eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn"Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego" na potrzeby SOS-W im. św. J. Pawła II w Kętrzynie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” na potrzeby SOS-W im. św. J. Pawła II w Kętrzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. Jana Pawła II w Ketrzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510902707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowa 2b

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswketrzyn.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” na potrzeby SOS-W im. św. J. Pawła II w Kętrzynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-617f9dfa-cf66-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240165

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CWPK.343.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487914,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. J.P. II w
Kętrzynie, w okresie od 01.07.2022r. do 31.08.2023r. polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków
uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:
1) szkoła: wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo
wolnych od nauki tj. szacunkowo ok. 183 dni żywieniowe w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. czyli szacunkowo:
8.418 śniadań, 18.300 obiadów, 8.418 kolacji, razem: 35.136 posiłków;
2) przedszkole: wydawanie od poniedziałku do piątku tj. szacunkowo ok. 229 dni żywieniowych w okresie od 01.07.2022r. do 31.08.2023r. czyli szacunkowo: 212 śniadań, 1.196 obiadów, razem: 1.408 posiłków.
2. Wykonawca przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z
obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt
oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni podstawowej (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i utrzymania punku przyjęcia oraz wydawania posiłków.
5. Zasady realizacji zamówienia dotyczące lokalizacji kuchni do realizacji w/w usługi:
1) nie wymaga się przygotowywania posiłków w kuchni podstawowej znajdującej się w obiekcie Odbiorcy usługi, ale
powinna ona znajdować się w odległości nie dalszej niż 25 km od granic administracyjnych miasta Kętrzyna (liczonej po
istniejących utwardzonych drogach publicznych). Odbiorca informuje, że jest możliwość wydzierżawienia pomieszczeń
kuchennych w jego obiekcie,
UWAGA: zaproponowanie kuchni poza granicami adm. miasta Kętrzyna w odległości dalszej niż 25 km liczonej po istniejących utwardzonych szlakach komunikacyjnych (drogach publicznych) spowoduje odrzucenie oferty jako niespełniającej warunków zamówienia – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony:
https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/
2) w dniach wolnych od nauki szkolnej, w których będzie realizowana usługa dla zmniejszonej grupy żywieniowej dopuszcza
się przygotowywania posiłków w kuchni pomocniczej znajdującej się w odległości nie dalszej niż 40 km od granic
administracyjnych miasta Kętrzyna i ich dostarczanie w odpowiednich pojemnikach gwarantujących zachowanie
temperatury ustalonej w Opisie przedmiotu zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ, informacja o
pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 10 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
7. W przypadku realizacji zamówienia w dzierżawionej od Odbiorcy usługi kuchni Wykonawcy, którzy dotąd w tych kuchniach nie świadczyli usług wskazanym jest by dokonali wizji lokalnej w terminie uzgodnionym indywidualnie z Odbiorcą
usługi. Rezygnacja z oględzin kuchni jest ryzykiem Wykonawcy i nie skutkuje odrzuceniem oferty.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, więcej w rozdz. V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po przeprowadzeniu badania i oceny ofert wybrano jako najkorzystniejszą, nie podlegającą odrzuceniu i spełniającą warunki udziału ofertę złożoną przez Wykonawcę: Renata Pikulska Restauracja "U Renaty", ul. Stanisława Wyspiańskiego 7/8/9, 11-440 Reszel. Informacja o wyborze została zamieszczona na platformie zakupowej na której prowadzone było postępowanie oraz została przekazana Wykonawcom 30.03.2022r.
Po upływie terminu, w którym Wykonawcom przysługiwało prawo wniesienia odwołania Wykonawca nie stawiał się do podpisania umowy na świadczenie usługi na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie. Po pisemnym, ostatecznym wezwaniu o stawienie się w wyznaczonym czasie i miejscu do podpisania umowy, w dniu 23.06.2022r. o godz. 19.49 pismem przesłanym e-mail Wykonawca oświadczył, że odstępuje od podpisania umowy.
W związku z tym, że Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. św. J. Pawła II w Kętrzynie zamawiał usługę, która ze względu na charakter działalności jednostki powinna być świadczona na rzecz jego podopiecznych w sposób ciągły, nieprzerwany już od 01.07.2022r. niemożliwym stało się skorzystanie przez Zamawiającego z prawa zapisanego w art. 263 Pzp. Ponieważ ponowne badanie i ocena oferty pozostałej w postępowaniu oraz uzyskanie pisemnej zgody Wykonawcy pozostałego w postępowaniu na wybór jego oferty po terminie związania nią wymaga również zachowania terminów ustawowych wynikających z art. 274 ust. 1, art. 8 ust. 4 i art. 515 ust. 1 pkt 2 lit. a) Pzp. W zaistniałej sytuacji podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp - przyjmując, że w zaistniałej sytuacji postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.