Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229490/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00296516/01 - Wynik z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń Polskiego Teatru Tańca.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKI TEATR TAŃCA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278907
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: STANISŁAWA TACZAKA 8
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-818
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 61 858 04 60
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@ptt-poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptt-poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239482
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00229490
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu stron pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie i na zasadach określonych
w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku:
1) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie;
2) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie określonych prac;
3) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem umowy, powodującej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
4) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego - o okres niezbędny do należytego wykonania umowy;
5) konieczności zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia, uzasadnionego potrzebami Zamawiającego - o okres niezbędny do należytego wykonania umowy.
Po zmianie:
1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej i zgody obydwu stron pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie i na zasadach określonych
w art. 454 i 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku:
1) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie;
2) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie określonych prac;
3) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem umowy, powodującej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
4) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego - o okres niezbędny do należytego wykonania umowy;
5) konieczności zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia, uzasadnionego potrzebami Zamawiającego - o okres niezbędny do należytego wykonania umowy.
Zmienia się wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ w temu sposób, że dodaje się § 11(1) [Klauzula waloryzacyjna]
1. Zgodnie z art. 439 Pzp, strony postanawiają, iż dokonają zmiany wynagrodzenia, określonego w § 3 ust. 1 umowy, w wypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Zmiana wynagrodzenie, o której mowa w ust. 1, będzie możliwa w przypadku wzrostu kosztów związanych z realizacją zamówienia o więcej niż 10% w stosunku do kosztów obowiązujących w dniu otwarcia ofert.
3. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1, będzie możliwe po osiągnięciu przez wskaźnik, o którym mowa w ust. 4 niżej, wartości 10 % (110,00). Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia szczegółowej kalkulacji kosztów wraz z wykazaniem ich wpływy na koszty realizacji zamówienia.
4. Poziom wzrostu kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz zmiana wysokości wynagrodzenia zostaną ustalone na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „wskaźnik”), przy czym miesiącem odniesienia, w którym poziom cen jest równy 100, stanowi miesiąc podpisania umowy. Pierwsza waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem progu, o którym mowa w ustępie 3 niniejszego paragrafu, w ten sposób, że zwaloryzowane zostanie wynagrodzenie począwszy od kolejnego pełnego miesiąca realizacji przedmiotu umowy po miesiącu, w którym wskaźnik osiągnął wartość progową, o której mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu.
5. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1, możliwa będzie nie częściej niż raz na
3 miesiące. Kolejne zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będą od miesiąca następnego po miesiącu, w którym strona wystąpiła o zmianę wysokości wynagrodzenia. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekroczyć 20% wartości wynagrodzenia, określonej w §3 ust. 1 umowy na podstawie oferty Wykonawcy.
6. Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost, jak i obniżenie, względem kosztów przyjętych
w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
7. W przypadku zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są usługi;
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-05-31 12:00
Po zmianie:
2023-06-05 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-05-31 12:15
Po zmianie:
2023-06-05 14:15
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
- Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.