Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00157476/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00215674/01 - Wynik z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i organizacja dwóch konferencji dla członków zrzeszonych w Mazowieckim Związku Stowarzyszeń Abstynenckich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/mcps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna pomocy społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka organizacyjna pomocy społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i organizacja dwóch konferencji dla członków zrzeszonych w Mazowieckim Związku Stowarzyszeń Abstynenckich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6487062b-ce1c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041694/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Organizacja imprez na rzecz promocji zdrowego stylu życia - bez nałogów w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCPS-ZP/CM/351-33/2023 TP/U/S
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Przygotowanie i organizacja dwudniowej konferencji dot. zagadnień związanych z przemocą i niebieską kartą w obliczu problemów uzależnień, przeznaczona dla członków stowarzyszeń i klubów abstynenckich zrzeszonych w Mazowieckim Związku Stowarzyszeń Abstynenckich, tj. łącznie dla 120 osób.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (część 1 zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 56392,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Przygotowanie i organizacja trzydniowej konferencji dla członków stowarzyszeń i klubów abstynenckich zrzeszonych w Mazowieckim Związku Stowarzyszeń Abstynenckich na temat profilaktyki uzależnień i bieżącej działalności Związku, tj. łącznie dla 200 osób.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (część 2 zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 157184,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamówienia udziela się z poszanowaniem zasad wynikających z art. 16 ustawy Pzp. Nie jest zgodne z przepisami ustawy Pzp udzielić zamówienia Wykonawcy, który wybrany został w ramach procedury dotkniętej wadą, polegającą na niezachowaniu w postępowaniu przestrzegania zgodności z naczelnymi zasadami ustawy Pzp, a więc zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, przejrzystości oraz zasadą proporcjonalności.
W przedmiotowym postępowaniu w tabeli cenowej (wiersz 2, kolumna 4) znajdującej się w formularzu ofertowym (załączniku nr 3 do SWZ) dla części 2 zamówienia, Zamawiający w niejednoznaczny sposób wskazał liczbę uczestników biorących udział w konferencji, która w istotny sposób wpływa na prawidłową ocenę ofert Wykonawców w zakresie kryterium ceny. Wobec tej sytuacji, Wykonawcy biorący udział w przedmiotowym postępowaniu złożyli nieporównywalne oferty, posługując się różnymi wartościami. Zaniechanie Zamawiającego w tym zakresie w sposób istotny wpływa na brak możliwości doprowadzenia złożonych ofert do ich porównywalności z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.
Jedną z podstawowych cech wady postępowania, przesądzającej o konieczności jego unieważnienia jest brak możliwości jej usunięcia. Jak podkreśla Krajowa Izba Odwoławcza – dalej „KIO”, wada taka może wynikać zarówno z nieprawidłowych działań, jak i zaniechań Zamawiającego (Wyrok KIO z 2 sierpnia 2021 r. KIO 1905/21).
Dokonując analizy orzecznictwa KIO – biorąc pod uwagę stan faktyczny niniejszego postępowania, można zdefiniować katalog sytuacji wpisujących się w podstawę do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, m.in.:
- brak możliwości dokonania jednoznacznej oceny ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w specyfikacji w zakresie zaoferowania przedmiotu zamówienia i oceny kryterium.
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja konferencji pn. "Doradztwo - kariera - sukces - jak to się robi w łódzkiem?" finansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- DZP.261.45.2024 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej, w tym wynajmu sal konferencyjnych, w celu organizacji wydarzenia Informal Directors' Meeting w dniach 13-16 maja 2025 roku w Sopocie.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 12-13 grudnia 2024 r. na terenie województwa łódzkiego".
- zapewnienie sali konf.,m. parking. oraz realiz.usł.gastron. na potrzeby przeprow. semin. dla wizyt.akredyt.Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w dniu 16.12.2024 r. w Krakowie (woj.małop.)
- "Świadczenie usługi hotelarsko- restauracyjnej"
- Organizacja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 21-22 grudnia 2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.