Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196215/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
- 2023/BZP 00203727/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Działoszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzialoszyn.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-506510fc-e4f3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034927/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196215
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.GPOŚ.VIII.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn
3.1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw paliw: ON, Pb 95 oraz produktów pozapaliwowych tj. płynu Ad Blue dla potrzeb pojazdów, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn oraz jednostki organizacyjne.
Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń Zamawiającego w stacjach lub innych urządzeniach spełniających warunki techniczne jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie. Dostawy odbywać się będą na terenie miasta Działoszyn
a Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania przez cały okres obowiązywania umowy w każdym dniu tygodnia przez 24h na dobę. Wykonawca, który zaproponuje dostawy paliw w inny sposób (zgodny z w/w rozporządzeniem) niż stacja paliw zobowiązany jest do wykonania dostawy (na terenie Miasta Działoszyn) do 12 godzin od chwili zgłoszenia (pisemnie, telefonicznie, faxem, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego zapotrzebowania (wskazany rodzaj paliwa i szacunkowa ilość), przy czym transport (w przypadku zastosowania przez wykonawcę sposobu tankowania innego niż za pomocą stacji paliw)
i urządzenia umożliwiające tankowanie do pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. Wymaga się aby ilość wydanych paliw Wykonawca określał na podstawie własnych, legalizowanych urządzeń pomiarowych, oraz na podstawie własnego dokumentu pokwitowanego przez tankującego przedstawiciela Zamawiającego lub w innej formie zaproponowanej przez Wykonawcę
i zatwierdzonej przez Zamawiającego.
3.1.2. Przedmiot zamówienia dotyczy również dostaw paliw ON, dla potrzeb pojazdów służbowych będących własnością Miasta i Gminy Działoszyn odbywających podróże służbowe, Tankowanie odbywać się będzie do pojazdów Zamawiającego na terenie miasta Działoszyn.
Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do pojazdów służbowych Zamawiającego:
-na stacji paliw (Wykonawca dysponuje stacją paliw zlokalizowaną na terenie miasta Działoszyn przy czym dysponowanie siecią stacji paliw rozumieć należy jako stacje paliw będące własnością Wykonawcy bądź operatorów z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy)
- z zastosowaniem innych urządzeń (tankowanie na terenie miasta Działoszyn w przypadku gdy Wykonawca nie posiada stacji paliw na terenie miasta Działoszyn) spełniających warunki techniczne jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych (zgodnie z odpowiednim rozporządzeniem Ministra Gospodarki) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania w każdym dniu tygodnia przez 24h na dobę. Wykonawca, który na terenie miasta Działoszyn zaproponuje dostawy paliw w inny sposób (zgodny z w/w rozporządzeniem) niż stacja paliw zobowiązany jest do dostawy paliw (na terenie Miasta Działoszyn) do 12 godzin od chwili zgłoszenia(pisemnie, telefonicznie, faxem, drogą elektroniczną) przez Zamawiającego zapotrzebowania przy czym transport i urządzenia umożliwiające tankowanie do pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego zapewnia Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny. Wymaga się, aby Wykonawca ilość wydanych paliw określał na podstawie własnych, legalizowanych urządzeń pomiarowych oraz na podstawie własnego dokumentu pokwitowanego przez tankującego przedstawiciela Zamawiającego lub w innej formie zaproponowanej przez Wykonawcę.
3.1.3. Rodzaje i przewidywane zapotrzebowanie na paliwo i produkty pozapaliwowe objęte zamówieniem:
Olej Napędowy ON 125 000 l
Benzyna bezołowiowa 95 (Pb95) 6 000 l
Produkt Ad Blue 500 l
3.1.4. Podane powyżej ilości odnoszące się do poszczególnych produktów, których dotyczy przedmiot zamówienia są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone ilościowo dostawy. W przypadku zrealizowania dostaw w mniejszym zakresie, tj. niewyczerpującym maksymalnej łącznej kwoty określonej w ofercie i wpisanej do umowy bądź szacunkowych ilości określonych w SWZ i ofercie, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego przy czym Zamawiający deklaruje wykonanie dostaw o wartości nie mniejszej niż 70% wartości brutto określonej w ust 1.
