eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninAdaptacja zabudowanych nieruchomości położonych w Gostyninie przy ul. Iwaszkiewicza na placówkę opiekuńczo - wychowawczą z uwzględnieniem potrzeb wychowanków niepełnosprawnych oraz przy ul. Ozdowski



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja zabudowanych nieruchomości położonych w Gostyninie przy ul. Iwaszkiewicza na placówkę opiekuńczo — wychowawczą z uwzględnieniem potrzeb wychowanków niepełnosprawnych oraz przy ul. Ozdowski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyniński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Gostynin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242357981

1.5.8.) Numer faksu: 242357985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gostynin.powiat.pl/?id=47

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja zabudowanych nieruchomości położonych w Gostyninie przy ul. Iwaszkiewicza na placówkę opiekuńczo — wychowawczą z uwzględnieniem potrzeb wychowanków niepełnosprawnych oraz przy ul. Ozdowski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df779b10-1156-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003735/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Adaptacja zabudowanych nieruchomości położonych w Gostyninie przy ul. Iwaszkiewicza na placówkę opiekuńczo — wychowawczą z uwzględnieniem potrzeb wychowanków niepełnosprawnych oraz przy ul. Ozdowski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2021.PCPR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6000000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Adaptacja zabudowanych nieruchomości położonych w Gostyninie przy ul. Iwaszkiewicza na placówkę opiekuńczo — wychowawczą z uwzględnieniem potrzeb wychowanków niepełnosprawnych oraz przy ul. Ozdowskiego na przygotowanie zaplecza dla funkcjonujących placówek opiekuńczo- wychowawczych.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania w formie zaprojektuj-wybuduj polegającego na:



ZADANIE 1:
- „Rozbiórce budynku przemysłowego. Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego i budynku magazynowego na placówkę opiekuńczo – wychowawczą (budynek zamieszkania zbiorowego) wraz z ich rozbudową, nadbudową i przebudową oraz budowa niezbędnej infrastruktury i urządzeń towarzyszących na działce o nr ewid. 3313/5"
Adres inwestycji:
09-500 Gostynin ul. Iwaszkiewicza, dz. nr ew. 3313/5
Powiat: gostyniński
Województwo: mazowieckie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU.

ZADANIE 2:
- „Przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części mieszkalnej budynku po byłym Powiatowym Zespole Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Gostyninie przy ul. Ozdowskiego 1A na część biurową dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gostyninie w ramach przygotowania zaplecza dla funkcjonujących placówek opiekuńczo – wychowawczych wraz z nadbudową i zmianą konstrukcji dachu na budynku łącznika na działkach o nr ewid. 3244/1, 3244/2”
Adres inwestycji:
09-500 Gostynin ul. Ozdowskiego 1A, dz. nr ew. 3244/1, 3244/2
Powiat: gostyniński
Województwo: mazowieckie
W ramach Zadania 2 należy przewidzieć remont klatki schodowej ewakuacyjnej na wszystkich piętrach położonej od strony północnej budynku wraz ze schodami oraz wymianą instalacji hydrantowej i wyposażeniem szafki hydrantowej, przebudowa utwardzenia dojazdu do budynku i placu manewrowego od strony południowej polegającą na wymianie krawężników i nawierzchni z trylinki na nowe krawężniki i kostkę betonową z podbudową na powierzchni około 780 m2, pozostały szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym zwanym dalej PFU.
Zamawiający wymaga wykonania przedstawienia koncepcji rozwiązań projektowych zgodnie z zapisami zawartymi w SWZ i PFU.

Zamawiający wymaga wykonania zadania do dnia: 31.12.2021r. w zakresie minimum 60% wartości zamówienia zgodnie z zakresem wykonania robót:
zadanie nr 1- załącznik nr 9 PFU /zestawienie planowanych kosztów robót/,
zadanie nr 2 - załącznik nr 7 PFU /zestawienie planowanych kosztów robót/.
Załączniki nr 9 i nr 7 należy załączyć do składanej oferty.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian terminu wykonania zadania / w zakresie minimum 60% / i jego rozliczenia.
Zamawiający przewiduje rozliczenie etapowe - procentowo za części wykonania robót zawartych w przedmiocie zamówienia.
Szczegóły rozliczenia etapów realizacji zadania zostaną zawarte w umowie.

Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SWZ oraz PFU, a także z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w ofercie złożonej przez Wykonawcę, która stanowić będzie załącznik do umowy.

Zawarte w załączonych do SWZ dokumentach – PFU ewentualne nazwy producentów lub symbole określające niektóre materiały należy traktować jako przykładowe.
Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty.

Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo Budowlane oraz wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi, a także zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 36 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5485800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7980000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5485800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balcerzak Budownictwo Sp. zo.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710728218

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne- Global System


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5485800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.