eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaDostawa paliw p³ynnych na potrzeby Spó³ki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021/2022



Og³oszenie z dnia 2021-10-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Spó³ki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Spó³ka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Daszyñskiego 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.8.) Numer faksu: 655402607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.skwschowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

spó³ka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Spó³ki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2021/2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e8ee76e6-311c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00237908

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii
lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. 6. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.: a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci
niemniejszej ni¿ 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS
Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 7. Zamawiaj±cy informuje,
¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w
niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne Rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. 9. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 10. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ;.7Z 11. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny zrealizowano w Dziale XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o Pana/Pani prawach wynikaj±cych z przepisów RODO i ograniczeniach ich stosowania, o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie: 1) Posiada Pani/Pan prawo:
a) na podstawie art.15 RODO dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii (w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez
Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art.16 RODO do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników); c) na podstawie art.18 RODO ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach
sprawowania w³adzy publicznej, 2) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ
zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, 3) w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPSK.06.I.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – „Sukcesywna dostawa oleju napêdowego Ekodiesel ON do zbiornika Zamawiaj±cego” - szacunkowa ilo¶æ 130 000 l (dm3) - do zbiornika paliwa o pojemno¶ci 5000 l znajduj±cego siê we Wschowie, przy ul. Kazimierza Wielkiego 24 (teren Oczyszczalni ¦cieków), stanowi±cego w³asno¶æ Zamawiaj±cego; Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, okre¶lonego w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego w zakresie do 20% warto¶ci zamówienia (prawo opcji mo¿e obj±æ ka¿dy z rodzajów paliwa bêd±cego przedmiotem zamówienia). Sukcesywne dostawy paliw bêd± realizowane transportem zorganizowanym przez Wykonawcê, na jego koszt i odpowiedzialno¶æ, wed³ug aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ jednorazowa ilo¶æ dostarczanego do zbiornika oleju napêdowego wynosiæ bêdzie od 2000 l do 5000 l. Jako¶æ dostarczanych paliw powinna odpowiadaæ wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowi±zuj±cych w dniu dostawy paliwa Zamawiaj±cemu. Olej napêdowy powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680, ze zm.) oraz Normy PN-EN 590:2013-12, przy czym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przepisami przywo³anego rozporz±dzenia a norm±, przepisy rozporz±dzenia maj± pierwszeñstwo. W przypadku zmiany obowi±zuj±cych norm jako¶ciowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jako¶æ paliw do nowych norm. Dostawa oleju napêdowego powinna nast±piæ w czasie: nie d³u¿szym ni¿ 24 godziny - od momentu za³adunku autocysterny przez Wykonawcê z miejsca magazynowania paliwa przez Wykonawcê; okre¶lonym w z³o¿onej ofercie, lecz nie krótszym ni¿ 12 godzin i nie d³u¿szym ni¿ 24 godziny
- od momentu przekazania przez upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego zapotrzebowania na dostawê paliwa. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcê do zbiornika paliwa oleju napêdowego, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 powy¿ej, zostanie ka¿dorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiaj±cego. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, zawieraæ bêdzie w szczególno¶ci nastêpuj±ce informacje: datê wydania dokumentu, miejsce magazynowania paliwa przez Wykonawcê, temperaturê nalewania, ilo¶æ wlanego paliwa wyra¿ona w m3, numer rejestracyjny autocysterny, któr± paliwo dostarczono, zawarto¶æ siarki w paliwie
w mg/kg. Wykonawca zobowi±zuje siê przy ka¿dej dostawie oleju napêdowego do zbiornika przekazaæ Zamawiaj±cemu ¶wiadectwo (atest) jako¶ci danej partii paliwa oraz list przewozowy wydany przez Wykonawcê, zawieraj±cy datê i godzinê za³adunku, numer rej. autocysterny dostarczaj±cej paliwo, nazwisko kierowcy dokonuj±cego za³adunku autocysterny. Dostarczany olej napêdowy w okresie zimowym, umo¿liwiaæ bêdzie eksploatacjê pojazdów Zamawiaj±cego, a punktem odniesienia bêdzie temperatura blokowania zimnego filtra:
