Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530859315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 6
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbk.kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6777354-b2c5-49f9-9e35-0a2a8734eee5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00185569/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa utrzymania czystości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/c8c8bafc-e295-4d13-9d12-7e1a935b6c753.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/c8c8bafc-e295-4d13-9d12-7e1a935b6c75
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja Zamawiającego z
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod
adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/b79b791a-ac6d-4dc3-96b6-1d72d9dca2dd.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.Zamawiający określa następujące
wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a. stały dostęp do sieci Internet,
b. posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c. komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e. włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a. pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się
wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.
b. w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,
c. maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla
Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku
dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;
c. o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy
(karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta
„Zapytania/Wyjaśnienia”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem
Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022, poz. 1233), które Wykonawca chce zastrzec
w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem
Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę
przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym
archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich
informacji za jawne.
Podpis elektroniczny zastosowany z poziomu programu MS OFFICE nie spełnia wymogu poprawnej weryfikacji.
Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie
plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami
krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, tym samy dane Wykonawców będą przetwarzane zgodnie z RODO i przepisami
krajowymi. Szczegółowe określenie zasad zawarto w rozdziale 31 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/9/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:
Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy, pomieszczeń socjalnych i ciągów komunikacyjnych w Miejskim Zarządzie Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 6
Szczegółowy zakres usługi dla Części I zamówienia: Druk nr 1opz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena brutto [PLN] 60%
2. Doświadczenie pracowników [osoba] 20%
3. Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami [osoba] 20%
2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr Wzór
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
• Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
• Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Doświadczenie pracowników [osoba]
Sposób przyznania punktów w kryterium:
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających minimum roczne doświadczenie w realizacji usługi sprzątania wskazanych w formularzu ofertowym. w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium doświadczenia – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
3. Kryterium społeczne – Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami
Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym:
1. w tym kryterium Zamawiający będzie oceniał zatrudnienie przez Wykonawcę, co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami w pełnym wymiarze dla osoby z niepełnosprawnościami przez cały okres trwania umowy w zakresie realizacji zadania, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej zawartej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U.
z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.)
2. za zatrudnienie osoby z niepełnosprawnościami będzie uznawane także dalsze zatrudnianie osoby
z niepełnosprawnościami, która już jest u Wykonawcy zatrudniona i która zostanie oddelegowana do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia;
3. wymagania w zakresie zatrudnienia odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia przez powierzenie tej osobie czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia,
4. status osoby z niepełnosprawnościami określony ma być na podstawie posiadanego orzeczenia
o niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym lub lekkim) lub orzeczenia o długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym, wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub lekarza orzecznika ZUS-u lub KRUS-u,
5. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym, złoży dokument dotyczący zakresu
i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba z niepełnosprawnościami w ramach realizowanej umowy.
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności wskazanych w formularzu ofertowym w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium społeczne – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium społeczne – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium społeczne – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium społeczne – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracowników [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnościami [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:
Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie handlowym – Centrum Handlowe Manhatan przy al. Jana Pawła II 27A w Kędzierzynie-Koźlu
Szczegółowy zakres usługi dla Części II zamówienia: Druk nr 2opz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena brutto [PLN] 60%
2. Doświadczenie pracowników [osoba] 20%
3. Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami [osoba] 20%
2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr Wzór
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
• Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
• Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Doświadczenie pracowników [osoba]
Sposób przyznania punktów w kryterium:
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających minimum roczne doświadczenie w realizacji usługi sprzątania wskazanych w formularzu ofertowym. w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium doświadczenia – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
3. Kryterium społeczne – Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami
Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym:
1. w tym kryterium Zamawiający będzie oceniał zatrudnienie przez Wykonawcę, co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami w pełnym wymiarze dla osoby z niepełnosprawnościami przez cały okres trwania umowy w zakresie realizacji zadania, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej zawartej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U.
z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.)
