinformuje Wykonawcę o kolorze butów (biały lub inny niż biały).
Rozmiary: 35-42.
Ilość par: 130
2. Buty damskie medyczne z trzema klamrami; podeszwa antypoślizgowa; wkład korkowo-gumowy z pełnym profilem ortopedycznym; wyściółka i cholewa wykonana ze skóry; możliwość regulacji tęgości za pomocą klamer. Zamawiający wymaga by Wykonawca w swojej ofercie posiadał buty w co najmniej dwóch kolorach (w tym jeden biały).
Zamawiający składając zamówienie poinformuje Wykonawcę o kolorze butów (biały lub inny niż biały).
Rozmiary: 35-42.
Ilość par: 95
3. Buty damskie medyczne z trzema klamrami i paskiem na piętę; z pełnym profilem ortopedycznym; na antypoślizgowym spodzie; wyściółka i cholewa wykonana ze skóry; wymienna wkładka; możliwość regulacji tęgości za pomocą klamer.
Kolor biały.
Rozmiary: 35-42.
Ilość par: 40
4. Buty damskie medyczne pełne; wykonane z tworzywa; z wymienną wyściółką; podeszwy antypoślizgowe; z kauczuku termoplastycznego o bieżniku wypierającym wodę z podłoża; podeszwa klejona i dodatkowo wzmocniona szyciem na obwodzie; możliwość prania w 40ºC; zapobieganie rozwojowi drobnoustrojów i grzybów w obuwiu.
Kolor biały.
Rozmiary: 35-42.
Ilość par: 15
5. Buty męskie medyczne z zabudowanym przodem z jedną klamrą; przeszywane; na podeszwach antypoślizgowych z profilem ortopedycznym; wyściółka i cholewa wykonana ze skóry; możliwość regulacji tęgości. Zamawiający wymaga by Wykonawca w swojej ofercie posiadał buty w co najmniej dwóch kolorach (w tym jeden biały).
Zamawiający składając zamówienie poinformuje Wykonawcę o kolorze butów (biały lub inny niż biały).
Rozmiary: 40-47.
Ilość par: 72
6. Buty męskie medyczne z zabudowanym przodem z jedną klamrą z paskiem na piętę; przeszywane; na podeszwach antypoślizgowych z profilem ortopedycznym; wyściółka i cholewa wykonana ze skóry; możliwość regulacji tęgości.
Kolor biały.
Rozmiary: 40-47.
Ilość par: 8
7. Buty damskie/męskie medyczne antyelektrostatyczne wykonane z materiału kwasoodpornego i zasadoodpornego; odporność podeszwy na poślizg na podłożu z płytki ceramicznej pokrytym roztworem laurylosiarczanu sodu oraz na podłożu ze stali pokrytym glicerolem; pasek dwufunkcyjny; obuwie w kolorze niebieskim i zielonym.
Rozmiary: 35-47.
Zamawiający składając zamówienie poinformuje Wykonawcę o kolorze butów (niebieski lub zielony).
Ilość par: 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 36908,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Odzież medyczna robocza1. Bluza medyczna męska – z krótkim rękawem, zapinana na napy, w kolorze białym, z podkrojem szyi wykończonym stójką, z dwoma kieszeniami w dolnej części oraz jedną na piersi, materiał – min. 45% bawełna, min. 45% poliester, gramatura tkaniny w zakresie od min. 180 gr/m² do 200 gr/m², temperatura prania min. 60ºC, w rozmiarach od XS do XXL - do wyboru przez zamawiającego (dla rozmiaru XXL - obwód w klatce piersiowej nie mniejszy niż 141 cm), na kieszeni na piersi wyszyte imię i nazwisko oraz sprawowana funkcja, kolor nici niebieski - zbliżony do koloru RAL 5015 (niebieski), pod napisem logo – kolor nici pomarańczowy- zbliżony do koloru RAL 2003 (pomarańczowy), całość zgodna z załączonym wzorem.
Dane dotyczące rozmiaru i funkcji oraz imię i nazwisko zostaną określone na etapie składania zamówienia.
