Og³oszenie z dnia 2022-08-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00237840/01 - Og³oszenie z dnia 2022-07-04
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR95
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000707314
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: WILEÑSKA 9B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-413
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 411 49 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp95@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp95.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://www.sp95.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie w ramach programu "Laboratoria przysz³o¶ci"2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fbb03f1a-ed9e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00328270
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00193319/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00237840/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Numer postêpowania: SP95/ZP/1/22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 178855,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Specjalistyczne urz±dzenia IT i inne pomoce dydaktyczne.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.1 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
19730000-2 - W³ókna sztuczne
30232100-5 - Drukarki i plotery
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30236000-2 - Ró¿ny sprzêt komputerowy
38510000-3 - Mikroskopy
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 54821,13 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Sprzêt, wyposa¿enie i materia³y eksploatacyjne do nauki przedmiotów technicznych oraz ¶rodki ochrony indywidualnej.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.2 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44510000-8 - Narzêdzia
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
42715000-1 - Maszyny do szycia
39227000-9 - Ig³y krawieckie i ig³y dziewiarskie, i naparstki
39711000-9 - Elektryczny sprzêt gospodarstwa domowego do u¿ytku ze ¶rodkami spo¿ywczymi
33735000-1 - Gogle
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
22470000-5 - Instrukcje
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 29105,65 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 - Sprzêt i akcesoria do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.3 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38651600-9 - Kamery cyfrowe
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 18576,13 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 - Nag³o¶nienie.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.4 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, stacjonarnym szkoleniem pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi i funkcjonowania sprzêtu objêtego zamówieniem (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21219,52 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 - Wyposa¿enie pracowni - meble.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu wskazanego w za³±czniku nr 4.5 do SWZ do budynku Szko³y Podstawowej nr 95 w Krakowie wraz z wniesieniem do wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ, monta¿em (- je¿eli wymagane).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39000000-2 - Meble (w³±cznie z biurowymi), wyposa¿enie, urz±dzenia domowe (z wy³±czeniem o¶wietlenia) i ¶rodki czyszcz±ce
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Sto³y robocze
39121000-6 - Biurka i sto³y
39112000-0 - Krzes³a
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55133,34 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 70300,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 74770,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70300,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383791980
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bytów
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 70300,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23349,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 23349,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23349,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edumax Dawid Dzierla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364231022
7.3.4) Miejscowo¶æ: Grodzisk Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23349,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edumax Dawid Dzierla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364231022
7.3.4) Miejscowo¶æ: Grodzisk Wielkopolski
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± PZP”, Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu.
W zakresie przedmiotowego zamówienia zosta³y z³o¿one dwie oferty, które zosta³y odrzucone.
Tym samym Zamawiaj±cy obowi±zany by³ do uniewa¿nienia postêpowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 259 ustawy PZP je¿eli Zamawiaj±cy dopu¶ci³ mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych, do uniewa¿nienia w czê¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia stosuje siê przepisy art. 255-258 ustawy PZP.
Zamawiaj±cy, zgodnie z zapisami rozdz. III.7) SWZ, dopu¶ci³ mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych na jedn± b±d¼ wiêksz± liczbê czê¶ci zamówienia.
W zakresie przedmiotowej czê¶ci zamówienia zosta³y z³o¿one dwie oferty. Cena najkorzystniejszej oferty (TRONUS POLSKA Sp. z o.o., Warszawa) tj. kwota 111.160,02 z³ przewy¿sza³a kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie przedmiotowej czê¶ci zamówienia, tj. kwotê 67.800,00 z³. Zamawiaj±cy nie mia³ mo¿liwo¶ci zwiêkszenia ww. kwoty do ceny oferty Wykonawcy.
W zwi±zku z powy¿szym postêpowanie zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 111160,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 113760,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obs³uga Archiwum Zak³adowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarz±du Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa p³ynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg ¿ó³ciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego u¿ytku
- dostawa specjalistycznego urz±dzenia do pomiaru gêsto¶ci cieczy i gazów z mo¿liwo¶ci± regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnêtrznych (AED) na wyposa¿enie radiowozów Stra¿y Miejskiej Miasta Krakowa
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu o¶wietlenia i nag³o¶nienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiañskiego w Krakowie
- Sprzeda¿ i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania ¶rodowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeñ powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdro¿eniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Wêgrowski"
- Dostawa drukarek
- Dostawa materia³ów edukacyjnych z zakresu edukacji w³±czaj±cej dla dzieci klas I-III szko³y podstawowej
wiêcej: W³ókna sztuczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.