Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 53 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df95c5f4-f2e5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017280/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do zadania pn. „Modernizacja systemów zabezpieczeń oraz monitoringu w obiektach podległych KWP w Lublinie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Trybem udzielenia zamówienia jest tryb z wolnej ręki – na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) – tj.: Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy (po negocjacjach): Abaks-System, Magdalena Bąk, Andrzej Bąk Sp. j., ul. Droga Męczenników Majdanka 57, 20-325 Lublin, który został wybrany w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający w dniu 19.05.2022 r. udzielił zamówienia podstawowego w/w Wykonawcy, przeprowadzonego w trybie podstawowym. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniujego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 59/1.1.28/22/SZP/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Radzyniu Podlaskim - modernizacja systemu kontroli dostępu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w dokumentacji technicznej, tj. w szczególności w Specyfikacji Technicznej Wykonaniai Odbioru Robót Budowlanych STWiORB ST 2.1. oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej - modernizacja systemu kontroli dostępu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w dokumentacji technicznej, tj. w szczególności w Specyfikacji Technicznej Wykonaniai Odbioru Robót Budowlanych STWiORB ST 2.2. oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 65100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abaks-System, Magdalena Bąk, Andrzej Bąk Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461576613
7.3.3) Ulica: ul. Droga Męczenników Majdanka 57
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-325
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABAKS-SYSTEM ANDRZEJ BĄK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABAKS-SYSTEM ANDRZEJ BĄK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abaks-System, Magdalena Bąk, Andrzej Bąk Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461576613
7.3.3) Ulica: ul. Droga Męczenników Majdanka 57
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-325
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABAKS-SYSTEM ANDRZEJ BĄK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABAKS-SYSTEM ANDRZEJ BĄK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Dostawa dwóch agregatów prądotwórczych oraz centralnego zasilacza awaryjnego UPS wraz z montażem
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 3 w Oleśnicy
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.