a w okresie letnim tj. od 16 kwietnia do 30 wrze¶nia nale¿y dostarczaæ olej napêdowy o temperaturze zablokowania zimnego filtra 0O C; w okresie przej¶ciowym tj. od 1 marca do 15 kwietnia oraz od 1 pa¼dziernika do 15 listopada o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 10O C; w okresie zimowym tj. od 16 listopada do koñca lutego o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 32O C. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia posiadaæ polisê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300 000,00 PLN. W przypadku gdy, fakt op³acenia sk³adek nie wynika z samej tre¶ci polisy, Wykonawca powinien za³±czyæ do polisy dodatkowy dokument potwierdzaj±cy odprowadzenie stosownych sk³adek (np. wyci±g z konta bankowego, rachunku). W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê (konsorcjum) Zamawiaj±cy uzna warunek posiadania polisy OC za spe³niony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie bêdzie mniejsza ni¿ 300.000,00 PLN. Zamawiaj±cy uzna równie¿ za prawid³owe z³o¿enie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spe³nienia przez polisê warunków opisanych w SWZ. Wykonawca obowi±zany jest do zapewnienia dostaw, celem ci±g³ego zaspokojenia potrzeb Zamawiaj±cego na paliwo stanowi±ce przedmiot zamówienia po ka¿dorazowym z³o¿eniu telefonicznego lub e-mailowego zamówienia przez Zamawiaj±cego potwierdzonego przez Wykonawcê faksem lub e-mailem i dostarczenie go w terminie nie krótszym ni¿ 12 godzin oraz nie d³u¿szym ni¿ 24 godziny od momentu dokonania zamówienia (zg³oszenia) przez Zamawiaj±cego. Dostarczany olej napêdowy musi byæ czysty mikrobiologicznie i odporny na ewentualne ska¿enia biologiczne w zbiornikach, instalacjach stacji paliw oraz autobusach i innych pojazdach samochodowych. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczania oleju napêdowego wy³±cznie z bie¿±cej produkcji (maksymalnie trzy miesi±ce od daty produkcji) i gwarantuje jego trwa³o¶æ (przydatno¶æ do wykorzystania) na okres co najmniej trzech miesiêcy od dnia dostawy. Zamawiaj±cy decyduje o terminie i ilo¶ci dostarczonego oleju napêdowego do zbiornika paliwa,
o którym mowa w ust. 1 powy¿ej; Zamawiaj±cy wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcê autocystern± wyposa¿on± w pompê lub dystrybutor, spe³niaj±cy wszelkie wymagania obowi±zuj±cego prawa w szczególno¶ci Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (tj. Dz. U. 2020 r. poz. 2166, ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciek³ych). Pojazd, którym realizowane bêd± dostawy paliw, winien byæ wyposa¿ony w legalizowane urz±dzenia pomiarowe mierz±ce ilo¶æ zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany do okazania ¶wiadectwa legalizacji dystrybutora paliwa cysterny, któr± dostarczono dan± partiê oleju napêdowego. Dostawy oleju mog± siê odbywaæ tylko i wy³±cznie w godz. 7:00-15:00 w dni robocze.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, okre¶lonego w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego w zakresie do 20% warto¶ci zamówienia (prawo opcji mo¿e obj±æ ka¿dy z rodzajów paliwa bêd±cego przedmiotem zamówienia). Prawo opcji oznacza, ¿e Zamawiaj±cy na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonej w ofercie Wykonawcy, za¶ paliwo objête prawem opcji zostanie zakupiony w zale¿no¶ci od potrzeb i posiadanych ¶rodków przez Zamawiaj±cego zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami: prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; wykaz paliwa objêtego prawem opcji oraz ceny jednostkowe brutto okre¶laæ bêdzie Formularz cenowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ; o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym o¶wiadczeniem. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez niego zakresie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami ich znaczeniem: Cena brutto, Termin dostawy i Termin p³atno¶ci. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wy¿ej kryteriów zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad: Kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±: C = (cena brutto najtañszej oferty)/(cena brutto oferty badanej) x 60 pkt. Kryterium „Termin dostawy” (D) o wadze 20 %. W ramach tego kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 20 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±: D = (najkrótszy termin dostawy)/(termin dostawy oferty badanej) x 20 pkt. Oferty zawieraj±ce termin dostawy krótszy ni¿ 12 godzin i d³u¿szy ni¿ 24 godziny bêd± podlegaæ odrzuceniu. Kryterium „Termin p³atno¶ci” (P) o wadze 20 % W ramach tego kryterium wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 20 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±: Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktur 14 dni P = 0 pkt
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktur 21 dni P = 10 pkt
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktur 30 dni P = 20 pkt
Uwaga 1. Wymagany minimalny termin p³atno¶ci faktur – 14 dni.
