Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zrównoważona gospodarka wodno – ściekową na terenie Gminy Pęczniew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12
1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436781519
1.5.8.) Numer faksu: 436781519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zrównoważona gospodarka wodno – ściekową na terenie Gminy Pęczniew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-216d0072-21db-4cf1-8e1e-1f975ba54e9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022990/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Pęczniew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach działania B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno – ściekową na obszarach wiejskich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-216d0072-21db-4cf1-8e1e-1f975ba54e9d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e - zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e - zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyboremwykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e - Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i
odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e - zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@e-peczniew.pl (nie dotyczy składania ofert). W takim przypadku Wykonawca musi udokumentować brak możliwości skomunikowania się za pomocą Platformy e-Zamówienia (np. załączyć do korespondencji zrzut ekranu, z którego będzie wynikać brak możliwości przesłania wiadomości za pośrednictwem stosownych formularzy). Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polskim.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-216d0072-21db-4cf1-8e1e-1f975ba54e9d
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie ochrony danych osobowych zawarte zostały w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na terenie Gminy Pęczniew”.
Przedmiotowe zamówienie podzielone zostało na 4 następujące części:
część 1 - Budowa sieci kanalizacyjnej w Pęczniewie w ul. Wspólnej, Głównej i Osiedlu Młodych;
część 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Siedlątków i Łyszkowice;
część 3 - Budowa studni głębinowej na terenie SUW w Luboli gm. Pęczniew;
część 4 - Zakup i montaż wodomierzy cyfrowych wraz z wdrożeniem systemu teleinformatycznego.
I. Przedmiot zamówienia dla część 1 - Budowa sieci kanalizacyjnej w Pęczniewie w ul. Wspólnej, Głównej i Osiedlu Młodych:
Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, przyłączy skierowanych do posesji zlokalizowanych w granicach pasa drogowego, tłoczni ścieków TŁ wraz z niezbędną infrastrukturą teletechniczną i elektryczną oraz rurociągu tłocznego na odcinku od projektowanej tłoczni TŁ do projektowanej studni rozprężnej – obręb 0015 Pęczniew, działka nr 724/1; 724/2; 717; 746; 754; 769; 784; 799; 807; 808; 998/1; 1587, gm. Pęczniew, powiat poddębicki, województwo łódzkie.
Zaprojektowano tłocznie ścieków do której trafią ścieki sanitarne z budynków mieszkalnych, jednorodzinnych w miejscowości Pęczniew. Sieć tworzy kanał sanitarny wykonany z rur PVC Ø200mm SN8 o ściance litej oraz studnia rewizyjno-połączeniowa Ø1000mm betonowa.
Przyłącza sanitarne tworzą przykanaliki wykonane z rur PVC Ø160mm i Ø200mm SN8 o ściance litej zakończone korkiem w granicy pasa drogowego.
Tłocznie tworzy betonowa komora o średnicy 2500 mm wraz z armaturą, zasilaniem elektrycznym i sterowaniem.
Rurociąg tłoczny zaprojektowano z rur PEHD PE100-RC, SDR17, PN10 Ø90mm wraz z studnią rozprężną Ø 800mm wykonaną z PEHD.
Technologię robót zaprojektowano metodą wykopu otwartego oraz w miejscach kolizyjnych metodą przewiertu w stalowej rurze osłonowej.
Tłocznie ścieków TŁ zaprojektowano na działce nr ewidencyjny 724/2 obręb 0015 Pęczniew, w terenie nieutwardzonym. Sieć grawitacyjna kanalizacji sanitarnej, przyłączy sanitarnych, rurociągu tłocznego zaprojektowano na działkach drogowych.
Ścieki z budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz budynku przedszkola trafią do tłoczni ścieków, z której zostaną przepompowane do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej.
