eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na lata 2024-2026



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na lata 2024-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na lata 2024-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-854deb83-c98a-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych i/ lub usług polegających na przeprowadzeniu badań psychologicznych (w zależności od części zamówienia). Część I – placówka na terenie miejscowości Zielona Góra obejmująca badaniami profilaktycznymi pracowników świadczących pracę w jednostkach organizacyjnych:
a) Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze,
b) Pierwszy Urząd Skarbowy w Zielonej Górze,
c) Drugi Urząd Skarbowy w Zielonej Górze,
d) Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze,
e) Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim,
f) Urząd Skarbowy w Krośnie Odrzańskim,
g) Urząd Skarbowy w Nowej Soli,
h) Urząd Skarbowy we Wschowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SWZ (dla cz. I-IV) oraz Załączniku nr 1.2 do SWZ (dla cz. V i VI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 150900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych i/ lub usług polegających na przeprowadzeniu badań psychologicznych (w zależności od części zamówienia). Część II – placówka na terenie miejscowości Świebodzin obejmująca badaniami profilaktycznymi pracowników świadczących pracę w jednostkach organizacyjnych:
a) Urząd Skarbowy w Świebodzinie,.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SWZ (dla cz. I-IV) oraz Załączniku nr 1.2 do SWZ (dla cz. V i VI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych i/ lub usług polegających na przeprowadzeniu badań psychologicznych (w zależności od części zamówienia). Część III - placówka na terenie miejscowości Żary obejmująca badaniami profilaktycznymi pracowników świadczących pracę w jednostkach organizacyjnych:
a) Urząd Skarbowy w Żarach,
b) Urząd Skarbowy w Żaganiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SWZ (dla cz. I-IV) oraz Załączniku nr 1.2 do SWZ (dla cz. V i VI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych i/ lub usług polegających na przeprowadzeniu badań psychologicznych (w zależności od części zamówienia). Część IV - placówka na terenie miejscowości Gorzów Wielkopolski obejmująca badaniami profilaktycznymi pracowników świadczących pracę w jednostkach organizacyjnych:
a) Urząd Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim,
b) Urząd Skarbowy w Drezdenku,
c) Urząd Skarbowy w Sulęcinie,
d) Urząd Skarbowy w Słubicach,
e) Urząd Skarbowy w Międzyrzeczu,
f) Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim.
g) Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SWZ (dla cz. I-IV) oraz Załączniku nr 1.2 do SWZ (dla cz. V i VI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych i/ lub usług polegających na przeprowadzeniu badań psychologicznych (w zależności od części zamówienia). Część V - placówka na terenie miejscowości Gorzów Wielkopolski obejmująca badaniami profilaktycznymi i psychologicznymi wyłącznie funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej pełniących służbę w jednostkach organizacyjnych:
a) Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim,
b) Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SWZ (dla cz. I-IV) oraz Załączniku nr 1.2 do SWZ (dla cz. V i VI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 132000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych i/ lub usług polegających na przeprowadzeniu badań psychologicznych (w zależności od części zamówienia. Część VI - placówka na terenie miejscowości Żary obejmująca badaniami profilaktycznymi i psychologicznymi wyłącznie funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej pełniących służbę w jednostkach organizacyjnych:
a) Lubuski Urząd Celno–Skarbowy w Gorzowie Wielkopolskim,
b) Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1.1 do SWZ (dla cz. I-IV) oraz Załączniku nr 1.2 do SWZ (dla cz. V i VI).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 111000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w cz. I złożono jedną ofertę. Oferta ta podlegała odrzuceniu. Tym samym Zamawiający unieważnił część I postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, w cz. II złożono jedną ofertę. Oferta ta podlegała odrzuceniu. Tym samym Zamawiający unieważnił część II postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żarach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281739120

7.3.3) Ulica: ul. Domańskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74724,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74724,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Gorzowie Wlkp.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992449029

7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 10-11

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ALAB Laboratoria Sp. z o.o. ul. Stępińskiej 22/30 , 00-739 Warszawa (nazwa/firma), w zakresie: badania laboratoryjne.
Wartość zamówienia, jaka zostanie powierzona Podwykonawcy: 18 954,00 zł.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74724,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96865,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96865,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Nasze Zdrowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990110284

7.3.3) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 23E

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Pracownia Psychologiczna PsychoTest ul. Kos. Gdyńskich 78, 66-400 Gorzów Wlkp. w zakresie: Badania psychotechniczne (dla pracowników prowadzących pojazdy służbowe oraz prywatne dla celów służbowych); Badania psychologiczne na broń; Badania psychologiczne kierowców pojazdów uprzywilejowanych;
2) Pracownia Psychodiagnostyczna Integro Joanna Kotuła ul. Łokietka 32-33/21 66-400, Gorzów Wlkp., w zakresie: Badania psychotechniczne (dla pracowników prowadzących pojazdy służbowe oraz prywatne dla celów służbowych); Badania psychologiczne na broń; Badania psychologiczne kierowców pojazdów uprzywilejowanych;
Wartość zamówienia, jaka zostanie powierzona Podwykonawcom wskazanym w pkt 1-2 powyżej wynosi 35 640,00 zł.
3) Laboratorium Medyczne SYNEVO Sp. z o.o. ul. Franciszka Walczaka 23E 66-400 Gorzów Wlkp., w zakresie: Badania laboratoryjne;
Wartość zamówienia, jaka zostanie powierzona Podwykonawcy wskazanemu w pkt 3 powyżej
wynosi 7 720,00 zł.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96865,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104285,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104285,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104285,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żarach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281739120

7.3.3) Ulica: ul. Domańskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104285,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.