Ilość sztuk: 94
2. Spodnie medyczne męskie – zapinane na zamek i guzik, w kolorze niebieskim - zbliżony do koloru RAL 5015 (niebieski), z boków w pasie gumka regulująca obwód, z przodu spodni dwie wpuszczane kieszenie oraz min. jedna kieszeń z tyłu spodni, materiał – 50% bawełna, 50% poliester, gramatura tkaniny w zakresie od min. 180 gr/m² do 200 gr/m², temperatura prania min. 60ºC, w rozmiarach od XS do XXL - do wyboru przez zamawiającego (dla rozmiaru XXL obwód w pasie nie mniej niż 119 cm), na wewnętrznej stronie w pasie spodni w sposób trwały umieszczone imię i nazwisko danego pracownika.
Dane dotyczące rozmiaru oraz imienia i nazwiska zostaną określone na etapie składania zamówienia.
Ilość sztuk: 94
3. Fartuch medyczny damski – w kolorze białym, z długim rękawem, z zapięciami na napy, z dekoltem w szpic, z kołnierzem wykładanym, z dwoma kieszeniami w dolnej części oraz min. jednej kieszeni na piersi, materiał – min. 35% bawełna, min. 60% poliester, gramatura tkaniny w zakresie od min. 160 gr/m² do 180 gr/m², w rozmiarach od XS do XXL - do wyboru przez zamawiającego (dla rozmiaru XXL - obwód w klatce piersiowej nie mniejszy niż 123 cm), temperatura prania min. 60ºC, na kieszeni na piersi wyszyte imię i nazwisko oraz sprawowana funkcja, kolor nici niebieski - zbliżony do koloru RAL 5015 (niebieski), pod napisem logo – kolor nici pomarańczowy - zbliżony do koloru RAL 2003 (pomarańczowy), całość zgodna z załączonym wzorem.
Dane dotyczące rozmiaru i funkcji oraz imię i nazwisko zostaną określone na etapie składania zamówienia.
Ilość sztuk: 20
4. Fartuch medyczny męski – w kolorze białym, z długim rękawem, z zapięciami na napy, z dekoltem w szpic, z kołnierzem wykładanym, z dwoma kieszeniami w dolnej części oraz min. jedna na piersi, materiał – min. 35% bawełna, min 60% poliester, o gramaturze tkaniny w zakresie od min. 160 gr/m² do 180 gr/m², w rozmiarach od XS do XXL - do wyboru przez zamawiającego (dla rozmiaru XXL - obwód w klatce piersiowej nie mniejszy niż 142 cm), temperatura prania min. 60ºC, na kieszeni na piersi wyszyte imię i nazwisko oraz sprawowana funkcja, kolor nici niebieski - zbliżony do koloru RAL 5015 (niebieski), pod napisem logo – kolor nici pomarańczowy - zbliżony do koloru RAL 2003 (pomarańczowy), całość zgodna z załączonym wzorem.
Dane dotyczące rozmiaru i funkcji oraz imię i nazwisko zostaną określone na etapie składania zamówienia.
Ilość sztuk: 14
5. Bluza medyczna damska – w kolorze białym, zapinana na napy, z zaokrąglonym dekoltem, z krótkim rękawem, z dwoma kieszeniami w dolnej części, oraz min. jednej na piersi, materiał – min. 45% bawełna, min. 45% poliester, gramatura tkaniny w zakresie od min. 180 gr/m² do 200 gr/m², w rozmiarach od XS do XXL - do wyboru przez zamawiającego (dla rozmiaru XXL - obwód w klatce piersiowej nie mniejszy niż 125 cm), temperatura prania min. 60ºC, na kieszeni na piersi wyszyte imię i nazwisko oraz sprawowana funkcja, kolor nici niebieski - zbliżony do koloru RAL 5015 (niebieski), pod napisem logo – kolor nici pomarańczowy - zbliżony do koloru RAL 2003 (pomarańczowy), całość zgodna z załączonym wzorem.
Dane dotyczące rozmiaru i funkcji oraz imię i nazwisko zostaną określone na etapie składania zamówienia.
Ilość sztuk: 410
6. Spodnie medyczne damskie - w kolorze niebieskim - zbliżony do koloru RAL 5015 (niebieski), wąskie i proste nogawki zwężane ku dołowi, w talii wszyty pasek z gumką, który umożliwia dopasowania spodni do ciała, w pasku wciągnięty sznurek do regulacji obwodu talii. Z przodu spodni dwie wpuszczane kieszenie. Spodnie z tkaniny: 50 % bawełna, 50 % poliester, gramatura tkaniny w zakresie od min. 180 gr/m² do 200 gr/m², temperatura prania min. 60ºC, w rozmiarach XS do XXL - do wyboru przez zamawiającego (dla rozmiaru XXL obwód bioder nie mniej niż 125 cm), na wewnętrznej stronie w pasie spodni w sposób trwały umieszczone imię i nazwisko danego pracownika.