Pod względem rozmiarowym zakres przedstawia się następująco:
- sieć Ø 200 PVC SN8 ścianka lita – 1281,0 m,
- przyłącza Ø 200 PVC SN8 ścianka lita –7,5m,
- przyłącza Ø 160 PVC SN8 ścianka lita –287,5m,
- rurociąg tłoczny Ø 90 PEHD PE100-RC SDR17 PN10 – 198,0m,
- studnia betonowa Ø 1000 – 34 szt.,
- studnia tworzywowa PEHD rozprężna Ø 800 – 1szt.,
- tłocznia ścieków – 1szt.
- wewnętrzna linia zasilająca tłocznie ścieków – 57m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w załączniku nr 1a do SWZ.
Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary mają charakter jedynie pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną w obrębie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza 3 terminy, w którym możliwe będzie wykonanie wizji lokalnej, tj.: 26.03.2025 rok; 31.03.2025 rok; 02.04.2025 rok. Wykonawca, który w jednym z ww. terminów będzie chciał dokonać wizji lokalnej zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego na godz. 10:00, skąd wraz z pracownikiem Zamawiającego uda się na miejsce wizji.
Skutecznie wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji sporządzony zostanie protokół, który następnie zostanie podpisany przez uczestniczącego w wizji Wykonawcę i pracownika Zamawiającego. Brak przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy PZP.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i prace instalacyjno-montażowe na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji zawarte zostały w § 18 wzoru umowy (załącznik nr 3a do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w ramach zamówienia dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania)
(Nazwa kryterium/ Waga % /Liczba punktów)
1. Cena (C) - 60 pkt. (60%);
2. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G) - 20 pkt. (20 %);
3. Termin realizacji zamówienia (Tr) -20 pkt. (20 %);
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
A) Kryterium CENA (C)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
C = 60 x N/A
C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych
A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n
B) Kryterium Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane według następujących zasad:
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 60 miesięcy – 0 pkt. (0%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 72 miesięcy – 5 pkt. (5%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 84 miesięcy – 20 pkt (20%).
Okres gwarancji i rękojmi za wady nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady powyżej 84 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”.
Wykonawca nie może nie zaoferować gwarancji jakości i rękojmi za wady. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długości gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ. Oferta ta zostanie odrzucona.
C) Kryterium Termin realizacji zamówienia (Tr)
Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie:
Termin realizacji zamówienia do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
Zamawiający wyznacza maksymalny termin na realizację przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części zamówienia na 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich.
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia poniżej 2 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.
Wykonawca nie może nie wskazać terminu realizacji zamówienia.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego terminu realizacji zamówienia Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ.
Oferta, w której termin realizacji zamówienia będzie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, zostanie odrzucona z uwagi na niezgodność ze SWZ.
3. Za najkorzystniejszą (w ramach każdej z części zamówienia) zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C +G + Tr
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej;
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”;
Tr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (Tr)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla części 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Siedlątków i Łyszkowice:
Przedmiotem zamówienia w ramach części 2 jest rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej. Projektowana rozbudowa sieci wodociągowej zlokalizowana jest w miejscowościach Siedlątków i Łyszkowice w gminie Pęczniew. Teren planowanej inwestycji obejmuje działki o numerach geodezyjnych 154, 155/1. 155/2 w obrębie geodezyjnym Siedlątków, które są działkami prywatnymi oraz działki o nr geodezyjnych 1080/7, 1063, 1062, 1006,907 w obrębie geodezyjnym Łyszkowice, które są drogami gminnymi, wszystkie o nawierzchni gruntowej, nieutwardzonej z gruntowymi poboczami na całej długości.
Projektowana sieć stanowi liniowe uzbrojenie podziemne. Zamierzona budowa sieci wodociągowej jest zgodna z wydaną decyzją o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
Projektowany zakres rzeczowy zadania obejmuje:
- sieć wodociągową PE 90 mm – 1 389,90 mb,
- połączenie z istniejącym wodociągiem 160 mm – 1 szt.,
- zasuwa sieciowa 150 mm – 2 szt.,
- zasuwa sieciowa 80 mm – 1 szt.,
- zasuwa hydrantowa 80 mm – 8 szt.,
- hydranty p.poż. nadziemne 80mm – 8 szt.,
- oznakowanie zasuw, nawiertek, hydrantów – 11 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w załączniku nr 1b do SWZ.
Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary mają charakter jedynie pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną w obrębie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza 3 terminy, w którym możliwe będzie wykonanie wizji lokalnej, tj.: 26.03.2025 rok; 31.03.2025 rok; 02.04.2025 rok. Wykonawca, który w jednym z ww. terminów będzie chciał dokonać wizji lokalnej zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego na godz. 10:00, skąd wraz z pracownikiem Zamawiającego uda się na miejsce wizji.
Skutecznie wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji sporządzony zostanie protokół, który następnie zostanie podpisany przez uczestniczącego w wizji Wykonawcę i pracownika Zamawiającego. Brak przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i prace instalacyjno-montażowe na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji zawarte zostały w § 18 wzoru umowy (załącznik nr 3b do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w ramach zamówienia dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania)
(Nazwa kryterium/ Waga % /Liczba punktów)
1. Cena (C) - 60 pkt. (60%);
2. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G) - 20 pkt. (20 %);
3. Termin realizacji zamówienia (Tr) -20 pkt. (20 %);
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
A) Kryterium CENA (C)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
na Formularzu Oferty.
C = 60 x N/A
C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych
A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n
B) Kryterium Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane według następujących zasad:
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 60 miesięcy – 0 pkt. (0%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 72 miesięcy – 5 pkt. (5%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 84 miesięcy – 20 pkt (20%).
Okres gwarancji i rękojmi za wady nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady powyżej 84 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”.
Wykonawca nie może nie zaoferować gwarancji jakości i rękojmi za wady. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długości gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ. Oferta ta zostanie odrzucona.
C) Kryterium Termin realizacji zamówienia (Tr)
Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie:
Termin realizacji zamówienia do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
Zamawiający wyznacza maksymalny termin na realizację przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części zamówienia na 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich.
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia poniżej 2 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.
Wykonawca nie może nie wskazać terminu realizacji zamówienia.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego terminu realizacji zamówienia Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ.
Oferta, w której termin realizacji zamówienia będzie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, zostanie odrzucona z uwagi na niezgodność ze SWZ.
3. Za najkorzystniejszą (w ramach każdej z części zamówienia) zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C +G + Tr
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej;
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”;
Tr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (Tr)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dla części 3 - Budowa studni głębinowej na terenie SUW w Luboli gm. Pęczniew:
Przedmiot zamówienia obejmuje uzbrojenie otworu studziennego nr 2 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Pęczniew. Otwór studzienny został wykonany w sierpniu 2016 roku. W otworze zostanie zamontowana nowa pompa głębinowa oraz zostanie wykonany montaż nowej obudowy zewnętrznej wraz z wpięciem go do istniejącego ciągu uzdatniania wody surowej w budynku technologicznym.
W zakresie zagospodarowania terenu projektowana jest nowa naziemna, termoizolacyjna obudowa z laminatu poliestrowo szklanego z wypełnieniem pianką poliuretanową grubości 50 mm. Pozostałe zagospodarowanie terenu działki nie ulegnie zmianie.
Dla studni głębinowych projektuje się obudowę z konstrukcji stalowej ażurowej, obudowanej szczelną powłoką z laminatu poliestrowo- szklanego w całości wypełnionej pianką poliuretanową stanowiącą ocieplenie podstawy.
Wymiary podstawy obudowy:
Długość - 1,66 m
Szerokość- 1,10 m
Grubość - 0,10
Wewnętrzne wymiary obudowy pokrywy:
Długość - 1,34 m
Szerokość - 0,80 m
Wysokość - 0,85 lub 1,30 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawarty jest w załączniku nr 1c do SWZ.
Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary mają charakter jedynie pomocniczy przy sporządzaniu oferty.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty przeprowadzili wizję lokalną w obrębie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza 3 terminy, w którym możliwe będzie wykonanie wizji lokalnej, tj.: 26.03.2025 rok; 31.03.2025 rok; 02.04.2025 rok. Wykonawca, który w jednym z ww. terminów będzie chciał dokonać wizji lokalnej zobowiązany jest stawić się w siedzibie Zamawiającego na godz. 10:00, skąd wraz z pracownikiem Zamawiającego uda się na miejsce wizji.
Skutecznie wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji sporządzony zostanie protokół, który następnie zostanie podpisany przez uczestniczącego w wizji Wykonawcę i pracownika Zamawiającego. Brak przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy PZP.
3. Gwarancja jakości Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i prace instalacyjno-montażowe na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące gwarancji zawarte zostały w § 18 wzoru umowy (załącznik nr 3c do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w ramach zamówienia dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych
kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania)
(Nazwa kryterium/ Waga % /Liczba punktów)
1. Cena (C) - 60 pkt. (60%);
2. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G) - 20 pkt. (20 %);
3. Termin realizacji zamówienia (Tr) -20 pkt. (20 %);
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
A) Kryterium CENA (C)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę
na Formularzu Oferty.
C = 60 x N/A
C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych
A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n
B) Kryterium Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane według następujących zasad:
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 60 miesięcy – 0 pkt. (0%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 72 miesięcy – 5 pkt. (5%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 84 miesięcy – 20 pkt (20%).
Okres gwarancji i rękojmi za wady nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady powyżej 84 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”. Wykonawca nie może nie zaoferować gwarancji jakości i rękojmi za wady. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długości gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ. Oferta ta zostanie odrzucona.
C) Kryterium Termin realizacji zamówienia (Tr)
Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie:
Termin realizacji zamówienia do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
Zamawiający wyznacza maksymalny termin na realizację przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części zamówienia na 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich.
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Skrócenie terminu realizacji zamówienia poniżej 2 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.
Wykonawca nie może nie wskazać terminu realizacji zamówienia.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego terminu realizacji zamówienia Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ.
Oferta, w której termin realizacji zamówienia będzie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, zostanie odrzucona z uwagi na niezgodność ze SWZ.
3. Za najkorzystniejszą (w ramach każdej z części zamówienia) zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C +G + Tr
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej;
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”;
Tr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (Tr)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla części 4 - Zakup i montaż wodomierzy cyfrowych wraz z wdrożeniem systemu teleinformatycznego:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wodomierzy zdalnych w liczbie 1500 szt. oraz zakup i wdrożenie zestawu do radiowego odczytu z licencją na min. 10 lat. - dla 2 konserwatorów (2 zestawy). Wykonawca zobowiązany będzie także przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tego systemu. Montaż wodomierzy poprzedzony jest koniecznością demontażu wcześniejszego urządzenia.
2. Wymagane minimalne parametry techniczne dotyczące wodomierzy:
jednostrumieniowe suchobieżne lub równoważne DN20 o przepływie Q3=4,0m3/h długości L=130mm, gwint zewnętrzny króćca 1” do zimnej wody,
wodomierze fabrycznie nowe z cechą legalizacyjną w roku dostawy,
klasa dokładności wodomierzy nie mniejsza niż R≥160-H i R≥100-V,
korpus wodomierza wykonany z mosiądzu, pokrywany galwanicznie, nie dopuszcza się korpusów kompozytowych,
zgodność wyrobu z normą PN-EN 14154,
aktualny atest higieniczny PZH,
oznakowanie typu mosiądzu naniesione trwale na korpusie wodomierza,
maksymalna temperatura pracy T=50oC,
maksymalne ciśnienie robocze P=16 bar,
liczydło wodomierza hermetyczne klasy IP68, obrotowe, śmiobębenkowe
z dokładnością odczytu 1 litr,
zabezpieczony przed oddziaływaniem zewnętrznego pola magnetycznego (czteropolowe sprzęgło magnetyczne, pierścień antymagnetyczny),
dwustronne łożyskowanie wirnika na kamieniach technicznych,
brak opaski wykonanej z tworzywa sztucznego łączącej korpus wodomierza z liczydłem,
możliwość montażu bezpośrednio na liczydle wodomierza modułu radiowego, w trakcie eksploatacji, bez uszkodzenia cech legalizacyjnych, wyklucza się rozwiązania oparte na nadajnikach kontaktronowych i optycznych,
możliwość aktualnego odczytu wzrokowego stanu wodomierza w przypadku uszkodzenia lub awarii nakładki radiowej,
możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w przypadku ciężkich warunków odczytu (głębokie, zalane wodą studnie).
