Og³oszenie z dnia 2021-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00239351/01 - Og³oszenie z dnia 2021-10-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409465
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 40
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rudnik nad Sanem
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158761002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rudnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
http://bip.rudnik.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c928cbcf-3188-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00280181
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000526/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00239351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.25.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 319238,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dostêpnej w obrocie spe³niaj±cej standardy jako¶ciowe okre¶lone przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 716) dla potrzeb zasilania obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, monitoringu wizyjnego oraz o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podleg³ych jednostek organizacyjnych od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. w szacowanej ilo¶ci ok. 681 406 kWh.
2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energiê elektryczn± ma charakter jedynie orientacyjny, s³u¿±cy do porównania ofert i w ¿adnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego, zobowi±zania do zakupu energii w podanej ilo¶ci. Ilo¶æ pobranej przez Zamawiaj±cego energii elektrycznej ustalana bêdzie w oparciu o bezpo¶rednie odczyty wskazañ uk³adów pomiarowo - rozliczeniowych.
3. Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o jakiekolwiek roszczenie z tytu³u nie pobrania przez Zamawiaj±cego przewidywanej ilo¶ci energii.
4. Sprzeda¿ energii elektrycznej musi odbywaæ siê na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z pó¼n. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy.
5. Us³ugi dystrybucyjne bêd± ¶wiadczone na podstawie odrêbnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
6. Wykaz punktów poboru energii oraz podstawowych parametrów dystrybucyjnych (moc umowna/grupa taryfowa), zawarty zosta³ w za³±czniku nr 1 do umowy. Informacyjnie wskazane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), mog± siê ró¿niæ od aktualnie obowi±zuj±cych lub mog± podlegaæ zmianie w trakcie trwania umowy na sprzeda¿ energii elektrycznej.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada umowê kupna – sprzeda¿y energii elektrycznej z jednym Wykonawc±, zawart± w wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego z terminem obowi±zywania do 31.12.2021 roku.
8. Zamawiaj±cy posiada odrêbne umowy na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji energii elektrycznej, które zawarte s± na czas nieokre¶lony. W posiadanych umowach we wszystkich taryfach zosta³ okre¶lony dwumiesiêczny okres rozliczeniowy.
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e PPE przy³±czone s± do OSD – PGE Dystrybucja S.A. Oddzia³ Rzeszów.
10. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dysponuje tytu³ami prawnymi do obiektów wyszczególnionych w Czê¶ci nr 3 Wykaz punktów poboru energii/Za³±czniku nr 1 do umowy (wykaz PPE). Obiekty o których mowa piêciokrotnie przechodzi³y procedurê zmiany Sprzedawcy energii.
11. Zamawiaj±cy nie posiada umów zawartych w akcjach promocyjnych.
12. Zgodnie z art. 95 ustawy p.z.p Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê we w³asnym przedsiêbiorstwie osoby maj±ce bezpo¶rednio realizowaæ zamówienie – osoby wykonuj±ce czynno¶ci polegaj±ce na bezpo¶redniej obs³udze Zamawiaj±cego: kontakty robocze, realizacja wniosków i zaleceñ, przygotowywanie aneksów do umowy, je¿eli zakres czynno¶ci tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
14. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia tj.: o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
15. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 428619,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 492820,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428619,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 428619,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ oraz ¶wiadczenie us³ugi dystrybucji lub przesy³u energii dla potrzeb KOWR OT w £odzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze ¶wiadczeniem us³ugi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzeda¿y oraz ¶wiadczenia us³ug dystrybucji do obiektów stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej oraz ¶wiadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.