Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób
dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385874373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Mikołaja 5
1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@kowalewopomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowalewopomorskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób
dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec202432-b557-4ebf-86c5-c0088b7282e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090505/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Specjalistyczne usługi opiekuńcze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec202432-b557-4ebf-86c5-c0088b7282e33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. z 2020 r., poz. 344), tj. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia / podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9. Zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy składania ofert).
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwane ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.) (RODO), informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim.
2. Kontakt z Administratorem: ul. Św. Mikołaja 5, 87-410 Kowalewo Pomorskie, numer telefonu: 566841130, adres e-mail: mgops@interia.pl
3. Kontakt z inspektorem ochrony danych - e-mail: kancelariachg1@gmail.com w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość przekracza 130 tys. zł netto oraz w celu wykonania umowy mającej za przedmiot zamówienie przeprowadzone na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku, jeżeli w rezultacie dojdzie do zawarcia takiej Umowy z udziałem Pani/Pana danych) na podstawie:
- obowiązku prawnego administratora wynikającego z przepisów ustawy z dn. 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny oraz ustawy z dn. 06.09.2001 o dostępie do informacji publicznej – art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- przygotowaniem i/lub zawarciem w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z Panią/Panem Umowy o zamówienie (jeżeli postępowanie przeprowadzone na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych nie zostanie unieważnione) – art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, wykraczających poza niezbędne, np. dodatkowe dane kontaktowe. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce przed jej wycofaniem – art. 6 ust. 1 lit. a RODO
5. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Przewidywanymi odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są:
a. podmioty, które są upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
b. podmioty, które prowadzą działalność pocztową lub kurierską,
c. podmioty, które prowadzą działalność płatniczą,
d. podmioty, które obsługują systemy teleinformatyczne i świadczące usługi IT.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.271.2.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapii pedagogicznej dla jednego dziecka w wymiarze 8 godzin miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 96 godzin).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapii sensorycznej dla dwójki dzieci w wymiarze łącznie 11 godzin miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 132 godziny).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapii ruchowej dla jednej osoby dorosłej w wymiarze 8 godzin miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 96 godzin).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapii behawioralnej dla jednej osoby dorosłej w wymiarze 16 godzin miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 192 godziny).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapii logopedycznej dla dwójki dzieci w wymiarze łącznie 14 godzin miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 168 godzin).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapii ruchowej metodą Vojty dla trojga dzieci w wymiarze łącznie 24 godziny miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
288 godzin).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VII część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dogoterapii dla jednej osoby dorosłej w wymiarze 8 godzin miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 96 godzin).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VIII część zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi terapii ręki dla jednej osoby dorosłej w wymiarze 8 godzin miesięcznie (łączna ilość godzin w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 96 godzin).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w § 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2024 poz. 816) tj. :
1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia;
2) rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
3) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego.
3. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z :
1) Art. 3, 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. 2024. poz. 917).
2) Art 18 ust.1 pkt 3 oraz art. 50 ust. 1, 2, 4, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2024r. poz. 1283).
3) Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2024 poz. 816.).
4. Godzina usługi jest godziną zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu podopiecznego, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania podopiecznego.
5. Dane osobowe podopiecznych Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kowalewie Pomorskim skierowanych do świadczenia im specjalistycznych usług opiekuńczych będą przekazywane Wykonawcy na podstawie umowy powierzenia danych osobowych – zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
6. Zamawiający wymaga, by opiekunowie świadczyli usługi w miejscach zamieszkania osób korzystających ze świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych.
7. Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wskazanych ilości usług. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. Liczba godzin może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów przyznanych przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 (100 % = 100 pkt):
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
W trakcie oceny ofert kolejno ocenianym ofertom przyznawane będą punkty.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów przyznanych na podstawie kryterium a).