3. Montaż wodomierzy odbywać się będzie na terenie Gminy Pęczniew w następujących miejscowościach:
Lp. miejscowości
1. Borki Drużbińskie
2. Brodnia
3. Kolonia Brodnia
4. Brzeg
5. Drużbin
6. Dybów
7. Ferdynandów
8. Jadwichna
9. Kraczynki
10. Księża Wólka
11. Księże Młyny
12. Lubola
13. Osowiec
14. Pęczniew
15. Popów
16. Przywidz
17. Rudniki
18. Siedlątków
19. Wola Pomianowa
20. Zagórki
21. Wylazłów
22. Łyszkowice
Szczegółową lokalizację miejsca montażu urządzenia Zamawiający poda Wykonawcy po zawarciu umowy.
4. Wymagania dotyczące montaży wodomierzy:
demontaż starego wodomierza,
montaż w miejsce zdemontowanego, nowego wodomierza z nakładką do zdalnego odczytu,
wymiana uszczelek,
realizacja procedury wymiany wodomierzy poprzez aplikację, w której można będzie umieścić zdjęcie (przy każdej wymianie zdjęcie przed i po) oraz protokół wymiany,
sprawdzenie szczelności i prawidłowego montażu wodomierzy,
dokonanie co najmniej jednego kontrolnego odczytu wodomierzy,
plombowanie wodomierza jednorazową plombą z numerem,
w przypadku miejsc problematycznych dotyczących wymiany wodomierzy Wykonawca poinformuje Zamawiającego celem ustalenia sposobu rozwiązania sytuacji,
zdemontowane wodomierze zostają własnością Zamawiającego, który wskaże miejsce zdawania urządzeń na terenie swojej siedziby,
Wykonawca podejmie dwie próby wymiany wodomierzy, z czego jedna z nich będzie w godzinach popołudniowych, Zamawiający dopuszcza przekazanie niezamontowanych wodomierzy do montażu własnymi siłami.
5. Wymagane minimalne parametry techniczne dotyczące modułów radiowych (z anteną pasywną):
moduł radiowy z anteną pasywną,
konstrukcja modułowa, oddzielna od wodomierza,
montaż modułu bezpośrednio na liczydle wodomierza,
plomba magnetyczna zabezpieczająca moduł przed demontażem,
częstotliwość nośna w wolnym od opłat paśmie,
transmisja danych: jednokierunkowa lub dwukierunkowa,
nie dopuszcza się rozwiązań opartych na nadajnikach kontaktronowych i optycznych,
wymagana klasa szczelności modułu: IP68,
zasilanie modułu: bateria litowa o żywotności powyżej 10 lat z możliwością nadawania sygnału co 15 sekund,
wszystkie moduły kompatybilne z posiadanych systemem radiowego odczytu
funkcje modułu radiowego:
• podanie aktualnego wskazania wodomierza w momencie odczytu,
• podanie informacji o alarmach, w tym:
o użyciu magnesu neodymowego,
o demontażu modułu radiowego,
o przecieku z podaniem ilości dni w miesiącu,
o stanie baterii,
o przepływie wstecznym,
• aktualna data i godzina odczytu (z uwzględnieniem czasu letniego
i zimowego oraz lat przestępnych),
• podanie informacji o przepływach wstecznych,
• rejestr wskazań licznika z poprzednich 6 lub 12 miesięcy (wskazanie, przepływ wsteczny)
• historia alarmów z 6 lub 12 miesięcy.
funkcje programowalne modułu:
• aktualna data i godzina,
• aktualne wskazanie wodomierza,
• interwał czasowy pomiędzy kolejnymi transmisjami radiowymi, programowalne miesiące, dni, godziny w których moduł radiowy dokonuje transmisji danych,
• próg alarmu przepływu wstecznego,
• próg alarmu wycieku.
