Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171803/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku przy ul. Dębowej 23.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gumed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku przy ul. Dębowej 23.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-645eeab2-da7a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171803/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GUM2022ZP0050
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w Gdańsku przy ul. Dębowej 23.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) wymianę i naprawę elementów opisanych w projekcie jako:
a) Obiekt nr 1 – przeszklenie klatki schodowej segment 5/6 w osiach G-H2/12-14 oznaczonych jako Z7a, Z7b wraz z wymianą pokrycia dachu w wersji b;
b) Obiekt nr 2 – aluminiowe fasady zewnętrzne wejścia głównego do budynku oznaczone
w zestawieniach stolarki jako Z1b_część dachowa, Z1a, Z2, Z5 oraz wewnętrzne – wiatrołap Z3, Z4 zlokalizowane w segmencie 1 w osiach A-D/10-14 ,
c) Obiekt nr 5 – segment nr 4 w osiach I-K/2-8 doświetla dachowe oznaczone w zestawieniach stolarki jako elementy S45 i S47,
2) roboty towarzyszące.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja (załącznik nr 3 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia,
b) Projekty,
c) Obliczenia termiczne,
d) Przedmiary,
e) STWiOR,
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112300-1 - Przegrody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45421141-4 - Instalowanie przegród
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972695,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972695,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972695,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vened Jan Powierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570235673
7.3.3) Ulica: Łąkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gródek
7.3.5) Kod pocztowy: 86-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972695,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa 3 pojazdów osobowych elektrycznych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu Mały Park pomiędzy ul. Łowców i Jasieńską
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Remont oraz przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej w Dusznikach - Punkt Filialny w Podrzewiu
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynków przy ul. Janasa 13a i Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Modernizacja klatki schodowej i parteru budynku gminnego przy ul. Głównej 9 w Domaniewicach
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
więcej: Przegrody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.