Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00064568/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
- 2024/BZP 00097191/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 1910C SAMSIECZYNEK – WOJNOWO NA ODCINKU OD UL. DĄBROWIECKIEJ DO UL. OGRODOWEJ W SICIENKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bydgoski
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-008
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 528535434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8777021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 1910C SAMSIECZYNEK – WOJNOWO NA ODCINKU OD UL. DĄBROWIECKIEJ DO UL. OGRODOWEJ W SICIENKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cd353c0-bac0-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026929/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1910C Samsieczynek-Wojnowo na odcinku od ul. Dąbrowieckiej do ul. Ogrodowej w Sicienku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową drogi powiatowej 1910C Samsieczynek – Wojnowo na odcinku od ul. Dąbrowieckiej do ul. Ogrodowej w Sicienku - od km 10+374 do km 10+759. Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w województwie kujawsko – pomorskim, powiecie bydgoskim, w gminie Sicienko.
2) Zakres prac obejmuje wykonanie nawierzchni drogi, zjazdów, wyspy dzielącej, chodników oraz humusowania i obsiania skarp i rowów, jak również wykonanie: oświetlenia na odcinku ca 370 m, kanalizacji deszczowej i przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej.
3) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej: STWiOR), stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
4) Dokumentacja projektowa stanowiąca podstawę wykonania przedmiotu zamówienia posiada wydaną decyzję ZRID WN.673.30.2023.
5) Prace związane z realizacją w/w zadania obejmują branże: drogową, sanitarną, elektroenergetyczną, telekomunikacyjną.
6) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych (patrz pkt 5) posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa.
7) Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem opracuje i uzyska zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego zadania. Czas niezbędny na przygotowanie projektu i uzyskanie zatwierdzeń jest wliczony w termin realizacji zamówienia publicznego i winien być ujęty w przygotowanym przez Wykonawcę na czas jego realizacji - harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym.
8) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) zapewnienia obsługi geodezyjnej,
b) realizacji zawartych w dokumentacji projektowej uzgodnień z gestorami sieci,
c) zabezpieczenia i ochrony znaków geodezyjnych znajdujących się na placu budowy,
d) wprowadzenia na czas prowadzenia robót czasowej organizacji ruchu zgodnie z przygotowanym własnym staraniem i zatwierdzonym projektem,
e) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
9) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia jest obowiązany do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie wykonywania niniejszej Umowy ze szczególnym uwzględnieniem wymogów określonych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 ), tj. oznaczyć teren prowadzenia prac (na odcinkach, gdzie obecnie jest zlokalizowany chodnik-kładka) w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do ich charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom niepełnosprawnym, w szczególności niewidomym i poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Tymczasowe ciągi piesze należy wyznaczać tak by były pozbawione przeszkód poziomych i pionowych (może to oznaczać konieczność budowy tymczasowych ramp i pochylni, których nachylenie nie może przekraczać 6%). Uwzględniając osoby niewidome i słabowidzące należy wyznaczać tymczasowe ciągi piesze przy pomocy zapór drogowych dwu lub trzylistwowych (U-20c lub U-20d). Niedozwolone jest wyznaczanie tymczasowych ciągów pieszych przy pomocy taśm ostrzegawczych. Pomosty i kładki tymczasowe należy wyposażyć w balustrady oznaczone kolorem białym i czerwonym.
11) Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na etapie kontroli przedmiotowej inwestycji.
12) Zamawiający nie wymaga wykonania odcinka próbnego przewidzianego w SST.
13) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek, nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek ww. materiałów musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego.
14) W przypadku wycinki drzew Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dokonania przez uprawnioną osobę klasyfikacji i wyceny pozyskanego drewna. Po dokonaniu czynności określonych w zdaniu poprzedzającym Wykonawca uprawniony jest do samodzielnego zadysponowania pozyskanym w trakcie realizacji drewnem. Ustaloną w sposób określony w zdaniu pierwszym niniejszego ustępu kwotę, Wykonawca przeleje na rachunek bankowy Zamawiającego, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1264203,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1576956,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1264203,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo drogowe AMAR Mariusz Rudnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611425056
7.3.3) Ulica: ul. Chojnicka 32b
7.3.4) Miejscowość: Lichnowy
7.3.5) Kod pocztowy: 89-620
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO DROGOWE "AMAR" MARIUSZ RUDNIK
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO DROGOWE "AMAR" MARIUSZ RUDNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1264203,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Klinicznego Okulistyki na okres 24 miesięcy
- Naprawa systemu do neuronawigacji poprzez wymianę mobilnej kamery Curve
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- (17-25) Dostawa odzieży medycznej
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie miasta Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wewnętrznej na dz. 465/3 obręb Wądroże Wielkie
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
- Przebudowa i budowa drogi gminnej Nr 101750L w Olszewnicy od km 0+003 do km 0+669
- "Przebudowa drogi polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów oraz przejść dla pieszych w ciągu ulic Sapiehy, Zamkowa w miejscowości Oleszyce - dz. nr 881/2, 883/1w km 0+029 - 1+394".
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.