6. Wymagane minimalne parametry techniczne dotyczące urządzeń do odczytu i konfiguracji modułów radiowych (z anteną pasywną):
odbiornik radiowy zintegrowany na stałe z urządzeniem odczytującym lub komunikujący się za pośrednictwem łącza Bluetooth,
zasilanie odbiornika radiowego przy pomocy wbudowanej baterii,
ładowanie poprzez port USB-C,
odbiornik radiowy pracujący w częstotliwości wolnej od opłat,
odbiornik radiowy posiadający wyświetlacz LCD,
możliwość podłączenia do odbiornika radiowego dodatkowej anteny samochodowej w celu polepszenia odbioru sygnału i możliwości realizacji odczytów w układzie drive by,
urządzenie do odczytu z systemem Android 10 lub wyższym oraz:
- Dotykowym ekranem o przekątnej minimum 6,1‘
- Minimalną rozdzielczością ekranu 1560 x 720
- Pamięcią RAM minimum 4 GB
- Procesorem ośmiordzeniowym
- Łącznością WiFi, LTE, Bluetooth
- Stopniem ochrony IP69k
optyczna głowica do konfiguracji i odczytu zaprogramowanych parametrów modułu radiowego,
jedno oprogramowanie do odczytu i konfiguracji modułów radiowych,
oprogramowanie mobilne udostępnione online,
dostęp do oprogramowania odczytującego zabezpieczony hasłem
7. Wymagane minimalne parametry techniczne dotyczące oprogramowania:
dostęp do oprogramowania za pomocą portalu WEB,
oprogramowanie w języku polskim,
dostęp do oprogramowania odczytującego zabezpieczony hasłem
możliwość importu i eksportu plików w formacie .csv; .xml; .txt,
możliwość integracji z systemem rozliczeniowo – księgowym Zamawiającego w układzie wymiany plików,
informacja o odczytanych i nieodczytanych licznikach,
możliwość kreowania wzoru eksportu plików,
archiwizacja pomiarów z okresu 10 lat,
oprogramowanie kompatybilne z posiadanym przez zamawiającego systemem radiowym.
Dodatkowo zestaw do odczytu powinien składać się ze smartphone o zwiększonej odporności na upadki z wysokości min. 1 metra z dostępem do Internetu LTE. Wymagana licencja na 10 lat bez ukrytych opłat dodatkowych z możliwością pobierania aktualizacji w czasie jej trwania.
Wszystkie wodomierze i moduły radiowe powinny posiadać indywidualny numer urządzenia przedstawiony jako kod kreskowy w postaci naklejki umieszczonej na urządzeniach.
Zamawiający wymaga dostarczania kompletów wodomierz i moduł radiowy z konfiguracją dobraną indywidualnie pod potrzeby Zamawiającego ustaloną po zawarciu umowy, a przed pierwszą dostawą towaru. Wszystkie dostarczane i montowane urządzenia muszą być nowe i wolne od wad.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w ramach zamówienia dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania)
(Nazwa kryterium/ Waga % /Liczba punktów)
1. Cena (C) - 60 pkt. (60%);
2. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G) - 20 pkt. (20 %);
3. Termin realizacji zamówienia (Tr) -20 pkt. (20 %);
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
A) Kryterium CENA (C)
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
C = 60 x N/A
C – ilość punktów przyznanych ofercie n (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku)
N – najniższa oferowana cena spośród ofert nie odrzuconych
A – cena oferty badanej (rozpatrywanej) - oferta n
B) Kryterium Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane według następujących zasad:
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 60 miesięcy – 0 pkt. (0%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 72 miesięcy – 5 pkt. (5%)
- Gwarancja jakości i rękojmia za wady – 84 miesięcy – 20 pkt (20%).
