Og³oszenie z dnia 2024-03-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00251107/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
- 2024/BZP 00253999/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00323004/01 - Wynik z dnia 2024-05-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci ciep³owniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku –
Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kliniczny Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@paychiatria.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://psychiatria.com
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci ciep³owniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku –
Etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0de350c2-dd2a-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00236950
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032972/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja sieci ciep³owniczej c.o. i c.w.u. oraz instalacji zimnej wody
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê elektronicznie wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik [w zak³adce dotycz±cej postêpowania do wyszukania po znaku sprawy (numerze
referencyjnym)] i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych
oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych
za po¶rednictwem platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego:
a)akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin”
oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w
szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.Rozszerzenia
plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI. Szczegó³owy
opis wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej znajduje siê w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy, zwanym dalej Administratorem, jest: Kliniczny Szpital Psychiatryczny w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo siê kontaktowaæ
w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com lub telefonicznie
32 43-28-171;
3) dane osobowe osoby, której dane dotycz±, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia
obowi±zków zwi±zanych z prowadzeniem postêpowania w trybie podstawowym na podstawie ustawy Pzp oraz art. 10 ustawy o
¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±;
4) obowi±zek podania przez Pana/i± danych osobowych bezpo¶rednio Pana/i dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp; Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej znajduje siê w rozdziale 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZp.380.3.12.2024.DPr.119
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci ciep³owniczej c.o. i c.w.u. oraz instalacji zimnej wody dla ci±gu B (po³±czenie od kot³owni do budynków Portierni, III, VII, IX i po³±czenie samej instalacji zimnej wody z odczepem A i budynku Arteterapii) oraz zabudowa odrêbnej instalacji hydrantowej dla ca³ego Szpitala (przyk³adowy przedmiar okre¶lony w za³±czniku nr 9) oraz ci±gu D, C, E, F - zamówienia z prawa opcji na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku realizowana na zasadzie zaprojektuj i buduj, tj. sporz±dzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami, przeprowadzeniem zg³oszenia robót lub uzyskanie pozwolenia na budowê je¶li bêdzie wymagane oraz wykonanie instalacji zewnêtrznej c.o., c.w.u. zimnej wody przy spe³nieniu warunków okre¶lonych w SWZ.
Zakres prac jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym „Modernizacja sieci cieplnych wraz z zimn± wod± Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - projekt i wykonanie, zwanego dalej PFU (Za³±czniku nr 2 do SWZ), i opisany w Projekcie umowy (Za³±czniku
nr 3 do SWZ), w szczególno¶ci w jego § 2 oraz w Przyk³adowym przedmiarze instalacji hydrantowej (Za³±czniku nr 9 do SWZ)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zakres prac w ramach prawa opcji obejmuje:a) Odczep D (obejmuj±cego pod³±czenie 8-iu budynków: od kot³owni do XVI, XVII, XIX, XX, Apteki, Duetu, Kaplica, XV )
b) Odczep C (g³ówny ci±g od kot³owni z pod³±czeniem budynków Adm., Mag., Biblioteki i Kuchni)
c) Odczep E (g³ówny ci±g od kot³owni z pod³±czeniem budynków Piekarni, Pralni, Stolarni, Kaplicy )
d) Odczep F (g³ówny ci±g od kot³owni z pod³±czeniem budynków : szatni warsztatów, Pawilonów VI, XI, XII, XIII ,XIV,XVIII, Fickówki, budynków mieszkalnych BM6, BM7, BM8 )
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z prawa opcji - do 2 miesiêcy od dnia zawarcia umowy
2) zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego;
3) skorzystanie z prawa opcji bêdzie uzale¿nione od potrzeb Zamawiaj±cego;
4) Zamawiaj±cy, w zale¿no¶ci od potrzeb, mo¿e odst±piæ od zamiaru skorzystania z prawa opcji, skorzystaæ z zamówienia opcjonalnego w ca³o¶ci lub w czê¶ci,
5) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w okre¶lonym czasie i zakresie, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym o¶wiadczeniem do umowy - zamówieniem;
6) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e czas na podjêcie realizacji zadania w ramach prawa opcji od momentu przes³ania o¶wiadczenia woli - zamówienia, przez Wykonawcê, nie mo¿e przekroczyæ 2 dni; Wykonawca zg³asza gotowo¶æ do rozpoczêcia prac pisemnie; termin realizacji zamówienia rozpoczyna bieg od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy;
7) Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ, niniejszej umowie i za³±cznikach do niej;
8) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia w stosunku do Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000 z³ brutto. Za robotê budowlan± o charakterze podobnym
do przedmiotu zamówienia nale¿y rozumieæ robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie, przebudowie lub wykonaniu sieci, instalacji sanitarnych zewnêtrznych, w tym instalacji c.o. lub c.w.u. w technologii preizolowanej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wy¿ej mowa, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (Wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz oferty (Za³±cznik nr 1 do SWZ);2) O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o których mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby
6) Pe³nomocnictwo
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego;
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wymogów Za³±cznika nr 6 do SWZ; o¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym;
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/zy wykazuje/± spe³nienie warunku.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 455 Ustawy PZP orazpostanowieñ Projektu umowy (Za³±cznika nr 3 do SWZ)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-25 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcê zainteresowanego z³o¿eniem oferty w postêpowaniu jako czynno¶ci pomocniczej w celu prawid³owego przygotowania oferty.Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 13.03.2024 r. Zbiórka odbêdzie siê w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku (siedzibie Zamawiaj±cego) - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, w Budynku Administracji, przy Dziale Projektów (II piêtro, pokój nr 20) o godz. 10:00. Zainteresowani Wykonawcy powinni w wyznaczonym miejscu i czasie czekaæ na pracownika/ów
Zamawiaj±cego.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu i aktualizacji oprogramowania oraz subskrypcji dla systemu zabezpieczaj±cego sieæ informatyczn± dla 2 urz±dzeñ firewall PA-3220 przez okres 12 miesiêcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW z podzia³em na 4 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowi±zuj±cych warunków technicz.
- Us³ugi ¿urawiem samochodowym o ud¼wigu min 15 ton dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Chwa³owice
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony w Oddziale Psychiatrii S±dowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych sprzêgie³ i uk³adów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddzia³ów PGG S.A. z podzia³em na zadania.
wiêcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespo³u budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowo¶ci Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.