eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaRemont nawierzchni asfaltowej w ul. Bohaterów Warszawy w Ostrołęce w ramach zadania "Wymiana nawierzchni asfaltowych na terenie miasta Ostrołęka-poprawa standardu i jakości dróg w mieście Ostrołęka".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni asfaltowej w ul. Bohaterów Warszawy w Ostrołęce w ramach zadania „Wymiana nawierzchni asfaltowych na terenie miasta Ostrołęka–poprawa standardu i jakości dróg w mieście Ostrołęka".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. gen. Józefa Bema 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 765 42 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni asfaltowej w ul. Bohaterów Warszawy w Ostrołęce w ramach zadania „Wymiana nawierzchni asfaltowych na terenie miasta Ostrołęka–poprawa standardu i jakości dróg w mieście Ostrołęka".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba2e7b38-cd0d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037909/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Remont nawierzchni asfaltowej w ulicy Bohaterów Warszawy w Ostrołęce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151108/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPZ.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Remont obejmuje następujące, niezbędne roboty:
1) prace na jezdni głównej, w tym:
a) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej- nowo wydzielonego pasa jezdni o szer. 3,00 m w miejscu pasa zieleni na ulicy Bohaterów Warszawy - odcinek lewoskrętu o długości ok. 150 mb w ulicę gen. Władysława Sikorskiego,
b) wykonanie frezowania planimetrycznego istniejącej zniszczonej nawierzchni bitumicznej jezdni głównej i zjazdów na drogi publiczne gminne o nawierzchni bitumicznej z nadaniem spadków poprzecznych wraz z wszystkimi wlotami bitumicznymi,
c) transport frezowiny,
d) profilowanie zaniżeń mieszanką mineralno-bitumiczną do warstw wiążących,
e) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wg PN – warstwy o gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11 S po uprzednim oczyszczeniu powierzchni i skropieniu emulsją asfaltową,
f) regulacja wysokościowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych,
g) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,
h) wodę opadową z jezdni odprowadzić grawitacyjnie spadkiem poprzecznym oraz spadkiem podłużnym niwelety drogi,
2) wykonanie pętli indukcyjnych sygnalizacji świetlnej w ciągu ul. Boh. Warszawy na skrzyżowaniu z ulicą gen. Władysława Sikorskiego i ks. Stanisława Pędzicha:
a) wymiana sterownika sygnalizacji świetlnej,
b) demontaż elementów sygnalizacji świetlnej związanych z usunięciem przejścia dla pieszych na wlocie północnym (maszt sygnalizacji i maszt przycisku dla pieszych, sygnalizatory, przyciski) regulacja wysokościowa studni kablowej na wyspie dzielącej.
c) zmiana w elementach sygnalizacji związane z budową pasa do skrętu w lewo na wlocie południowym:
- montaż masztu wysięgnikowego,
- budowa studni kablowej SKR-1 w nowej lokalizacji (wyspa dzieląca),
- wymiana masztu niskiego na wyższy (3,9 m) w związku z potrzebą montażu na nim latarni sygnalizatora kołowego oraz zmiana jego lokalizacji,
- usunięcie kolizji latarni oświetleniowych oraz elementów sygnalizacji świetlnej z projektowana jezdnią pasa do skrętu w lewo.
d) ułożenie kabli sygnałowych, teletechnicznych i detekcji,
e) montaż przycisków dla pieszych na wlocie ulicy Sikorskiego,
f) budowa niezbędnej kanalizacji kablowej i studni kablowych SK-1 dla potrzeb pętli indukcyjnych na wlocie ulicy Boh. Warszawy,
g) budowa nowego układu pętli indukcyjnych ( detektorów ruchu pojazdów),
h) uruchomienie sygnalizacji.
3) przebudowa przejazdu rowerowego z przejściem dla pieszych przez wlot ulicy ks. Stanisława Pędzicha –zmiany dotyczą lokalizacji masztów, sygnalizatorów, przycisków dla pieszych i rowerzystów w sposób umożliwiający użytkowanie detektorów pieszy i rowerzystom bez przecinania kolizyjnych strumieni ruchu.
4) doświetlenie przejścia dla pieszych na wysokości sklepu „Biedronka”.
5) wykonanie, uzyskanie zatwierdzenia i wdrożenie projektu czasowej organizacji ruchu,
a) wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1546926,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1831527,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1546926,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Asfalt Produkt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582141014

7.3.3) Ulica: ul. Lokalna 2

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne, sygnalizacja świetlna , część robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1546926,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.