eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzUBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SANDOMIERZ WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI W OKRESIE 12 MIESIĘCY TJ. OD 1 MARCA 2024 r. DO 28 LUTEGO 2025 r. CZĘŚĆ I: (...) CZĘŚĆ II: (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SANDOMIERZ
WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI W OKRESIE 12 MIESIĘCY TJ. OD 1 MARCA 2024 r. DO 28 LUTEGO 2025 r.
CZĘŚĆ I: (...) CZĘŚĆ II: (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158154100

1.5.8.) Numer faksu: 158154100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SANDOMIERZ
WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI W OKRESIE 12 MIESIĘCY TJ. OD 1 MARCA 2024 r. DO 28 LUTEGO 2025 r.
CZĘŚĆ I: (...) CZĘŚĆ II: (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b5dfbf0-b91b-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019863/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SANDOMIERZ WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie majątku, osób (...) CZĘŚĆ II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078478

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RP.271.1.1.2024.MZI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi.
CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi.
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, w tym z tytułu administrowania drogami.
2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Sandomierz : Urząd Miejski 27-600 Sandomierz Pl. Poniatowskiego 3, Centrum Usług Wspólnych 27-600 Sandomierz ul. Cieśli 2, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ,ul. Koseły 3A, Świetlica Środowiskowa 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 15, Placówka Wsparcia Dziennego "Przystanek Błonie" 27-600 Sandomierz ul. Błonie 55, Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 17A, Środowiskowy Dom Samopomocy 27-600 Sandomierz ul. Katedralna 5, Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy 27-600 Sandomierz ul. Przemysłowa 2,Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika 27-600 Sandomierz ul. Okrzei 6, Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 9,Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej 27-600 Sandomierz ul. Flisaków 30, Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza 27-600 Sandomierz
ul. Mickiewicza 39, Przedszkole Samorządowe nr 1 27-600 Sandomierz
ul. Okrzei 8, Przedszkole Samorządowe Nr 3 27-600 Sandomierz
ul. Słowackiego 9, Przedszkole Samorządowe Nr 5 27-600 Sandomierz
ul. Portowa 28, Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 5 27-600 Sandomierz ul. Portowa 28, Przedszkole Samorządowe Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3, Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3, Przedszkole Samorządowe Nr 7 27-600 Sandomierz ul. Armii Krajowej 5

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania określają dla części I: Załączniki nr 7 (z załącznikami) do SWZ oraz wzór umowy stanowiący zał. nr 6a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 750040,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa.
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi.
CZĘŚĆ II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych.
Zakres ubezpieczenia obejmuje:
1. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych.
2. Ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco.
3. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
4. Ubezpieczenie assistance.

Wykaz jednostek organizacyjnych Gminy Sandomierz: Urząd Miejski 27-600 Sandomierz Pl. Poniatowskiego 3, Centrum Usług Wspólnych 27-600 Sandomierz ul. Cieśli 2, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Koseły 3A, Świetlica Środowiskowa 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 15, Placówka Wsparcia Dziennego "Przystanek Błonie" 27-600 Sandomierz ul. Błonie 55, Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Słowackiego 17A, Środowiskowy Dom Samopomocy 27-600 Sandomierz ul. Katedralna 5, Targowiska Miejskie Samorządowy Zakład Budżetowy 27-600 Sandomierz ul. Przemysłowa 2, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika 27-600 Sandomierz ul. Okrzei 6,Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego 27-600 Sandomierz ul. Mickiewicza 9, Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Armii Krajowej 27-600 Sandomierz ul. Flisaków 30, Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza 27-600 Sandomierz
ul. Mickiewicza 39, Przedszkole Samorządowe nr 1 27-600 Sandomierz
ul. Okrzei 8, Przedszkole Samorządowe Nr 3 27-600 Sandomierz
ul. Słowackiego 9, Przedszkole Samorządowe Nr 5 27-600 Sandomierz
ul. Portowa 28, Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 5 27-600 Sandomierz ul. Portowa 28, Przedszkole Samorządowe Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3, Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 6 27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3, Przedszkole Samorządowe Nr 7 27-600 Sandomierz ul. Armii Krajowej 5

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadania określają dla części II: Załączniki nr 7 (z załącznikami) do SWZ oraz wzór umowy stanowiący zał. nr 6b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 30030,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718117,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 718117,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718117,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pool koasekuracyjny: Koasekurator wiodący: Generali Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Koasekurator: WIENER Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Generali TU S.A. : 016029008 WIENER T.U. S.A. : 010594552

7.3.3) Ulica: Generali TU S.A.; ul. Senatorska 18; Wiener TU S.A. ul Wołoska 22A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718117,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2025-02-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19286,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34708,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19286,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015531467

7.3.3) Ulica: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19286,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-01 do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.