3.1.5. Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie do pojazdów i maszyn oraz kanistrów, dla których zostaną wydane karty paliwowe bądź równoważne dokumenty.
3.1.6. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość sprzedawanego paliwa zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, ustawie z dn. 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontroli jakości paliw, ustawie z dn. 25 sierpnia 2006r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych.
3.1.7. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi odpowiednie dokumenty dotyczące świadectwa jakości dostarczonych paliw.
3.1.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania paliw właściwych dla aktualnego sezonu (paliwa letnie i zimowe)
3.1.9. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 14 dni od zawarcia umowy do wyposażenia Zamawiającego w karty bądź inną formę własnego dokumentu umożliwiającego bezgotówkowe tankowanie pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów, maszyn
i urządzeń przekazanym przez Zamawiającego wraz z zawartą umową
3.1.10.. Zamawiający wymaga, aby faktury za bezgotówkowe transakcje tankowania, wystawiane były przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu z terminem płatności 21 dni przy czym:
- za okres od 01 do 15 dnia miesiąca – po 15 dniu miesiąca
- za okres od 16 do ostatniego dnia miesiąca – po ostatnim dniu miesiąca
. Płatności za wykonanie Przedmiotu Umowy realizowane będą przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury
3.1.11. Na potwierdzenie zrealizowanego przez Zamawiającego zakupu wydawane będą dowody wydania,
. Dowód wydania zawiera m.in. następujące dane:
- numer karty/dokumentu, na którą dokonywana była transakcja,
- numer rejestracyjny samochodu,
- ilość wydanego paliwa,
- wartość wydanego paliwa,
- data i godzina transakcji,
Wraz z fakturą Wykonawca dostarczy szczegółowe informacje(w formie załącznika do faktury) o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców na karty.
Załącznik do faktury zawierać będzie w szczególności:
• nazwy zakupionych produktów,
• numery kart/dokumentów, na które dokonano zakupów,
• numery rejestracyjne pojazdów,
• lokalizacje w której przeprowadzono transakcje,
• daty transakcji,
• ilość i ceny zakupionych paliw lub liczbę towarów i usług,
• wartość (netto i brutto) paliw (towarów i usług),
• ilość i cenę zakupionych paliw/towarów i usług ,
• wartość poszczególnych transakcji brutto i ich sumę,
• stan licznika pojazdu w momencie zakupu (o ile Zamawiający wymaga od swoich kierowców podawania stanu licznika pojazdu przy zakupie).
3.2. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz wymaganej przez Zamawiającego jakości paliw.
2) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających
z obowiązujących przepisów prawa.
3) Ponoszenie odpowiedzialności za szkody, straty w materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu zobowiązań określonych w umowie
w trakcie realizacji zamówienia.
4) Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji dostaw, objętych umową.
Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy - do wyczerpania przez Zamawiającego łącznej kwoty brutto określonej w ofercie(i wskazanej w umowie) jednak nie później niż w terminie 24 miesięcy od zawarcia umowy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym.
3.3 Zamawiający dokonał należytej staranności podczas sporządzania opisu przedmiotu zamówienia celem wyeliminowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, jednak w przypadku gdy jakikolwiek zapis, który może wskazywać powyższe został pominięty przez Zamawiającego podczas sporządzania OPZ informuję, że celem owego zapisu nie jest uprzywilejowanie konkretnego Wykonawcy i w takim przypadku należy zastosować rozwiązanie równoważne o nie gorszych parametrach niż wskazane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813695,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 813695,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw-Handel Stanisław Simiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741257031
7.3.3) Ulica: Drużbice Kolonia 95A
7.3.4) Miejscowość: Drużbice
7.3.5) Kod pocztowy: 97-403
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW SIMIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW SIMIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 813695,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI DZIAŁOSZYN
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- "REMONT DROGI - UL. OGRODOWA W TRĘBACZEWIE"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: przetargi DZIAŁOSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.