W zakresie części 4 zamówienia ocenie podlegać będzie długość gwarancji jakości i rękojmi za wady udzielonej na dostarczone i zamontowane wodomierze oraz na prace instalacyjno-montażowe.
Okres gwarancji i rękojmi za wady nie może być krótszy niż 60 miesięcy.
Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości i rękojmi za wady zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą.
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady powyżej 84 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”.
Wykonawca nie może nie zaoferować gwarancji jakości i rękojmi za wady. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długości gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ. Oferta ta zostanie odrzucona.
C) Kryterium Termin realizacji zamówienia (Tr) Kryterium „Termin realizacji zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie długości terminu podanego przez Wykonawcę w ofercie:
Termin realizacji zamówienia do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 0 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 10 pkt.
Termin realizacji zamówienia do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy – 20 pkt.
Zamawiający wyznacza maksymalny termin na realizację przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części zamówienia na 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza wartości pośrednich.
Zaoferowany przez Wykonawcę termin realizacji zamówienia zostanie uwzględniony w umowie z Wykonawcą. Skrócenie terminu realizacji zamówienia poniżej 2 miesięcy nie spowoduje zwiększenia ilości punktów ponad maksymalne 20 punktów (20%) w kryterium „Termin realizacji zamówienia”. Wykonawca nie może nie wskazać terminu realizacji zamówienia. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego terminu realizacji zamówienia Zamawiający uzna to za złożenie oferty niezgodnej z SWZ. Oferta, w której termin realizacji zamówienia będzie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, zostanie odrzucona z uwagi na niezgodność ze SWZ.
3. Za najkorzystniejszą (w ramach każdej z części zamówienia) zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki, nie podlega wykluczeniu oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:
P = C +G + Tr
Gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej;
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja jakości i rękojmia za wady”;
Tr – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady (G)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (Tr)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowy Opis warunków udziału w postępowaniu został wskazany w pkt VIII SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-216d0072-21db-4cf1-8e1e-1f975ba54e9d
Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w tej sekcji pełna treść znajduje się w pkt. VIII SWZ, poniżej Zamawiający wskazuje jedynie część opisu....
1. Warunki udziału w postępowaniu dla części 1 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
A) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
B) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeśli:
B.1) wykaże, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1000 mb każda.
Przez wykonanie roboty budowlanej należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez kilku Wykonawców warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
oraz
B.2) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować i skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę, mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą (łącznie):
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie kanalizacji sanitarnej-grawitacyjnej o długości minimum 1000 mb każda zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed złożeniem oferty. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający dopuści odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
2. Warunki udziału w postępowaniu dla części 2 zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
A) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
B) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeśli:
B.1) wykaże, że w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci wodociągowej o długości minimum 1000 mb każda.
Przez wykonanie roboty budowlanej należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez kilku Wykonawców warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.
oraz
B.2) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować i skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę, mogącą pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą (łącznie):
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości minimum 1000 mb każda zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed złożeniem oferty.
Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do projektowania w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Zamawiający dopuści odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie........
Opis dla pozostałych Części zamówienia znajduje się w pkt. VIII SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt X.1. w zakresie art. 108 ust. 1, oraz art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz.U. 2023.1497 ze zm. ) Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 .1 do formularza oferty
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazane zostały w pkt X. 4 SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-216d0072-21db-4cf1-8e1e-1f975ba54e9d
Ze względu na ograniczoną ilość miejsca w tej sekcji pełna treść znajduje się w pkt. X. 4 SWZ, poniżej Zamawiający wskazuje jedynie część opisu....
