Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095727/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
- 2021/BZP 00108992/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-08
- 2021/BZP 00115090/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-15
- 2021/BZP 00121293/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00280890/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00280892/01 - Wynik z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MOGILEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525888300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow-mogilenski.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.mogilno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90ca76df-d511-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001966/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mogilnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPKP.10.02.02-04-0021/19 pn. „Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach Powiatu Mogileńskiego III” oraz RPKP.10.02.03-04-0043/19 pn. „Kształcenie zawodowe uczniów szkół Powiatu Mogileńskiego IV” realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095727/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia:1 Laptop + Pakiet biurowy 1 szt.
2 Wizualizer 1 szt.
3 Zestaw interaktywny 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 13049,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzenia umożliwiającego przekształcenie powierzchni tablicy suchościeralnej w tablicę interaktywną.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia: Ekran projekcyjny,Rzutnik multimedialny,
Karta pamięci 32 GB,
Urządzenie wielofunkcyjne – drukarka A4 + skaner wraz z kompletem tonerów,
Drukarka 3d ze skanerem oraz z modułem lasera + zestaw filamentów,
Drukarka A4 ze skanerem,
Zestaw interaktywny – tablica z projektorem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232150-0 - Drukarki atramentowe
30234600-4 - Pamięć flash
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 21088,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia:Laptop + Pakiet biurowy - 2 szt,
Komputer stacjonarny ZSM + Pakiet biurowy - 22 szt,
Monitor ZSM - 22 szt,
Komputer stacjonarny ZSS - 14 szt,
Monitor ZSS - 14 szt,
Pakiet biurowy - 14 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 146954,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11592,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11592,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH S.J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-001-38-94
7.3.3) Ulica: UL. SPÓŁDZIELCZA 33
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11592,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta w części II postępowania podlegała odrzuceniu. Oferta wykonawcy została odrzucona w związku z brakiem poprawnie złożonego podpisu elektronicznego w załączniku nr 1b do SWZ – formularz ofertowy oraz w załączniku nr 2b do SWZ – formularz cenowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3564,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3564,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3564,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134262,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165914,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134262,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLTECH S.J. ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-001-38-94
7.3.3) Ulica: UL. SPÓŁDZIELCZA 33
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134262,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- usługa społeczna: gotowanie i dowożenie gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, w okresie od dnia
- Dostawa betonu drogowego C 30/37 do remontu dróg gminnych - teren Gminy Korzenna
- Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2024/2025
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Zakup komputerów, drukarek i innych urządzeń na potrzeby Starostwa
- Zakup pierwszego wyposażenia do hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje sprzęt komputerowy i multimedialny.
- Zakup wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowskim"
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup sprzętu komputerowego realizowanego w ramach zadania pn.: "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Białogardzie wraz z jednostkami podległymi"
- Utworzenie 40 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 - edycja 1 - w Żłobku Samorządowym w Goraju, 23-450 Goraj, przy ul. Rolnej na działkach nr: 3251/1, 3255, 3257/1
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.