Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188208/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej w celu podłączenia m. Wójcin do oczyszczalni ścieków w m. Barnim wraz z likwidacją oczyszczalni w m. Wójcin, gm. Warnice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warnice 66
1.5.2.) Miejscowość: Warnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90
1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a548a863-d1ed-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacyjnej w celu podłączenia m. Wójcin do oczyszczalni ścieków w m. Barnim wraz z likwidacją oczyszczalni w m. Wójcin, gm. Warnice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a548a863-d1ed-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019126/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sieci kanalizacyjnej w celu podłączenia m. Wójcin do oczyszczalni ścieków w m. Barnim wraz z likwidacją oczyszczalni w m. Wójcin, gm. Warnice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.12.2023.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2283500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Budowa sieci kanalizacyjnej w celu podłączenia m. Wójcin do oczyszczalni ścieków w m. Barnim wraz z likwidacją oczyszczalni w m. Wójcin, gm. Warnice, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Inwestycja zlokal. jest na dz nr 10/1, 7, 6/31, 99 obr Wójcin i 92/16, 92/19, 171, 92/15 obr Barnim, gm Warnice
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Zad.A – Budowa sieci kanalizacyjnej wraz z rozbiórką oczyszczalni w m. Wójcin (opisane w PFU ZAD.A) w formule „zaprojektuj i wybuduj”:
a) Etap I – część projektowa:
Zakres prac projektowych: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Projekt ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami PFU, Opisem przedmiotu zamówienia, Projektem umowy i SWZ wraz z załącznikami, w tym:
- wykonanie projektu budowlanego – 3 egz
- wykonanie projektu wykonawczego branży sanitarnej i elektrycznej – 3 egz
- wykonanie przedmiarów robót – 3 egz
- projekt czasowej organizacji ruchu – zatwierdzony 3 egz
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz
- Kosztorys inwestorski - 3 egz
- Komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami
- Informację projektanta do planu BIOZ
- Wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną
- uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych zgód właścicieli nieruchomości na lokalizację projektowanej do budowy infrastruktury w tym prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, decyzji administracyjnych, uzgodnień i wszelkich dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający informuje, iż w dn 04.04.2023r. złożył wniosek o wydanie decyzji środowiskowej na realizację inwestycji, planowany termin uzyskania decyzji to czerwiec 2023 r
- wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg i z właściwymi władzami
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenie na budowę i rozbiórkę
- przekazanie praw autorskich do dokumentacji
Całość po opracowaniu należy przekazać dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (2 egz. na płycie CD/DVD) – PDF oraz dwg
b) Etap II – wykonanie robót budowlanych:
- wykonanie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przełączeniem niezbędnych przyłączy (1szt), przepompowni ścieków, jej zasileniem elektroenerg., doprowadzeniem przyłącza wody na teren przepompowni ścieków oraz tłoczeniem ścieków z m. Wójcin do m. Barnim.
- rozbiórka istniejącej oczyszcz. ścieków w m. Wójcin
- obsługa geodezyjna
- inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD
- nadzór autorski projektantów wszystkich branż
- opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpoż., wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do zrealizowanych robót budowlanych
2) Zad. B – Budowa sieci kanalizacyjnej w m. Barnim (opisane w PFU ZAD.B) w formule „zaprojektuj i wybuduj”:
a) Etap I – część projektowa:
Zakres prac projektowych: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Projekt ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami PFU, Opisem przedmiotu zamówienia, Projektem umowy i SWZ wraz z załącznikami, w tym:
- wykonanie projektu budowlanego – 3 egz
- wykonanie projektu wykonawczego branży sanitarnej – 3 egz
- wykonanie przedmiarów robót – 3 egz
- projekt czasowej organizacji ruchu – zatwierdzony 3 egz
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz
- Kosztorys inwestorski - 3 egz
- Komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami
- Informację projektanta do planu BIOZ
- Wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną
- uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych zgód właścicieli nieruchomości na lokalizację projektowanej do budowy infrastruktury w tym prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, decyzji administracyjnych, uzgodnień i wszelkich dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa
- wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg i z właściwymi władzami
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenie na budowę lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
- przekazanie praw autorskich do dokumentacji
Całość po opracowaniu należy przekazać dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (2 egz. na płycie CD/DVD) – PDF oraz dwg.
b) Etap II – wykonanie robót budowlanych:
- wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z 3szt przyłączy w m.Barnim.
- obsługa geodezyjna
- inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD
- nadzór autorski projektantów wszystkich branż
- opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpoż., wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do zrealizowanych robót budowlanych
3) Zad.C – Budowa sieci wodociągowej w m. Barnim (opisane w PFU ZAD.C) w formule „zaprojektuj i wybuduj”:
a) Etap I – część projektowa:
Zakres prac projektowych: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Projekt ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami PFU, Opisem przedmiotu zamówienia, Projektem umowy i SWZ wraz z załącznikami, w tym:
- wykonanie projektu budowlanego – 3 egz
- wykonanie projektu wykonawczego branży sanitarnej – 3 egz
- wykonanie przedmiarów robót – 3 egz
- projekt czasowej organizacji ruchu – zatwierdzony 3 egz
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz
- Kosztorys inwestorski - 3 egz
- Komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami
- Informację projektanta do planu BIOZ
- Wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną
- uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych zgód właścicieli nieruchomości na lokalizację projektowanej do budowy infrastruktury w tym prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, decyzji administracyjnych, uzgodnień i wszelkich dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa;
- wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg i z właściwymi władzami
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenie na budowę lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę
- przekazanie praw autorskich do dokumentacji
Całość po opracowaniu należy przekazać dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (2 egz. na płycie CD/DVD) – PDF oraz dwg.
b) Etap II – wykonanie robót budowlanych:
- wykonanie sieci wodociągowej wraz z 6 szt przyłączy wody w m.Barnim
- obsługa geodezyjna
- inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD
- nadzór autorski projektantów wszystkich branż
- opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa
- dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpoż., wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do zrealizowanych robót budowlanych
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości opisane w PFU są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.
6. Wielkości właściwości funkcjonalno-użytkowych wyrażonych w m2, mb mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10%. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Projekcie umowy, PFU, Opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1943400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3135243,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1943400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Tadeusz Błaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 811842381
7.3.3) Ulica: Kicko
7.3.4) Miejscowość: Stara Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 73-112
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Błaszczyk Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo- Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1943400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.