Og³oszenie z dnia 2021-10-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00280181/01 - Wynik z dnia 2021-11-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409465
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 40
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudnik nad Sanem
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158761002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rudnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c928cbcf-3188-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00239351
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000526/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.rudnik.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal
przetargi@rudnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, i¿ oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu miniPortalu.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej w formacie danych *.doc, *docx,*pdf, i podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania (deszyfrowania) oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortal. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -§ 21 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych -§ 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.271.25.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 319238,71 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dostêpnej w obrocie spe³niaj±cej standardy jako¶ciowe okre¶lone przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 716) dla potrzeb zasilania obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, monitoringu wizyjnego oraz o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. w szacowanej ilo¶ci ok. 681 406 kWh.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energiê elektryczn± ma charakter jedynie orientacyjny, s³u¿±cy do porównania ofert i w ¿adnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego, zobowi±zania do zakupu energii w podanej ilo¶ci. Ilo¶æ pobranej przez Zamawiaj±cego energii elektrycznej ustalana bêdzie w oparciu o bezpo¶rednie odczyty wskazañ uk³adów pomiarowo - rozliczeniowych.
3. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o jakiekolwiek roszczenie z tytu³u nie pobrania przez Zamawiaj±cego przewidywanej ilo¶ci energii.
4. Sprzeda¿ energii elektrycznej musi odbywaæ siê na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy.
5. Us³ugi dystrybucyjne bêd± ¶wiadczone na podstawie odrêbnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
6. Wykaz punktów poboru energii oraz podstawowych parametrów dystrybucyjnych (moc umowna/grupa taryfowa), zawarty zosta³ w za³±czniku nr 1 do umowy. Informacyjnie wskazane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), mog± siê ró¿niæ od aktualnie obowi±zuj±cych lub mog± podlegaæ zmianie w trakcie trwania umowy na sprzeda¿ energii elektrycznej.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada umowê kupna – sprzeda¿y energii elektrycznej z jednym Wykonawc±, zawart± w wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego z terminem obowi±zywania do 31.12.2021 roku.
8. Zamawiaj±cy posiada odrêbne umowy na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej, które zawarte s± na czas nieokre¶lony. W posiadanych umowach we wszystkich taryfach zosta³ okre¶lony dwumiesiêczny okres rozliczeniowy.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e PPE przy³±czone s± do OSD – PGE Dystrybucja S.A. Oddzia³ Rzeszów.
10. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dysponuje tytu³ami prawnymi do obiektów wyszczególnionych w Czê¶ci nr 3 Wykaz punktów poboru energii/Za³±czniku nr 1 do umowy (wykaz PPE). Obiekty o których mowa piêciokrotnie przechodzi³y procedurê zmiany Sprzedawcy energii.
11. Zamawiaj±cy nie posiada umów zawartych w akcjach promocyjnych.
12. Zgodnie z art. 95 ustawy p.z.p Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê we w³asnym przedsiêbiorstwie osoby maj±ce bezpo¶rednio realizowaæ zamówienie – osoby wykonuj±ce czynno¶ci polegaj±ce na bezpo¶redniej obs³udze Zamawiaj±cego: kontakty robocze, realizacja wniosków i zaleceñ, przygotowywanie aneksów do umowy, je¿eli zakres czynno¶ci tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
14. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia tj.: o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
15. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów:
1) Kryterium: Cena - waga 60%
2) Kryterium: Termin p³atno¶ci faktury –waga 40%. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeñ przy
ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium. Po dokonaniu oceny
oferty, punkty zostan± zsumowane. Tak uzyskana ocena za kryteria stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie i uzna, ¿e warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy oraz wyka¿e, ¿e posiada wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
Brak podstaw wykluczenia:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Kopia aktualnej koncesji wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w § 6 ust.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy p.z.p. z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonuj± poszczególni Wykonawcy Za³±cznik nr 5.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w §11 w projekcie umowy . Projekt umowy stanowi Czê¶æ 2. Wzór umowy do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ oraz ¶wiadczenie us³ugi dystrybucji lub przesy³u energii dla potrzeb KOWR OT w £odzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze ¶wiadczeniem us³ugi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzeda¿y oraz ¶wiadczenia us³ug dystrybucji do obiektów stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.