Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081235/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego" na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KĘTRZYŃSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362053243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego" na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6154124-9a28-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081235/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUWPK.343.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451772,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. J.P. II w Kętrzynie, w okresie od 01.07.2022r. do 31.08.2023r. polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:
1) szkoła: wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo ok. 183 dni żywieniowe w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. czyli szacunkowo: 8.418 śniadań, 18.300 obiadów, 8.418 kolacji, razem: 35.136 posiłków;
2) przedszkole: wydawanie od poniedziałku do piątku tj. szacunkowo ok. 229 dni żywieniowych w okresie od 01.07.2022r. do 31.08.2023r. czyli szacunkowo: 212 śniadań, 1.196 obiadów, razem: 1.408 posiłków.
2. Wykonawca przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni podstawowej (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i utrzymania punku przyjęcia oraz wydawania posiłków.
5. Zasady realizacji zamówienia dotyczące lokalizacji kuchni do realizacji w/w usługi:
1) nie wymaga się przygotowywania posiłków w kuchni podstawowej znajdującej się w obiekcie Odbiorcy usługi, ale powinna ona znajdować się w odległości nie dalszej niż 25 km od granic administracyjnych miasta Kętrzyna (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych). Odbiorca informuje, że jest możliwość wydzierżawienia pomieszczeń kuchennych w jego obiekcie,
UWAGA: zaproponowanie kuchni poza granicami adm. miasta Kętrzyna w odległości dalszej niż 25 km liczonej po istniejących utwardzonych szlakach komunikacyjnych (drogach publicznych) spowoduje odrzucenie oferty jako niespełniającej warunków zamówienia – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony: https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/
2) w dniach wolnych od nauki szkolnej, w których będzie realizowana usługa dla zmniejszonej grupy żywieniowej dopuszcza się przygotowywania posiłków w kuchni pomocniczej znajdującej się w odległości nie dalszej niż 40 km od granic administracyjnych miasta Kętrzyna i ich dostarczanie w odpowiednich pojemnikach gwarantujących zachowanie temperatury ustalonej w Opisie przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ, informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 10 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
7. W przypadku realizacji zamówienia w dzierżawionej od Odbiorcy usługi kuchni Wykonawcy, którzy dotąd w tych kuchniach nie świadczyli usług wskazanym jest by dokonali wizji lokalnej w terminie uzgodnionym indywidualnie z Odbiorcą usługi. Rezygnacja z oględzin kuchni jest ryzykiem Wykonawcy i nie skutkuje odrzuceniem oferty.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, więcej w rozdz. V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po przeprowadzeniu badania i oceny ofert wybrano jako najkorzystniejszą, nie podlegającą odrzuceniu i spełniającą warunki udziału ofertę złożoną przez Wykonawcę: Renata Pikulska Restauracja "U Renaty", ul. Stanisława Wyspiańskiego 7/8/9, 11-440 Reszel. Informacja o wyborze została zamieszczona na platformie zakupowej na której prowadzone było postępowanie oraz została przekazana Wykonawcom 30.03.2022r.Po upływie terminu, w którym Wykonawcom przysługiwało prawo wniesienia odwołania Wykonawca nie stawiał się do podpisania umowy na świadczenie usługi na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie. Po pisemnym, ostatecznym wezwaniu o stawienie się w wyznaczonym czasie i miejscu do podpisania umowy, w dniu 23.06.2022r. o godz. 19.49 pismem przesłanym e-mail Wykonawca oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy.
W związku z tym, że Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. J. Pawła II w Kętrzynie zamawiał usługę, która ze względu na charakter działalności jednostki powinna być świadczona na rzecz jego podopiecznych w sposób ciągły, nieprzerwany już od 01.07.2022r. niemożliwym stało się skorzystanie przez Zamawiającego z prawa zapisanego w art. 263 Pzp. Ponieważ ponowne badanie i ocena oferty pozostałej w postępowaniu oraz uzyskanie pisemnej zgody Wykonawcy pozostałego w postępowaniu na wybór jego oferty po terminie związania nią wymaga również zachowania terminów ustawowych wynikających z art. 274 ust. 1, art. 8 ust. 4 i art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a) Pzp. W zaistniałej sytuacji podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp - przyjmując, że w zaistniałej sytuacji postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kętrzyn
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
- Modernizacja placu zabaw
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu pn. "Zielony Parasol"
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- "Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kobyłce". Znak sprawy:1/2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
- Usługa przygotowania i dostarczania posiłków profilaktyczno - regeneracyjnych dla pracowników Sekcji Terenów Zielonych i Transportu PW.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.