Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00598552/01 - Wynik z dnia 2024-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja systemu zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego–rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110196908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceramiczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@szpitalchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalchelm.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego–rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b5013fa-cae2-4e05-bf90-cbc3bcd6eb5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103569/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja systemu zasilania rezerwowego, istniejącej rozdzielni głównej wraz zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źdródła zasilania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Link do adresu url, który przekierowuje bezpośrednio do zakładki zawierającej przedmiotowe postępowanie: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/066e0efa-8a15-4e73-b780-56a7ad2582be. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Szczegółowa instrukcja korzystania z Platformy dotycząca rejestracji, logowania, procedury przesyłania i wycofania dokumentów znajduje się na stronie internetowej https://e-ProPublico.pl/, jako Instrukcja Wykonawcy. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty oraz wszelkich innych dokumentów w trakcie postępowania konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami nie jest dostępny dla zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
Pozostałe wymagania zostały wskazane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zawarte w dokumentach zamówienia, w rozdziale XXIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3311.50.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni głównej wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego–rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) etap I (faza projektowa) – opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzgodnień z zamawiającym wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji administracyjnych warunkujących realizację zamierzenia (uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia warunkującego realizację inwestycji w odpowiednim organie administracji architektonicznej – jeżeli są wymagane) warunkujących zrealizowanie prac budowlanych,
2) etap II (faza realizacji) – wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu agregatu prądotwórczego w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi agregatu prądotwórczego, w szczególności zagadnienia dotyczące czynności konserwacyjnych, usuwania usterek i prostych czynności serwisowych. Łączny czas szkolenia pracowników Zamawiającego nie powinien być krótszy niż 40 godzin, odbycie szkolenia powinno być potwierdzone w formie pisemnej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określają:
1) program funkcjonalno-użytkowy (stanowiący załącznik nr 1 do SWZ),
2) projektowane postanowienia umowy (stanowiące załącznik nr 4 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena - 60 pkt
2) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 20 pkt
3) Okres gwarancji na dostarczone urządzenia 20 pkt.
2. Kryterium - Cena (C):
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru:
Ilość punktów (C) = Cn/Cb x 60 pkt
gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena oferty badanej (rozpatrywanej)
60 – maksymalna ilość punktów w kryterium „cena”
3. Kryterium – Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane (GRB):
W formularzu ofertowym wykonawca ma obowiązek podać okres gwarancji jaki udziela na wykonane roboty budowlane – minimum 60 miesięcy.
Warunki gwarancji nie mogą nakładać na zamawiającego szczególnych warunków użytkowania. Okres gwarancji podaje się w pełnych miesiącach.
Wykonawca otrzyma punkty za wydłużenie okresu gwarancji powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
1) za 60 miesięcy – 0 pkt,
2) za 72 miesiące – 10 pkt,
3) za 84 miesiące − 20 pkt.
4. Kryterium – Okres gwarancji na dostarczone urządzenia (GU):
W formularzu ofertowym wykonawca ma obowiązek podać okres gwarancji jaki udziela na dostarczone urządzenia – minimum 36 miesięcy.
Warunki gwarancji nie mogą nakładać na zamawiającego szczególnych warunków użytkowania. Okres gwarancji podaje się w pełnych miesiącach.
Wykonawca otrzyma punkty za wydłużenie okresu gwarancji powyżej wymaganego minimalnego okresu gwarancji.
Punkty w niniejszym kryterium będą przyznawane w następujący sposób:
1) za 36 miesięcy – 0 pkt,
2) za 48 miesięcy – 10 pkt,
3) za 60 miesięcy − 20 pkt.
5. Ocena końcowa oferty (P) będzie następowała wg wzoru: P= C + GRB + GU
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczone urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.
2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Podmioty/osoby fizyczne współdziałające w formie spółki cywilnej również są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i są zobowiązane do stosowania zapisów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zgodnie z ust. 3 wykonawcy składają wraz z ofertą pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania tych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
6. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w ust. 1 części A niniejszego rozdziału, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, również każda osoba fizyczna będąca wspólnikiem spółki cywilnej. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje dotyczące zmiany umowy zostały zawarte w PPU, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-31 15:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 16:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-29
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na okres 12 miesięcy
- Przebudowa ulic Stefana Żeromskiego, Granicznej oraz Łowieckiej w Chełmie
- Przebudowa ulicy Towarowej w Chełmie I etap
- Budowa pętli autobusowych w Chełmie w ramach przedsięwzięcia - Zwiększenie zrównoważonej mobilności mieszkańców ChOF
- Dostawa wag lekarskich ze wzrostomierzem oraz wag do ważenia osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich dla potrzeb MSP ZOZ w Chełmie
- Zakup, dostawa i montaż echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.