Uwaga 2. Zamawiaj±cy nie bêdzie premiowaæ ofert zawieraj±cych termin zap³aty d³u¿szy ni¿ 30 dni zgodnie z ustaw± z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zap³aty w transakcjach handlowych
(t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 424 ze zm.). Oferty z zaoferowanym terminem p³atno¶ci krótszym ni¿ 14 dni zostan± odrzucone. W przypadku zaoferowania terminu p³atno¶ci d³u¿szego ni¿ 30 dni, Zamawiaj±cy przyjmie do badania ofert warto¶æ równ± 30 dni. Wybrana zostanie oferta której suma C+D+P bêdzie najwy¿sza.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – „Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych do pojazdów Spó³ki Komunalnej”: a) benzyna bezo³owiowa 95 w planowanej ilo¶ci 2 800 l;
b) olej napêdowy ON w planowanej ilo¶ci 600 l; c) gaz LPG w planowanej ilo¶ci 340 l; Zakup paliw p³ynnych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a) – c) dokonywany bêdzie przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio do pojazdów i do kanistrów w punkcie sprzeda¿y (stacji) paliw Wykonawcy czynnej 24h/dobê 7 dni w tygodniu. Paliwo tankowane bêdzie w ilo¶ciach ¿±danych przez kierowców /operatorów/. Wykonawca winien dysponowaæ co najmniej jedn± stacj± paliw znajduj±c± siê w odleg³o¶ci max. 10 kilometrów od siedziby Zamawiaj±cego, zapewniaj±c± mo¿liwo¶æ tankowania (ON, Pb 95, LPG) z dystrybutora ca³odobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym w niedzielê i ¶wiêta. Jako¶æ paliw powinna odpowiadaæ wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowi±zuj±cych
w dniu sprzeda¿y paliwa Zamawiaj±cemu. Benzyna bezo³owiowa powinna spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz Normy PN-EN 228:2013-04 dla benzyny bezo³owiowej, przy czym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przepisami przywo³anego rozporz±dzenia
a norm±, przepisy rozporz±dzenia maj± pierwszeñstwo. W przypadku zmiany obowi±zuj±cych norm jako¶ciowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jako¶æ paliw do nowych norm. Gaz LPG powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016 r. poz. 540) oraz Normy PN-EN 589:2019-04 dla skroplonego gazu wêglowodorowego (LPG), przy czym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przepisami przywo³anego rozporz±dzenia a norm±, przepisy rozporz±dzenia maj± pierwszeñstwo. W przypadku zmiany obowi±zuj±cych norm jako¶ciowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jako¶æ paliw do nowych norm. Olej napêdowy powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680, ze zm.) oraz Normy PN-EN 590:2013-12, przy czym zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przepisami przywo³anego rozporz±dzenia a norm±, przepisy rozporz±dzenia maj± pierwszeñstwo. W przypadku zmiany obowi±zuj±cych norm jako¶ciowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jako¶æ paliw do nowych norm. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia posiadaæ polisê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 50 000,00 PLN. W przypadku gdy, fakt op³acenia sk³adek nie wynika z samej tre¶ci polisy, Wykonawca powinien za³±czyæ do polisy dodatkowy dokument potwierdzaj±cy odprowadzenie stosownych sk³adek (np. wyci±g z konta bankowego, rachunku). W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê (konsorcjum) Zamawiaj±cy uzna warunek posiadania polisy OC za spe³niony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie bêdzie mniejsza ni¿ 50.000,00 PLN. Zamawiaj±cy uzna równie¿ za prawid³owe z³o¿enie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spe³nienia przez polisê warunków opisanych w SWZ. Niezale¿nie od liczby innych klientów, ka¿dy samochód lub sprzêt Zamawiaj±cego winien byæ zatankowany w czasie nie d³u¿szym ni¿ 30 minut od zg³oszenia siê kierowcy /operatora/ do pracownika stacji paliw.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, okre¶lonego w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego w zakresie do 20% warto¶ci zamówienia (prawo opcji mo¿e obj±æ ka¿dy z rodzajów paliwa bêd±cego przedmiotem zamówienia). Prawo opcji oznacza, ¿e Zamawiaj±cy na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonej w ofercie Wykonawcy, za¶ paliwo objête prawem opcji zostanie zakupiony w zale¿no¶ci od potrzeb i posiadanych ¶rodków przez Zamawiaj±cego zgodnie z nastêpuj±cymi zasadami: prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; wykaz paliwa objêtego prawem opcji oraz ceny jednostkowe brutto okre¶laæ bêdzie Formularz cenowy, stanowi±cy za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ; o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym o¶wiadczeniem. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez niego zakresie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami ich znaczeniem: Cena brutto i Termin p³atno¶ci. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wy¿ej kryteriów zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad: kryterium „Cena brutto” (C) o wadze 60 % W ramach tego kryterium wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±: C = (cena brutto najtañszej oferty)/(cena brutto oferty badanej) x 60 pkt. kryterium „Termin p³atno¶ci” (P) o wadze 40 %. W ramach tego kryterium wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formu³±: Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktur 14 dni P = 0 pkt
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktur 21 dni P = 20 pkt
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktur 30 dni P = 40 pkt
Uwaga 1. Wymagany minimalny termin p³atno¶ci faktur – 14 dni.
