eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiszynPrzebudowa stacji uzdatniania wody w Stawie na działkach nr 131/2 oraz 421/2



Ogłoszenie z dnia 2021-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Stawie na działkach nr 131/2 oraz 421/2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Stawie na działkach nr 131/2 oraz 421/2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76a40923-0b00-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004373/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Staw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166159/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa (projekt realizacyjny – remont ujęcia wody podziemnej ST A2 i ST B1 oraz projekt realizacyjny TOM 1 branża sanitarna, projekt realizacyjny TOM 2 branża elektryczna, projekt realizacyjny TOM 3 branża budowlana - załącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiar - załącznik nr 9 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Zakres inwestycji obejmuje:
a) Demontaż istniejących urządzeń stacji uzdatniania wody
b) Instalacje urządzeń zautomatyzowanej stacji uzdatniania wody
c) Automatyzację procesów obsługowych urządzeń stacji wodociągowej (włącznie z aplikacją umożliwiającą dla użytkowników odczyt wszystkich parametrów pracy stacji uzdatniania wody z dowolnego urządzenia stacjonarnego i mobilnego np. komputer stacjonarny, laptop, telefon komórkowy, tablet)
d) Zdalną sygnalizację pracy urządzeń oraz sygnalizację wejścia osób niepowołanych na teren stacji uzdatniania wody
e) Remont ujęcia wody podziemnej ST A2 i ST B1, w tym:
o Remont obudowy studni ST A2 z wymianą armatury zaporowej i zwrotnej
o Wymianie pompy głębinowej w studni ST A2
o Remont obudowy studni ST B1 z wymianą armatury zaporowej i zwrotnej
o Wyminie pompy głębinowej w studni ST B1

Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
Załączony kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1135290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTUHHydro-Marko Maria Pluta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170007292

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 139

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.