Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087911/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu: przeglądów, konserwacji, serwisowaniu kotłowni gazowych oraz naprawa urządzeń w kompleksach administrowanych przez 41 BLSz w Dęblinie – Nr 7/24/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetagi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/41blsz/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu: przeglądów, konserwacji, serwisowaniu kotłowni gazowych oraz naprawa urządzeń w kompleksach administrowanych przez 41 BLSz w Dęblinie – Nr 7/24/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-312857cf-c02e-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 KONSERWACJA, PRZEGLĄDY I NAPRAWY KOTŁOWNI GAZOWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/24/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu: przeglądów, konserwacji, serwisowaniu (sprawowaniu nadzoru nad gospodarką ciepłowniczą) kotłowni gazowych w kompleksach wojskowych oraz naprawa urządzeń w kompleksach administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie – Nr 7/24/P
Przedmiotem zamówienia w ramach zamówienia podstawowego Wykonawca zrealizuje usługę polegającą na wykonaniu: przeglądów, konserwacji oraz serwisowaniu ( sprawowaniu nadzoru nad gospodarką ciepłowniczą) kotłowni gazowych:
w kompleksie wojskowym Stawy w budynkach 1, 6, 12, 19, 22, 28, 52, 59, 78, 205, 274,275, bud. 1- kuchnia oraz sieci preizolowanych,
w kompleksie wojskowym Stężyca w budynkach nr 15, 26 oraz sieci preizolowanych,
w kompleksie wojskowym Bezwola w budynkach nr 68,75, 96, 99 oraz sieci preizolowanych,
w kompleksie wojskowym Bezwola w budynku nr 74 – przeprowadzenie wymaganych kontroli i prac konserwacyjnych przez autoryzowany serwis, zgodnie z instrukcją instalowania i konserwacji – kotłownia na gwarancji do listopada 2026 roku. oraz naprawa urządzeń w kotłowni nr 52 w kompleksie Stawy, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiącym własność Skarbu Państwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
- Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik Nr 2 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295822,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352527,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295822,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-TEH Technika Grzewcza Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223042649
7.3.3) Ulica: Karola Namysłowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295822,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Wykonanie usługi stałej konserwacji i utrzymania oraz kontroli okresowej wojskowych bocznic kolejowych.
- Świadczenie usługi zakwaterowania dla podchorążych
- "Dostawa filtrów i części zamiennych do sprzętu inżynieryjnego oraz do wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 4/25/P
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.