Og³oszenie z dnia 2023-05-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00284995/01 - Wynik z dnia 2023-07-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcji bielizny szpitalnej dla Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Lipno Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340572055
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nieszawska 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 542880414
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitallipno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcji bielizny szpitalnej dla Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c110bb4-ffa2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00241699
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c110bb4-ffa2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c110bb4-ffa2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w za k³adce „Zg³o¶ problem".
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@szpitallipno.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ w Rozdziale XVIII.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ w Rozdziale XVIII.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.372.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê kompleksowych us³ug pralniczych wraz z transportem zgodnie z
wymogami sanitarno – epidemiologicznymi.
2. Szacowane ilo¶ci asortymentu przeznaczone do prania:
• bielizna szpitalna - 88000 kg
• odzie¿ cywilna pacjentów - 2 000 kg
3. Zakres obejmuje ¶wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcji bielizny szpitalnej wraz z transportem polegaj±cych na:
1) praniu wodnym z dezynfekcj± bielizny p³askiej szpitalnej bia³ej i kolorowej (poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, podk³ady,
pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej i niebieskiej, obszyæ parawanów, firanek i zas³on,
2) praniu wodnym z dezynfekcj± odzie¿y fasonowej, koszul nocnych, pid¿am, szlafroków, odzie¿y i bielizny operacyjnej
zielonej i niebieskiej, ubrañ roboczych,
3) praniu wodnym z dezynfekcj± bielizny noworodkowej i niemowlêcej wraz z pieluchami,
4) czyszczeniu chemicznym odzie¿y która ze wzglêdu na sk³ad surowcowy nie mo¿e byæ poddana praniu wodnemu,
5) dezynfekcji komorowej materacy, poduszek, kocy, ko³der,
6) praniu wodnym z dezynfekcj± mopów,
7) suszeniu,
8) maglowaniu,
9) prasowaniu,
10) sortowaniu,
11) automatycznym sk³adaniu wzd³u¿no-poprzecznym bielizny p³askiej,
12) automatycznym sk³adaniu bielizny fasonowej,
13) pakowaniu,
14) odbiorze i dostawie oraz transporcie od i do Zamawiaj±cego,
15) oznakowaniu bielizny fasonowej Zamawiaj±cego w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne sortowanie na oddzia³, rodzaj i
pracownika oraz archiwizowanie danych o ilo¶ci prañ,
16) naprawach krawieckich (m.in. przyszywanie guzików, zszywanie uszkodzonej odzie¿y i po¶cieli, wszywanie zamków
b³yskawicznych, itp.).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98311200-8 - Us³ugi prowadzenia pralni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamówienie zostanie wznowione w II kwartale 2024 r.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, która uzyska najwiêksz±
liczbê punktów obliczon± w oparciu o podane kryteria oceny ofert przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1.Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentu zawieraj±cego szczegó³owe danezaproponowanego przedmiotu zamówienia w jêzyku polskim, który umo¿liwi potwierdzenie spe³niania przez zaoferowany
przedmiot zamówienia wymagañ ustalonych przez Zamawiaj±cego:
1) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 4 do SWZ);
2) opiniê sanitarn± wydan± przez w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole,
potwierdzaj±c± spe³nianie wymogów aktualnego Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia oraz aktualnego Rozporz±dzenia
Ministra Gospodarki;
3) opiniê sanitarn± wydan± przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotycz±c± ¶rodków transportu
Wykonawcy;
4) wykaz ¶rodków u¿ywanych w celu realizacji zamówienia (za³±cznik nr 5 do SWZ), w zakresie:
a) ¶rodków dezynfekcyjnych, stosowanych w pralni tj. do powierzchni oraz do r±k posiadaj±cych atest PZH lub innej uznanej
jednostki opiniuj±cej i/lub badaj±cej w kraju producenta;
b) ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych, które Wykonawca bêdzie u¿ywa³ do wykonania us³ugi prania bielizny noworodkowej,
niemowlêcej i dzieciêcej posiadaj±cych pozytywn± opiniê Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka;
c) stosowanych do prania i dezynfekcji ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych posiadaj±cych wpis w Urzêdzie Rejestracji
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny i
dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 13 wrze¶nia 2002 r. o produktach biobójczych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówieniapublicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 4 do SWZ);
2) opiniê sanitarn± wydan± przez w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole,
potwierdzaj±c± spe³nianie wymogów aktualnego Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia oraz aktualnego Rozporz±dzenia
Ministra Gospodarki;
3) opiniê sanitarn± wydan± przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotycz±c± ¶rodków transportu
Wykonawcy;
4) wykaz ¶rodków u¿ywanych w celu realizacji zamówienia (za³±cznik nr 5 do SWZ), w zakresie:
a) ¶rodków dezynfekcyjnych, stosowanych w pralni tj. do powierzchni oraz do r±k posiadaj±cych atest PZH lub innej uznanej
jednostki opiniuj±cej i/lub badaj±cej w kraju producenta;
b) ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych, które Wykonawca bêdzie u¿ywa³ do wykonania us³ugi prania bielizny noworodkowej,
niemowlêcej i dzieciêcej posiadaj±cych pozytywn± opiniê Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka;
c) stosowanych do prania i dezynfekcji ¶rodków pior±co-dezynfekuj±cych posiadaj±cych wpis w Urzêdzie Rejestracji
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny i
dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 13 wrze¶nia 2002 r. o produktach biobójczych.
Zamawiaj±cy akceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj± spe³nianie przez oferowane
dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ. W przypadku niez³o¿enia przedmiotowych ¶rodków
dowodowych lub z³o¿enia ¶rodków zawieraj±cych braki, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia
w wyznaczonym terminie. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych
przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonaniezamówienia.
2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ
pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w Dzia³ A
Rozdzia³ V pkt 5 ppkt 5.2 i 5.3 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-12 09:50
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c110bb4-ffa2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Zakup sprzêtu komputerowego
- Dostawa wêz³ów ciep³owniczych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Lipnie
- Budowa o¶wietlenia ulicznego w gminie Lipno
- Efektywne systemy ciep³ownicze - wymiana ¼róde³ ciep³a na kot³y na biomasê w czterech budynkach u¿yteczno¶ci publicznej
- Przebudowa pomieszczeñ Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
wiêcej: przetargi w Lipnie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.