Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00560223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania rocznych i pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach i budynkach ZUT w Szczecinie wraz z wymianą uszkodzonych opraw oświetlenia ewakuacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25c1ab83-9d83-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania rocznych i pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach i budynkach ZUT w Szczecinie wraz z wymianą uszkodzonych opraw oświetlenia ewakuacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c1ab83-9d83-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ATT/775-II/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych i pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w budynkach i obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie wraz z wymianą uszkodzonych opraw oświetlenia ewakuacyjnego.
2. Szczegółowy opis i zakres usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia (jak też bliższą ich lokalizację) określa zespół dokumentów, na który składają się:
1) Załącznik nr 2A do SWZ: Wykaz obiektów i budynków ZUT do wykonania przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych – rocznych w 2024 r., 2025 r., 2026 r. i 2027 r.;
2) Załącznik nr 2B do SWZ: Wykaz obiektów i budynków ZUT do wykonania przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych – 5 letnich w 2024 r.;
3) Załącznik nr 2C do SWZ: Wykaz obiektów i budynków ZUT do wykonania przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych – 5 letnich w 2025 r.;
4) Załącznik nr 2D do SWZ: Wykaz obiektów i budynków ZUT do wykonania przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych – 5 letnich w 2026 r.;
5) Załącznik nr 2E do SWZ: Wykaz obiektów i budynków ZUT do wykonania przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych – 5 letnich w 2027 r.;
6) Załącznik nr 3A do SWZ: Wytyczne do sporządzenia protokołu z pomiarów rezystancji izolacji;
7) Załącznik nr 3B do SWZ: Wytyczne do sporządzenia protokołu z pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej;
8) Załącznik nr 3C do SWZ: Wytyczne do sporządzenia protokołu z pomiarów wyłączników różnicowoprądowych;
9) Załącznik nr 3D do SWZ: Wytyczne do sporządzenia protokołu z pomiarów natężenia oświetlenia ewakuacyjnego;
10) Załącznik nr 3E do SWZ: Wytyczne do sporządzenia protokołu z pomiarów rezystancji uziemienia;
11) Załącznik nr 3F do SWZ: Wytyczne do badania wyłącznika przeciwpożarowego;
12) Załącznik nr 3G do SWZ: Przedmiar w zakresie wymiany oprawy ewakuacyjnej;
13) Załącznik nr 3H do SWZ: Przedmiar w zakresie wymiany akumulatora w oprawie ewakuacyjnej;
14) Załącznik nr 3I do SWZ: Przedmiar w zakresie wymiany modułu.
3. W zakres usług do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, wchodzi w szczególności:
1) przegląd instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach ZUT w Szczecinie,
2) przegląd instalacji elektrycznych oświetlenia wewnętrznego,
3) przegląd instalacji elektrycznych oświetlenia zewnętrznego,
4) przegląd instalacji oświetlenia ewakuacyjnego,
5) przegląd instalacji odgromowych i uziemień roboczych,
6) przegląd instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu,
7) wymianę uszkodzonych opraw oświetlenia ewakuacyjnego,
8) wymianę uszkodzonych akumulatorów w oprawach oświetlenia ewakuacyjnego,
9) wymianę uszkodzonych modułów w oprawach oświetlenia ewakuacyjnego,
10) sporządzenie protokołów z wykonanych przeglądów instalacji elektrycznej, zgodnie z wytycznymi określonymi w załącznikach nr 3A – 3F,
11) sporządzenie szkiców dotyczących wykonanych przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych.
4. W zakres (przedmiot) niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe do wykonania po stronie Wykonawcy, związane z wykonywaniem usług związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności:
1) Pozyskanie, nabycie i dostarczenie na miejsce realizacji zamówienia niezbędnych materiałów urządzeń i narzędzi lub innego rodzaju sprzętu do wykonania usług składających się na przedmiot niniejszego zamówienia;
2) Dobór, skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia (usług Umowy o zamówienie) oraz utrzymywanie przez cały okres ich realizacji, odpowiedniego, niezbędnego do należytego ich wykonania personelu osób, w tym zapewnienie:
a) co najmniej dwóch osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych, o których mowa w art. 62 ust. 5 Prawa Budowlanego - typu D (dozoru) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych;
b) co najmniej dwóch osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne typu E (eksploatacji) lub D (dozoru) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wymagane przy prowadzeniu prac kontrolno-pomiarowych, objętych przedmiotem zamówienia lub innego dokumentu równoważnego, upoważniającego do wykonywania określonej działalności lub czynności.
5. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotowego zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591162,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591162,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amper Grzegorz Paczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631141311
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591162,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku położonego przy ul. Przybrzeżnej 8 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Dostawa samochodu do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Samochodowych w Szczecinie
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Remont lokalu usługowego w budynku przy ul. Nad Odrą 20 w Szczecinie na lokal placówki wsparcia dziennego, wraz z robotami towarzyszącymi - Etap 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lubasz, Delastowice, gmina Szczucin
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania: "Poprawa infrastruktury transportu publicznego na terenie MOF Tarnobrzeg"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. remontu i modernizacji infrastruktury wodno - ściekowej w gminie Brześć Kujawski
- Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi w miejscowości Raków, położonej na działkach nr 359, 360
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi.
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.