eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmKastracja i leczenie wolno bytujących kotów z terenu miasta Chełm oraz kastracja i sterylizacja psów i kotów właścicielskich w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kastracja i leczenie wolno bytujących kotów z terenu miasta Chełm oraz kastracja i sterylizacja psów i kotów właścicielskich w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kastracja i leczenie wolno bytujących kotów z terenu miasta Chełm oraz kastracja i sterylizacja psów i kotów właścicielskich w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fb94892-cb2f-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035628/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Kastracja oraz leczenie wolno bytujących kotów z terenu miasta Chełm oraz kastracja i sterylizacja psów i kotów właścicielskich w ramach projektu z Budżetu Obywatelskiego na 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1: Kastracja wolno bytujących kotów z terenu miasta Chełm oraz kastracja i sterylizacja psów i kotów właścicielskich w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na 2024 r. pn.: „Chełm przeciwko bezdomności zwierząt".

Zakres zamówienia obejmuje:
1) przeprowadzenie 578 zabiegów sterylizacji/kastracji kotów (kotki 334, kocury 244), w tym:
a) wolno żyjących na terenie miasta Chełm w ilości 334 zabiegów (kotki 122, kotki ciężarne 90, kocury 122);
b) właścicielskich (których właściciele mieszkają na terenie miasta) w ilości 244 zabiegów
(kotki 122, kocury 122)
w zakładzie leczniczym dla zwierząt, zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych;
2) przeprowadzenie 94 zabiegów sterylizacji/kastracji psów właścicielskich (których właściciele mieszkają na terenie miasta Chełm), w tym:
a) suki 47 zabiegów, w tym: do 20 kg – 22; od 20 kg do 40 kg – 22; powyżej 40 kg - 3;
b) psy 47 zabiegów, w tym: do 20 kg – 22; od 20 kg do 40 kg – 22; powyżej 40 kg – 3
w zakładzie leczniczym dla zwierząt, zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług weterynaryjnych;
3) prowadzenie akcji informacyjnej poprzez wywieszenie w widocznym miejscu plakatu, według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego i przekazanego Wykonawcy po podpisaniu umowy dotyczącej świadczenia w/w usługi oraz przez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Wykonawcy, jeśli taką posiada;
4) uśpienie i utylizację zwłok 10 kotów wolno żyjących (w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w pkt 4 ppkt 7 i 8 załącznika nr 1 do umowy).

Szczegółowy zakres zamówienia jest zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 5a do SWZ.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 203 500,00 zł brutto.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w zakresie części nr 1 , w okresie 9 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy lub do wcześniejszego wykorzystania kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 187407,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2: Świadczenie usług w zakresie podstawowej opieki weterynaryjnej nad kotami wolno żyjącymi na terenie miasta Chełm w ramach projektu realizowanego z Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok pn. „Chełm przeciwko bezdomności zwierząt”.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) badanie ogólnego stanu zdrowia, w tym udzielenie pierwszej pomocy (pomiar temperatury, oddechu, tętna);
2) badania specjalistyczne (test na FeLV i FIV w przypadku widocznych objawów, USG, badanie krwi, badanie moczu);
3) badania profilaktyczne (odpchlenie, odrobaczenie, szczepienie przeciwko chorobom wirusowym, szczepienie przeciwko wściekliźnie);
4) pozostałe zabiegi weterynaryjne (eutanazja łącznie z utylizacją zwłok, leczenie grzybicy skóry, leczenie kociego kataru, leczenie świerzbowca).

Szczegółowe zasady świadczenia usług weterynaryjnych dla kotów wolno żyjących dostarczonych do lecznicy określono w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 5b do SWZ.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 16 000,00 zł brutto.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie 9 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy lub do wcześniejszego wykorzystania kwoty brutto wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 14436,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna AMICUS Andrzej Krupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110124487

7.3.3) Ulica: Wolnosci 18D

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna AMICUS Andrzej Krupa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110124487

7.3.3) Ulica: Wolności 18D

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.