Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznych dla budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznych dla budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a0d7385-f686-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047229/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wykonanie 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznych dla budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143711/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.280.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155431,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem stosownych pomiarów w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy ul. Bartoszewskiego 1.
Zakres prac obejmuje m.in.:
- pomiary izolacji obwodów 3-fazowych ( 626 obwodów)
- pomiary izolacji obwodów 1-fazowych (2315 obwodów)
- pomiary ochrony przeciwporażeniowej (4231 punktów)
- pomiary wyłączników różnicowoprądowych (197 aparatów)
- pomiary szynoprzewodów niskiego napięcia( 5 szt.)
- pomiary linii kablowych średniego napięcia ( 6 linii )
- pomiary uziemień transformatorów ( 4 sztuki transformatorów)
- pomiary rezystancji izolacji transformatorów ( 4 sztuki transformatorów)
- pomiary instalacji odgromowej ( 12 pkt)
- testy funkcjonalne układów SZR ( w części niskiego napięcia i średniego napięcia)-4 sztuki SZR
- pomiary natężenia oświetlenia bytowego (2620 pkt oświetleniowych)
- przegląd rozdzielnic elektrycznych (średniego i niskiego napięcia)
- przegląd i próby funkcjonalne centralnych baterii (2 sztuki baterii)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie stanowiącym załącznik 1 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie
na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Styp-Rekowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361276892
7.3.3) Ulica: Kościerska 19
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna Wybudowanie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "URUCHOMIENIE I UTRZYMANIE SYSTEMU KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH"
- Remont oraz wymiana nawierzchni jezdni i chodników ulicy Hebanowskiego w Gdańsku wraz z remontem sieci kanalizacji deszczowej i przebudową sieci gazowej w ramach zadań z Budżetu Obywatelskiego
- Wymiana zasilaczy UPS z modułami bateryjnymi wraz z pracami towarzyszącymi oraz świadczenie usług serwisu i gwarancji
- Dostawa elementów służących do rozbudowy posiadanego przez Oddział TVP w Gdańsku centralnego routera wizyjnego
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej wraz ze znakowaniem dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz asortymentu niezbędnego do utrzymania higieny na obiektach Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 109056E na odcinku Siemkowice - Bugaj Lipnicki
- "PRZEGLĄD ELEKTROWNI WODNEJ JEZIORSKO W 2024 r. - 2 TURBOZESPOŁY, KAŻDY O MOCY 2MW"
- Utworzenie Klubu Dziecięcego "JUNIOR" w Siennicy
- Roboty budowlane (w systemie zaprojektuj i wybuduj) na budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy do 12 kW +/- 0,5 kWp na dachu garażu w Krzeszowicach (k/Krakowa)
- Prace remontowe i porządkowe na terenie cmentarza ewangelickiego w Kochowie wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji
- Przebudowa drogi gminnej nr 109102E na odcinku Kolonia Lipnik - Delfina
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.