Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176817/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00186277/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu na potrzeby przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Kowalewo Pomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 684 10 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3184a9d8-d43b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu na potrzeby przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Kowalewo Pomorskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3184a9d8-d43b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056384/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu na potrzeby przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Kowalewo Pomorskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia: „Zakup samochodu na potrzeby przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Kowalewo Pomorskie”.
Zamówienie polega na dostawie samochodu osobowego, zwanego „mikrobusem”, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym, specjalnie przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji min. 2022), wolny od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, z kompletną dokumentacją samochodu niezbędną do rejestracji oraz eksploatacji,
2) dopuszczalna masa całkowita pojazdu umożliwia prowadzenie samochodu na podstawie uprawnień prawa jazdy kat. B,
3) pojazd musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
4) układ napędowy:
a) silnik typu Diesel,
b) moc silnika min. 75 kW,
c) wymogi techniczne pojazdu dotyczące czynników oddziaływania na środowisko – poziom emisji spalin wg normy EURO 6,
d) skrzynia biegów min. 5-cio stopniowa, manualna,
e) koła i ogumienie – komplet opon letnich i zimowych z felgami, wszystkie opony oraz felgi fabrycznie nowe (rok produkcji min. 2022), zestaw kołpaków,
5) nadwozie:
a) nadwozie przystosowane do przewożenia 9 osób w wersji fabrycznej,
b) drzwi boczne w części pasażerskiej przesuwne,
c) drzwi tylne dwuskrzydłowe,
d) drzwi boczne i tylne w całości przeszklone,
6) systemy poprawiające bezpieczeństwo:
a) elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP,
b) układ hamulcowy - wspomagany elektroniczne – ABS,
7) wyposażenie:
a) klimatyzacja,
b) radioodtwarzacz fabryczny,
8) zabezpieczenie przed kradzieżą – immobiliser
9) przewóz niepełnosprawnego na wózku:
a) szyny najazdowe,
b) szyny podłogowe i pasy do mocowania osoby na wózku inwalidzkim, dopuszczalny montaż wózka w systemie punktowym,
c) oznakowanie pojazdu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, w tym oklejenie emblematami informującymi o przewozie osób z niepełnosprawnością,
d) wszystkie progi oznaczone kolorem kontrastowym
10) Gwarancja:
a) na podzespoły mechaniczne i elektroniczne bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące,
b) na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące,
c) na perforację nadwozia bez limitu kilometrów – minimum 24 miesiące,
d) serwis gwarancyjny dostępny na terenie całego kraju.
11) pojazd po zabudowie musi posiadać świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub fabryczną homologację samochodu bazowego oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu jako pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022r., poz. 988 ze zm.),
12) w dniu odbioru samochodu należy dostarczyć następujące dokumenty:
a) instrukcję obsługi w języku polskim,
b) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu,
c) świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych,
d) inne dokumenty niezbędne do rejestracji / przerejestrowania pojazdu.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić telefonicznie Zamawiającego na co najmniej 1 dzień roboczy wcześniej o planowanym terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego.
Ostateczny odbiór dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego po sprawdzeniu dostarczonego przedmiotu zamówienia.
W przypadku stwierdzenia niezgodności dostawy z SWZ i/lub z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223545,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank - Cars Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035
7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 147/151
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przystosowanie samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
FC AUTO SYSTEM Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI KOWALEWO POMORSKIE
- Doposażenie placu zabaw w sołectwie Piątkowo
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
- Rozbudowa wiejskiego Domu Kultury w Piątkowie (budowa tarasu)
więcej: przetargi KOWALEWO POMORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu 9- osobowego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - mieszkańców DPS Zakonu Bonifratrów w Zebrzydowicach
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodów dla Domów Pomocy Społecznej - Likwidacja barier transportowych
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.