Każda oferta może uzyskać za dane kryterium określoną liczbę punktów przy zastosowaniu wzorów:
a ) Cena brutto oferty (C) = najniższa cena ofertowa brutto/cena brutto oferty badanej x 100 pkt
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zgodnie z dyspozycją art. 246 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia posiada ustalone standardy jakościowe (wymagania dotyczące wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia określone na podstawie odrębnych przepisów) – niniejsze stanowi upoważnienie do zastosowania jednego kryterium – cena = 100%.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów:
O = C
gdzie:
O = ogólna liczba punktów oferty
C = liczba punktów w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek / warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej (zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych):
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi,
b) posiada co najmniej trzymiesięczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobyte w jednej z następujących jedniostek:
- szpitalu psychiatrycznym;
- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
- placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
- ośrodku terapeutyczno – edukacyjno – wychowawczym;
- warsztacie terapii zajęciowej;
- innej jednostce niż wymienione powyżej, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
* W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust. 1 w/w. rozporządzenia, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w ust. 2 w/w. rozporządzenia i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
c) posiada przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:
- umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;
- kształtowania nawyków celowej aktywności;
- prowadzenia treningu zachowań społecznych.
d) posiada zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023r. (Dz. U. 2023., poz.2102) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991r. (Dz. U. z 2024r., poz. 1473) § 2 pkt. 6-10:
- studia - należy przez to rozumieć studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie;
- studia podyplomowe - należy przez to rozumieć studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kształcenia i studia podyplomowe prowadzone zgodnie z przepisami obowiązującymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r.;
- kurs kwalifikacyjny - należy przez to rozumieć kurs kwalifikacyjny w zakresie określonego przedmiotu, określonych zajęć lub przygotowania pedagogicznego, organizowany zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli, którego ukończenie umożliwia nauczycielowi posiadającemu poziom wykształcenia wymagany od nauczycieli danego typu szkoły lub rodzaju placówki uzyskanie przygotowania do nauczania przedmiotu lub prowadzenia zajęć lub uzyskanie przygotowania pedagogicznego;
- specjalności przygotowujące do pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną - należy przez to rozumieć także specjalność oligofrenopedagogika;
- zakres przygotowujący do pracy z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną - należy przez to rozumieć także zakres edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną i zakres oligofrenopedagogika,
e) kwalifikacje osoby świadczącej pomoc z zakresu:
- pedagoga (I część zamówienia): kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga z uprawnieniami terapii pedagogicznej;
- integracji sensorycznej (II część zamówienia): ukończenie studiów z zakresu nauk społecznych takich jak: psychologia, pedagogika lub fizjoterapia, oraz ukończony II stopień kursu integracji sensorycznej lub studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej,
- terapii ruchowej (III część zamówienia): kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania zawodu fizjoterapeuty;
- pedagogika specjalna metodą behawioralną (IV część zamówienia): w przypadku zajęć z pedagogiki specjalnej metodą behawioralną ukończony kurs minimum I stopnia w zakresie terapii behawioralnej zgodnie z regulaminem zasad przyznawania tytułu terapeuty behawioralnego;
- logopedy (V część zamówienia): kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy;
- terapii ruchowej metodą Vojty (VI część zamówienia): kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania zawodu fizjoterapeuty, dodatkowo posiadać certyfikat uprawniający do wykonywania terapii tą metodą;
- dogoterapia (VII część zamówienia): zaświadczenie o ukończeniu kursu dogoterapeuty;
- terapii ręki (VIII część zamówienia): posiadanie certyfikatu ukończenia kursu I i II stopnia i uzyskanie tytułu terapeuta ręki I i II stopnia;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego (w tym przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności), w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
b) wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje, przeszkolenia i doświadczenie – załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:1. dowód wniesienia wadium (w oryginale, o ile dotyczy)
2. pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy
3. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy)
4. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy)
5. wykaz rozwiązań równoważnych (o ile dotyczy)
6. zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 12 rozdz. XXIII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 12.3. rozdziału XXIII SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 5, § 7 i § 9 załącznika nr 6 do SWZ Projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-25
INNE PRZETARGI KOWALEWO POMORSKIE
- Doposażenie placu zabaw w sołectwie Piątkowo
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
- Rozbudowa wiejskiego Domu Kultury w Piątkowie (budowa tarasu)
więcej: przetargi KOWALEWO POMORSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Unisław
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku 2025"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych u dzieci i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY RADOMYŚL WIELKI
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.