eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieBudowa budynku internatu dla Zespołu Szkół w Kaliszu Pomorskim wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku internatu dla Zespołu Szkół w Kaliszu Pomorskim wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Drawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Elizy Orzeszkowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.gagalska@powiatdrawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdrawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd3458f2-89c2-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku internatu dla Zespołu Szkół w Kaliszu Pomorskim wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3458f2-89c2-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019324/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa budynku internatu dla ZS w Kaliszu Pomorskim wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2023.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7141781,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegających na zaprojektowaniu i budowie budynku internatu dla ZS w Kaliszu Pomorskim wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Obiekt do rozbiórki (stara, nieużytkowana kotłownia miejska) znajduje się obecnie w Kaliszu Pomorskim obręb 0006, na działce gruntowej oznaczonej numerem 92/16. Nowobudowany internat wraz zagospodarowaniem będą natomiast usytuowane na działkach nr 92/16 i 92/15 obręb 0006 Kalisz Pomorski. Przedmiot zamówienia obejmuje również kompleksowe wyposażenie internatu zgodnie z załączoną kalkulacją wyposażenia.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na:
1) wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej w tym rozbiórkowej istniejącej kotłowni (w zakresie wszystkich branż) na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (dalej: PFU), zaakceptowanej przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę (po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego) oraz realizacji budowy i oddania do użytkowania budynku użyteczności publicznej spełniającego wymagania zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, zaleceniach konserwatora zabytków, określający funkcję, formę i konstrukcję obiektu budowlanego, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną oraz proponowane niezbędne rozwiązania techniczne a także materiałowe zawierającego niezbędne opisy techniczne i rysunki;
2) uzyskaniu i dołączeniu do dokumentacji projektowej Wykonawcy warunków przyłączeniowych wszystkich koniecznych do wykonania sieci i przyłączy, projektu zagospodarowania działki oraz wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3) przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie wszystkich branż (w tym projektów wykonawczych) w formie elektronicznej w formatach – tekst - pdf i docx; rysunki, schematy - pdf i dwg; kosztorysy - pdf i ath;
4) opracowaniu na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej wizualizacji obiektu (aranżacji wnętrz) i terenu zagospodarowania oraz przekazanie jej Zamawiającemu w formacie pdf (w kolorze) – wizualizacja musi zawierać widoki obiektu i zagospodarowania terenu z co najmniej czterech stron oraz z góry a także wnętrza wszystkich budynków,
5) wykonaniu wszelkich badań, ekspertyz, prac rozbiórkowych, pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej, np.: badania geotechniczne podłoża pod internat oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji technicznej także nie wymienionych w SWZ, a koniecznych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę oraz późniejszego wykonania robót budowalnych;
6) występowaniu w imieniu Zamawiającego do wszystkich urzędów, instytucji, gestorów sieci z wnioskami o wydanie uzgodnień, warunków i decyzji na podstawie pełnomocnictw – dokumenty będą wystawiane po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Wykonawcę.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262700-8 - Przebudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 7474436,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski nad prowadzonymi usługami i robotami budowlanymi opisanymi w Części I.

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami rozbiórkowymi istniejącej kotłowni i robotami budowlanymi prowadzonymi w formule „zaprojektuj i wybuduj” na zadanie szczegółowo opisane w Części nr I - Budowa budynku internatu dla ZS w Kaliszu Pomorskim wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu”. Nowobudowany internat wraz zagospodarowaniem będą znajdować się na działkach nr 92/16 i 92/15 obręb 0006 Kalisz Pomorski.
2. Opis przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:
1) pełnieniu funkcji inspektora nadzoru zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane;
2) przygotowaniu i kompletowaniu dokumentów niezbędnych do rozliczenia Projektu, odpowiednio do nadzorowanego zakresu robót,
3) systematycznemu prowadzeniu dziennika budowy wspólnie z kierownikiem budowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 288202,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15448800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9600000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GORBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 321485090

7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 8C

7.3.4) Miejscowość: Świdwin

7.3.5) Kod pocztowy: 78-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9600000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302334,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Inwestyctjna TERRA sp. z o.o. i Wspólnicy sk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300887413

7.3.3) Ulica: Botaniczna

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-586

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.