2. za zatrudnienie osoby z niepełnosprawnościami będzie uznawane także dalsze zatrudnianie osoby
z niepełnosprawnościami, która już jest u Wykonawcy zatrudniona i która zostanie oddelegowana do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia;
3. wymagania w zakresie zatrudnienia odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia przez powierzenie tej osobie czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia,
4. status osoby z niepełnosprawnościami określony ma być na podstawie posiadanego orzeczenia
o niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym lub lekkim) lub orzeczenia o długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym, wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub lekarza orzecznika ZUS-u lub KRUS-u,
5. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym, złoży dokument dotyczący zakresu
i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba z niepełnosprawnościami w ramach realizowanej umowy.
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności wskazanych w formularzu ofertowym w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium społeczne – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium społeczne – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium społeczne – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium społeczne – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracowników [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnościami [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia:
Utrzymanie czystości na terenie Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej w Kędzierzynie-Koźlu
Szczegółowy zakres usługi dla Części III zamówienia: Druk nr 3opz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena brutto [PLN] 60%
2. Doświadczenie pracowników [osoba] 20%
3. Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami [osoba] 20%
2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr Wzór
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
• Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
• Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Doświadczenie pracowników [osoba]
Sposób przyznania punktów w kryterium:
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających minimum roczne doświadczenie w realizacji usługi sprzątania wskazanych w formularzu ofertowym. w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium doświadczenia – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
3. Kryterium społeczne – Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami
Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym:
1. w tym kryterium Zamawiający będzie oceniał zatrudnienie przez Wykonawcę, co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami w pełnym wymiarze dla osoby z niepełnosprawnościami przez cały okres trwania umowy w zakresie realizacji zadania, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej zawartej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U.
z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.)
2. za zatrudnienie osoby z niepełnosprawnościami będzie uznawane także dalsze zatrudnianie osoby
z niepełnosprawnościami, która już jest u Wykonawcy zatrudniona i która zostanie oddelegowana do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia;
3. wymagania w zakresie zatrudnienia odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia przez powierzenie tej osobie czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia,
4. status osoby z niepełnosprawnościami określony ma być na podstawie posiadanego orzeczenia
o niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym lub lekkim) lub orzeczenia o długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym, wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub lekarza orzecznika ZUS-u lub KRUS-u,
5. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym, złoży dokument dotyczący zakresu
i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba z niepełnosprawnościami w ramach realizowanej umowy.
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności wskazanych w formularzu ofertowym w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium społeczne – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium społeczne – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium społeczne – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium społeczne – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracowników [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnościami [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia:
Sprzątanie lokali mieszkalnych po generalnych remontach
Szczegółowy zakres usługi dla Części IV zamówienia: Druk nr 4opz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium Waga
1. Cena brutto [PLN] 60%
2. Doświadczenie pracowników [osoba] 20%
3. Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami [osoba] 20%
2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr Wzór
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
• Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
• Cof - cena podana w badanej ofercie
2. Doświadczenie pracowników [osoba]
Sposób przyznania punktów w kryterium:
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających minimum roczne doświadczenie w realizacji usługi sprzątania wskazanych w formularzu ofertowym. w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium doświadczenia – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium doświadczenia – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
3. Kryterium społeczne – Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami
Zamawiający oceni spełnienie tego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w formularzu ofertowym:
1. w tym kryterium Zamawiający będzie oceniał zatrudnienie przez Wykonawcę, co najmniej jednej osoby
z niepełnosprawnościami w pełnym wymiarze dla osoby z niepełnosprawnościami przez cały okres trwania umowy w zakresie realizacji zadania, zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej zawartej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U.
z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.)
2. za zatrudnienie osoby z niepełnosprawnościami będzie uznawane także dalsze zatrudnianie osoby
z niepełnosprawnościami, która już jest u Wykonawcy zatrudniona i która zostanie oddelegowana do wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia;
3. wymagania w zakresie zatrudnienia odnoszą się do zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji przedmiotu zamówienia przez powierzenie tej osobie czynności związanych z faktyczną realizacją zamówienia,
4. status osoby z niepełnosprawnościami określony ma być na podstawie posiadanego orzeczenia
o niepełnosprawności lub orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym lub lekkim) lub orzeczenia o długotrwałej niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym, wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub lekarza orzecznika ZUS-u lub KRUS-u,
5. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy z Zamawiającym, złoży dokument dotyczący zakresu
i rodzaju zadań, które będzie wykonywała osoba z niepełnosprawnościami w ramach realizowanej umowy.
Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium w zależności od ilości osób skierowanych do wykonania zamówienia, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności wskazanych w formularzu ofertowym w następujący sposób:
• 0 pracowników spełniających kryterium społeczne – 0 pkt
• 1 pracownik spełniających kryterium społeczne – 5 pkt
• 2 pracowników spełniających kryterium społeczne – 10 pkt
• 3 i więcej pracowników spełniających kryterium społeczne – 20 pkt
Uwaga!
W kryterium „doświadczenie pracowników” oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 20 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie pracowników [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Społeczne - Zatrudnienie/ oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby z niepełnosprawnościami [osoba]
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna
i zawodowa
DOTYCZY CZĘŚĆI I ZAMÓWIENIA:
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. co najmniej jednej (1) usługi związanej z utrzymaniem czystości pomieszczeń biurowych, o wartości tej usługi nie mniejszej niż 15.000,00 złotych brutto z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
DOTYCZY CZĘŚĆI II ZAMÓWIENIA:
1) Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej (1) usługi związanej
z utrzymaniem czystości obiektów handlowych i/lub wielkopowierzchniowych w rozumieniu Prawa Budowlanego, o wartości tej usługi nie mniejszej niż 75.000,00 złotych brutto z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
2) Wykonawca wskaże, iż posiada dostęp do narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, tj. dostęp do: maszyny myjącej o wydajności pracy pow. 1,500 m²/h.
UWAGA:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
DOTYCZY CZĘŚĆ III, IV ZAMÓWIENIA:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIEI PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13.04.2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego,
o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie na wezwanie Zamawiającego składa:
1. Wykonawca (druk Nr 3);
2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);
3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 3A).
Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób
(sporządzony wg wzoru przekazanego wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych) DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Wykaz osób z niepełnosprawnościami
(sporządzony wg wzoru przekazanego wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych) DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Wykaz osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Wykaz usług
(sporządzony wg wzoru przekazanego wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych) DOTYCZY CZĘŚCI I oraz II ZAMÓWIENIA
Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat i/lub 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
4. Wykaz narzędzi
(sporządzony wg wzoru przekazanego wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych) DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
Wykaz narzędzi potwierdzający dostęp Wykonawcy do narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych w celu wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, tj. dostęp do: maszyny myjącej o wydajności pracy pow. 1,500 m²/h
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowymz podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia
2. KRS/CEIDG Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa, powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk Nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
1. Wykonawca (druk Nr 1);
2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1) w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1a)
w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
5. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
1. Wykonawca (druk Nr 2);
2. każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);
3. podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A).
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów Wykonawcy Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów
w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy
w zakresie wskazanym w druku Nr 9A.
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
7. Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które czynności wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 9 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniaćnastępujące wymagania:
1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
3. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a. nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy
z określeniem adresu siedziby,
c. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
4. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z
Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez
każdego z jej wspólników.
5. Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 15 SWZ.
6. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami
losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego
wyłącznie z pełnomocnikiem.
7. Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie,
o którym mowa w punkcie powyżej.
8. Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za
wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/ wspólników musi być
częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10. W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11. W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
12. W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy na podstawie art. 455 ust./ 1 ustawy Pzp.Szczegółowe
zasady określone zostały w PPU stanowiących Druk nr 10 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-24 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/c8c8bafc-e295-4d13-9d12-7e1a935b6c75
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-24 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-22
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
- Odnowienie gwarancji i wsparcia dla centralnego UPS'a GT 33 SM 120/40 na okres 1 roku
- Dostawa akcesoriów do stabilizacji miednicy i kości długich dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Dostawa chromatografów do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Ochrona mienia będącego w dyspozycji Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
- Świadczenie usług sprzątania obiektów Spółki
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.