Uwaga 2. Zamawiaj±cy nie bêdzie premiowaæ ofert zawieraj±cych termin zap³aty d³u¿szy ni¿ 30 dni zgodnie z ustaw± z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zap³aty w transakcjach handlowych
(t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 424 ze zm.). Oferty z zaoferowanym terminem p³atno¶ci krótszym ni¿ 14 dni zostan± odrzucone. W przypadku zaoferowania terminu p³atno¶ci d³u¿szego ni¿ 30 dni, Zamawiaj±cy przyjmie do badania ofert warto¶æ równ± 30 dni. Wybrana zostanie oferta której suma C+P bêdzie najwy¿sza.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin platno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli posiada koncesje wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2021. poz. 716); W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Dla czê¶ci 1 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) wykona³ nale¿ycie - a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje - w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedn± sukcesywn± dostawê oleju napêdowego o warto¶ci umowy nie mniejszej ni¿ 300 000 PLN brutto, trwaj±cej przez okres co najmniej 12 miesiêcy. Przez jedn± dostawê rozumie siê dostawê wykonan± na rzecz jednego kontrahenta w sposób ci±g³y, przez okres minimum 12 miesiêcy, je¿eli warto¶æ ca³ego kontraktu wynios³a nie mniej ni¿ 300 000 PLN brutto. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw – czê¶æ zrealizowanych faktycznie dostaw musi wype³niæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego na dzieñ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci dostaw zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez Zamawiaj±cego. b) posiada co najmniej jeden pojazd - autocysternê o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 5000 l, wyposa¿ony w pompê lub dystrybutor, spe³niaj±cy wszelkie wymagania obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 2166, ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciek³ych). Pojazd, którym realizowane bêd± dostawy paliw, winien byæ wyposa¿ony w legalizowane urz±dzenia pomiarowe mierz±ce ilo¶æ zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. W ramach formalno¶ci jakie powinny zostaǽ dope³nione przez Wykonawcę̂ po wyborze oferty, Zamawiaj±cy ¿±da przed³o¿enia kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em, ¶wiadectwa dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych, wydanego przez Transportowy Dozór Techniczny; c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ kadr± pracowników: co najmniej jedn± (1) osob± z uprawnieniami do kierowania pojazdem autocystern±. Ocena spe³nienia warunku dokonana bêdzie w oparciu o o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one w niniejszym postêpowaniu. Dla czê¶ci 2 Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) dysponuje co najmniej jedn± stacj± paliw po³o¿on± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 10 km od siedziby Zamawiaj±cego, zapewniaj±cy mo¿liwo¶æ tankowania (ON, Pb 95, LPG) z dystrybutora ca³odobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i ¶wiêta.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
Dla Czê¶ci 1 zamówienia: 1) kopia wa¿nej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne; 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz ¶rodków transportu – za³±cznik nr 8 do SWZ; Dla Czê¶ci 2 zamówienia: 1) kopia wa¿nej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne; 2) wykaz stacji paliw – za³±cznik nr 9 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±: 1) formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ; 2) formularz cenowy – (Arkusz 1 dla Czê¶ci 1 i Arkusz 2 dla Czê¶ci 2) - Za³±cznik nr 2 do SWZ; 3) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 3 do SWZ; 4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby) – Za³±cznik nr 4 do SWZ; 5) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Za³±cznik nr 5 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby);
6) o¶wiadczenie dot. rodzajów us³ug, dostaw wykonywanych przez poszczególne podmioty wystêpuj±ce wspólnie (w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez Wykonawców) – Za³±cznik nr 6 do SWZ;
7) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; 8) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru; 9) uzasadnienie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy /us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w razie: 1) gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 2) je¿eli dotyczy realizacji, przez Wykonawcê, dodatkowych dostaw lub us³ug, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków; 3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy. 4) zmiany umowy, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy. 4. Ponadto Zamawiaj±cy na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ zmian tre¶ci umowy lub umowy dzier¿awy zawartej w wykonaniu niniejszej umowy w nastêpuj±cych wypadkach pod warunkiem, ¿e zmiana nie bêdzie modyfikowaæ ogólnego charakteru umowy: 1) je¿eli zmiana podyktowana jest zmian± przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cych w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia; 2) w razie konieczno¶ci zmiany terminu wykonania Umowy z powodu okoliczno¶ci niezale¿nych od stron zawartej Umowy, w szczególno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-27 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-25

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.