.... 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy w ramach części 1 zamówienia obejmują:
A) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, ich zakresu w mb., z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.4a do formularza oferty.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy w ramach części 2 zamówienia obejmują:
A) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, ich zakresu w mb. z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.4a do formularza oferty.
B) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.5 do formularza oferty.
C) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w warunku.
3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy w ramach części 3 zamówienia obejmują:
A) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, ich wartości, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.4b do formularza oferty. .......
Opis dla pozostałych Części zamówienia znajduje się w pkt. X. 4 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy wyłącznie części 4 Zamówienia:1. Przedmiotowe środki dowodowe dla Części 4:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z ww. wymaganiami i cechami Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci oświadczenia własnego Wykonawcy o zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty.
Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie własne Wykonawcy o zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla Część 1 – Budowa sieci kanalizacyjnej w Pęczniewie w ul. Wspólnej, Głównej i Osiedlu Młodych – w wysokości 53 000, 00 zł,
b) dla Część 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Siedlątków i Łyszkowice – w wysokości 3 500,00 zł,
c) dla Część 3 - Budowa studni głębinowej na terenie SUW w Luboli gm. Pęczniew – w wysokości 5 600 zł,
d) dla Część 4 - Zakup i montaż wodomierzy cyfrowych wraz z wdrożeniem systemu teleinformatycznego – w wysokości 7 900,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2023.462 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Poddębicach nr rachunku 45 9263 0000 4012 3060 2004 0003. z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP 271.1.2025 Część …..” (należy wskazać nr części zamówienia, której wadium dotyczy).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie P.z.p.;
B) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
C) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
D) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
E) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pęczniew, ul. Główna 10/12; 99-235 Pęczniew;
F) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 P.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 P.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 P.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej i sytuacji ekonomicznej lub finansowej dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców (tj. jeden Wykonawca wskazuje spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, a drugi sytuacji ekonomicznej lub finansowej).2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający zażąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres oraz warunki wprowadzenia zmian do umowy wskazane zostały w pkt XXIII SWZ dostępnym na stronie prowadzonego postępowania tj.: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-216d0072-21db-4cf1-8e1e-1f975ba54e9d1. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3a do SWZ – dla części 1 zamówienia, 3b do SWZ – dla części 2 zamówienia, 3c do SWZ – dla części 3 zamówienia, 3d do SWZ – dla części 4 zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zasady dokonywania zmian umowy wskazane zostały we wzorze umowy.
3. W pozostałym zakresie zmian do umowy stosuje się art. 454-455 ustawy Pzp.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
5. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
6. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
7. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
8. Wszelkie spory pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wynikające z Umowy, o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, Strony zobowiązują się poddać polubownemu rozwiązaniu będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie sądy powszechne.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert określone w pkt. XXI SWZ. Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie 3 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą sumę punktów ze wszystkich kryteriów łącznie.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących:- prace fizyczne przy realizacji robót budowlanych,
- prace fizyczne instalacyjno – montażowe,
oraz
- operatorów sprzętu.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osób:
- kierujących budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie,
- dostawców materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia,
- osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru.
Wykonawca lub odpowiednio Podwykonawca zobowiązani są udokumentować zatrudnienie ww. osób na podstawie stosunku pracy zgodnie z właściwymi przepisami prawa.
2. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 P.z.p.
3. Zamawiajacy wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanychw art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz.U.2023.1497 ze zm.).
4. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Marta Jagodzińska – Skwara – Kierownik referatu Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej, Gospodarki Nieruchomościami,
Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Inwestycji – tel. 43 678 15 19 wew. 24.
INNE PRZETARGI PĘCZNIEW
więcej: przetargi PĘCZNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Wielkopolskich w Bodzewie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku - Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla seniorów z Gminy Trzebinia
- Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
- Budowa miejskiego żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- "Termomodernizację pięciu obiektów lokalnej aktywności społecznej w Gminie Chodel"
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dwóch zabytkowych budynków Polskiej Akademii Nauk przy ul. Jaśkowa Dolina 31 w Gdańsku
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.