Dane dotyczące rozmiaru oraz imienia i nazwiska zostaną określone na etapie składania zamówienia.
Ilość sztuk: 350
7. Spódnica medyczna – w kolorze niebieskim, zbliżony do koloru RAL 5015 (niebieski), spódnica zapinana z tyłu na zamek, z tyłu rozcięcie, w talii pasek - regulacja obwodu talii za pomocą wszytej gumki, materiał – 50% bawełna, 50% poliester, gramatura tkaniny w zakresie od min. 180 gr/m² do 200 gr/m²,w rozmiarach od XS do XXL - do wyboru przez zamawiającego (dla rozmiaru XXL obwód bioder nie mniej niż 125 cm), temperatura prania min. 60ºC, na wewnętrznej stronie w pasie spódnicy w sposób trwały umieszczone imię i nazwisko danego pracownika.
Dane dotyczące rozmiaru oraz imienia i nazwiska zostaną określone na etapie składania zamówienia.
Ilość sztuk: 65
Pozostałe wymagania dla pakietu 2:
• Kolory wyszczególnione w opisie muszą być jednolite dla całego asortymentu.
• Dane dotyczące wymiarów logo określa wzór, który znajduje się pod tabelą Pakietu 2, w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 163073,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Odzież medyczna robocza1. Komplet operacyjny bluza ze spodniami, uniwersalny, krój nie opinający ciało i umożliwiający swobodne ruchy, wykonany z tkaniny wytrzymałej na rozciąganie na sucho, w składzie co najmniej 35% bawełny, gramatura nie mniejsza niż 150 gr/m² nie większa niż 180 gr/m², kurczliwość do 2%, spodnie regulowane w obwodzie trokiem, bluza krótki rękaw, min. dwie kieszenie dolne, zakładana przez głowę, dekolt w kształcie litery V, rozmiar M, L, XL, XXL/XXXL – do wyboru przez zamawiającego (obwód nogawki w udzie dla rozmiaru XXL co najmniej 60 cm), oznakowanie rozmiaru umieszczone w widocznym miejscu, niespieralny, kolor: zielony lub jego odcień.
Ilość kompletów: 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Odzież medyczna robocza1. Bawełniany komplet operacyjny bluza ze spodniami, uniwersalny, krój nie opinający ciało i umożliwiający swobodne ruchy, wykonany z 100% bawełny (przeznaczony do użytku w komorze hiperbarycznej), gramatura nie mniejsza niż 150 gr/m², kurczliwość do 2%, spodnie regulowane w obwodzie trokiem, bluza krótki rękaw, bez kieszeni, zakładana przez głowę, dekolt w kształcie litery V, rozmiar M, L, XL, XXL - do wyboru przez zamawiającego (obwód nogawki w udzie dla rozmiaru XXL co najmniej 60 cm), oznakowanie rozmiaru umieszczone w widocznym miejscu, niespieralny, kolor: niebieski lub jego odcień.
Ilość kompletów: 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 22140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31183,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31183,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31183,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „Medibut” Zakład Produkcyjny S.C. Anna Krystosik-Brudz Janusz Brudz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Anna Krystosik-Brudz „Medibut” Zakład Produkcyjny S.C., Janusz Brudz „Medibut” Zakład Produkcyjny S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262523955
7.3.3) Ulica: gen. Jarosława Dąbrowskiego 45
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-177
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDIBUT" ZAKŁAD PRODUKCYJNY ANNA KRYSTOSIK-BRUDZ, JANUSZ BRUDZ
jakie przetargi wygrała firma
"MEDIBUT" ZAKŁAD PRODUKCYJNY ANNA KRYSTOSIK-BRUDZ, JANUSZ BRUDZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31183,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-11 do 2024-05-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150408,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150408,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150408,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eldan spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171706828
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELDAN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ELDAN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150408,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-11 do 2024-05-11Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zakresie Pakietu 3 podlegają odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w zakresie Pakietu 4 podlegają odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Sława Śląska w roku 2025.
- Zakup pomocy medycznych dla bloku operacyjnego i intensywnej terapii, pętle oraz obłożenia i podkłady.
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.