Og³oszenie z dnia 2022-07-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00306118/01 - Wynik z dnia 2022-08-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja wraz z pozosta³ymi robotami budowlanymi budynku na dzia³ce nr 262/8 w Foluszu w ramach zadania „Termomodernizacja Domu Wêdrowca w Foluszu” – II postêpowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4486400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja wraz z pozosta³ymi robotami budowlanymi budynku na dzia³ce nr 262/8 w Foluszu w ramach zadania „Termomodernizacja Domu Wêdrowca w Foluszu” – II postêpowanie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7655d26e-fb94-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00239212
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021091/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.15 Termomodernizacja wraz z pozosta³ymi robotami budowlanymi budynku na dzia³ce nr 262/8 w Foluszu w ramach zadania „Termomodernizacja Domu Wêdrowca w Foluszu”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za po¶rednictwem elektronicznej platformy zakupowej
(dalej: „Platforma”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spe³nia wymagania opisane w art.
64 ustawy Pzp.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu
Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
2. Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug
Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.
Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB,
a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s±
przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez wykonawcê
po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki
„Pytania/informacje”.
Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki
„Pytania/informacje”.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie plików w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
346 z pó¼n. zm.), tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
Zalecenia zamawiaj±cego odno¶nie podpisu elektronicznego:
1) Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),
b) dla dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).
2) odno¶nie podpisu osobistego:
a) w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obs³uguje tylko dokumenty
w formacie .pdf) na telefonach z obs³ug± technologii NFC wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 5 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
c) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
3) odno¶nie podpisu zaufanego:
a) wielko¶æ plików nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
c) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
11. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
Zamawiaj±cy zaleca przesy³anie plików w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Dzia³em II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Dzia³em II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN-II.272.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z pozosta³ymi robotami budowlanymi budynku na dzia³ce nr 262/8 w Foluszu w ramach zadania „Termomodernizacja Domu Wêdrowca w Foluszu”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Lokalizacja planowanego obiektu dzia³ka ewid. nr 262/8, miejscowo¶æ Folusz, gmina Dêbowiec. Zamówienie obejmuje wykonanie:
Zadanie nr 1:
1) Docieplenie stropu o powierzchni ok. 71,065 m2 styropianem grubo¶ci 24 cm wraz ze szlicht± betonow±.
2) Docieplenie posadzki o na gruncie o powierzchni ok. 64,69 m2 styropianem grubo¶ci 10 cm, izolacja, szlichta betonowa zbrojona siatk±.
3) Docieplenie ¶cian zewnêtrznych o powierzchni ok. 111,88 m2 styropianem grubo¶ci 15 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego/silikonowego.
4) Dostawa i monta¿ systemu ogrzewania elektrycznego.
5) Roboty budowlane bran¿y sanitarnej – instalacja ciep³ej wody u¿ytkowej.
6) Roboty budowalne bran¿y elektrycznej – monta¿ opraw o¶wietleniowych LED
7) Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej o ³±cznej mocy w przedziale 6,40 do 6,50 kW. Projektowana moc paneli wynosi 360 Wp. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany mocy modu³ów paneli fotowoltaicznych pod warunkiem akceptacji Inwestorem oraz zachowaniem projektowanej mocy szczytowej.
Zadanie nr 2:
1) Stolarka zewnêtrzna – obejmuje monta¿ dwóch okien ( o1 o wymiarach 120cm x60cm). Podtynkowy system kontroli dostêpu WC na monety ( PLN, EURO piêæ nomina³ów)
2) Tynki wewnêtrzne cementowo-wapienne.
3) Instalacja wentylacji.
4) Roboty budowlane bran¿y sanitarnej (bez bia³ego monta¿u) – instalacja wewnêtrzna zimnej wody u¿ytkowej,
zawór czerpalnym na zewn±trz budynku.
5) Roboty budowlane bran¿y elektrycznej –instalacje elektryczne wewnêtrzne i zewnêtrzne.
Instalacja wewn±trz budynku oraz policznikowe zasilanie kablowe.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do specyfikacji warunków zamówienia:
1) dokumentacja projektowa – za³±cznik nr 4 do SWZ;
Uwaga! Obecny etap (zadanie nr 1 i 2) obejmuje czê¶æ zakresu przedstawionego
w dokumentacji projektowej.
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - za³±cznik nr 5 do SWZ;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ przynajmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku o konstrukcji murowanej i powierzchni zabudowy nie mniejszej ni¿ 70 m2.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania i spe³nieniawarunków udzia³u w postêpowaniu (wzór) je¶li dotyczy – za³±cznik nr 2a;
2) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, jakie roboty budowlane
lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - je¶li dotyczy;
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy, zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - je¶li dotyczy;
4) w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik - pe³nomocnictwo dla tej osoby okre¶laj±ce jego zakres
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne
przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. O¶wiadczenie wstêpne [art. 125 ust 1 ustawy pzp] dotycz±ce spe³niania warunków udzia³uw postêpowaniu oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie.
2. W przypadku, o którym mowa w art 117 ust 2 i 3 stawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy [art. 117 ust. 4 ustawy pzp].
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
2) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe
i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa
w Dziale XI ust. 7 SWZ w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania - w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenie wskazane w Dziale XIII ust. 1 pkt 2 SWZ (za³±cznik nr 2a) podpisane przez te podmioty.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê,
w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany stawki podatku VAT, je¿eli zmieniona zosta³a poprzez zmianê powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. W takim przypadku zmianie ulega wynagrodzenie rycza³towe nale¿ne Wykonawcy brutto, a warto¶æ wynagrodzenia rycza³towego netto nale¿ne Wykonawcy pozostaje bez zmian;
2) wyst±pienia opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ;
3) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji umowy;
4) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego na skutek zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnieñ, zdarzeñ losowych, utraty stanowiska;
5) zmiany przepisów prawa w zakresie dotycz±cym przedmiotu umowy – odpowiednio do zmian tych przepisów;
6) wyst±pienia robót zamiennych,
7) wyst±pienia tzw. „robót zaniechanych”;
8) w okoliczno¶ci zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku si³y wy¿szej, przez któr±, na potrzeby niniejszego warunku rozumieæ nale¿y zdarzenie zewnêtrzne wobec ³±cz±cej strony wiêzi prawnej:
a) o charakterze niezale¿nym od stron,
b) którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy,
c) którego nie mo¿na unikn±æ ani któremu strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci,
d) którego nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie.
Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie zdarzenie b±d¼ po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których Wykonawca lub Zamawiaj±cy nie mogli przewidzieæ i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidzian± dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.).
Strona dotkniêta dzia³aniem si³y wy¿szej jest zobowi±zana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ci±gu 5 dni roboczych, pod rygorem braku mo¿liwo¶ci powo³ywania siê na klauzulê si³y wy¿szej. Opó¼nienia winny byæ udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ strony ustal± nowe terminy, z tym, ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-21 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryterium cenySEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, w stosunku do którego zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa mebli i wyposa¿enia w sprzêt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Budowa sieci wodoci±gowej w Gminie Brzostek i Gminie Sko³yszyn
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazw±: "Przebudowa i doposa¿enie Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Ja¶le"
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych w Ja¶le i wykonanie us³ug cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Ja¶le.
- ¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o
- Obs³uga ratownicza oraz zabezpieczenie sprzêtu ratowniczego i medycznego na Krytej P³ywalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ja¶le w roku 2025
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykoñczeniem i wyposa¿. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Utworzenie oddzia³u przedszkolnego w Ma³kach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniej±cej szko³y
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.