Og³oszenie z dnia 2022-07-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00328270/01 - Wynik z dnia 2022-08-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR95
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000707314
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: WILEÑSKA 9B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-413
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 411 49 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp95@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp95.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fbb03f1a-ed9e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00237840
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00193319/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.sp95.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
- miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl ;
- ePUAPu dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ;
- poczty elektronicznej - adres e-mail: sp95@mjo.krakow.pl ;
2. Dotyczy pkt "informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej": Podano adres strony internetowej s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert;
3. Szczegó³owe informacje zawiera rozdz. VIII-IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje wynikaj±cy z RODO obowi±zek informacyjny w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Numer postêpowania: SP95/ZP/1/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Specjalistyczne urz±dzenia IT i inne pomoce dydaktyczne.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.1 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
19730000-2 - W³ókna sztuczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
38510000-3 - Mikroskopy
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Sprzêt, wyposa¿enie i materia³y eksploatacyjne do nauki przedmiotów technicznych oraz ¶rodki ochrony indywidualnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.2 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzêdzia
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
42715000-1 - Maszyny do szycia
39227000-9 - Ig³y krawieckie i ig³y dziewiarskie, i naparstki
39711000-9 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do u¿ytku ze ¶rodkami spo¿ywczymi
33735000-1 - Gogle
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
22470000-5 - Instrukcje
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 - Sprzêt i akcesoria do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.3 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38651600-9 - Kamery cyfrowe
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 - Nag³o¶nienie.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.4 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 - Wyposa¿enie pracowni - meble.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.5 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em (- je¿eli wymagane).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Sto³y robocze
39121000-6 - Biurka i sto³y
39112000-0 - Krzes³a
39141300-5 - Szafy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona:
- o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty i o¶wiadczenia za³±czane do oferty razem z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy PZP, zawartym na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów; 2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1; Uwaga: Zapis pkt 2 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dotyczy wymagañ nie wykazanych w pozosta³ej czê¶ci og³oszenia: - W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ (wzór umowy).7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-12 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 15:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dotyczy pkt "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupe³nienie informacji: Termin dostawy: maksymalnie 20 dni od dnia zawarcia umowy. Uwaga: Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwy¿ek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesiêcy
- Wy³onienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleñ z obs³ugi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kszta³cenia na potrzeby bran¿ kluczowych UJ
- Dostawa i monta¿ mebli do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. So³tysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Us³ug Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- ¦wiadczenie us³ugi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przegl±dów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem czê¶ci zamiennych dla KSS im. ¶w. Jana Paw³a II
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dzieciêcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - czê¶æ I zabawki i wyposa¿enie sal
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podzia³em na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzêtu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
wiêcej: W³ókna sztuczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.