Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00174617/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicą Jasnodworską i Elbląską (dz. ew. nr 7 z obrębu 7-02-09), w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, wraz z opracowaniem i uzgodnienie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoliborz.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicą Jasnodworską i Elbląską (dz. ew. nr 7 z obrębu 7-02-09), w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, wraz z opracowaniem i uzgodnienie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6741740c-0fb6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001288/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicami Jasnodworska i Elbląska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1688234,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119500,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac remontowych alejek skweru zlokalizowanego pomiędzy ulicą Jasnodworską i Elbląską (dz. ew. nr 7 z obrębu 7-02-09), w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, wraz z opracowaniem i uzgodnieniem dokumentacji projektowej realizowanych prac.
Ciągi komunikacyjne będące przedmiotem ww. prac charakteryzują się różnorodną i zniszczoną nawierzchnią co utrudnia poruszanie się pieszych stąd konieczna jest jej wymiana na nową.
W wyniku realizacji prac alejki skwerowe w ww. lokalizacji będą spełniały wymogi określone w standardach dostępności dla m.st. Warszawy, wymienione w załącznikach do Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 23.10.2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie w Wydziale Architektury Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy dokumentacji projektowej realizowanych prac, podpisanej przez osobę posiadająca stosowne uprawnienia w tym zakresie. Projekt należy wykonać na aktualnej mapie zasadniczej.
2. Przygotowanie i zabezpieczenie terenu na czas realizacji ww. prac.
3. W oparciu i zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową: demontaż i wywiezienie wszystkich płyt chodnikowych i obrzeży, korytowanie, zaprojektowanie spadków poprzecznych i podłużnych, a następnie odtworzenie alejek (po tym samym śladzie) zastępując dotychczasową nawierzchnię (z płyt betonowych oraz nawierzchni mineralnej) betonową kostką, po uprzednim przygotowaniu właściwej podbudowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146955,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DBS BUD sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9522200004
7.3.3) Ulica: Teodora Axentowicza 1/29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-644
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej w Gminie Drelów - etap II
- Stadion Sportowy Zakrzów - zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu
- "Park kieszonkowy przy ul. Powstańców Śląskich".
- Przebudowa oraz zmiana przeznaczenia budynku mieszkalnego na żłobek w Brzózem (formuła zaprojektuj i wybuduj)
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozwol. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- "Zielona kolejka cz.I" Część 1 - Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej Część 2 - Zieleń zorganizowana
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.