Og³oszenie z dnia 2023-07-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00241699/01 - Og³oszenie z dnia 2023-05-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcji bielizny szpitalnej dla Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Lipno Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340572055
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nieszawska 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 542880414
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitallipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c110bb4-ffa2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcji bielizny szpitalnej dla Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c110bb4-ffa2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00284995
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00241699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.372.16.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 414900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê kompleksowych us³ug pralniczych wraz z transportem zgodnie z
wymogami sanitarno – epidemiologicznymi.
2. Szacowane ilo¶ci asortymentu przeznaczone do prania:
• bielizna szpitalna - 88000 kg
• odzie¿ cywilna pacjentów - 2 000 kg
3. Zakres obejmuje ¶wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcji bielizny szpitalnej wraz z transportem polegaj±cych na:
1) praniu wodnym z dezynfekcj± bielizny p³askiej szpitalnej bia³ej i kolorowej (poszwy, poszewki, prze¶cierad³a, podk³ady,
pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej i niebieskiej, obszyæ parawanów, firanek i zas³on,
2) praniu wodnym z dezynfekcj± odzie¿y fasonowej, koszul nocnych, pid¿am, szlafroków, odzie¿y i bielizny operacyjnej
zielonej i niebieskiej, ubrañ roboczych,
3) praniu wodnym z dezynfekcj± bielizny noworodkowej i niemowlêcej wraz z pieluchami,
4) czyszczeniu chemicznym odzie¿y która ze wzglêdu na sk³ad surowcowy nie mo¿e byæ poddana praniu wodnemu,
5) dezynfekcji komorowej materacy, poduszek, kocy, ko³der,
6) praniu wodnym z dezynfekcj± mopów,
7) suszeniu,
8) maglowaniu,
9) prasowaniu,
10) sortowaniu,
11) automatycznym sk³adaniu wzd³u¿no-poprzecznym bielizny p³askiej,
12) automatycznym sk³adaniu bielizny fasonowej,
13) pakowaniu,
14) odbiorze i dostawie oraz transporcie od i do Zamawiaj±cego,
15) oznakowaniu bielizny fasonowej Zamawiaj±cego w sposób umo¿liwiaj±cy automatyczne sortowanie na oddzia³, rodzaj i
pracownika oraz archiwizowanie danych o ilo¶ci prañ,
16) naprawach krawieckich (m.in. przyszywanie guzików, zszywanie uszkodzonej odzie¿y i po¶cieli, wszywanie zamków
b³yskawicznych, itp.).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98311200-8 - Us³ugi prowadzenia pralni
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 688554,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 688554,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688554,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140353224
7.3.3) Ulica: BOJANOWSKA 2B
7.3.4) Miejscowo¶æ: SIERPC
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 688554,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Lipno
- Dostawa agregatu pr±dotwórczego, prze³±cznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzêdzie Gminy Lipno
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki MOPS w Lipnie w 2025 r.
- Utrzymanie i pielêgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Lipna w 2025 roku
- Utrzymanie i pielêgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Lipna w 2025 roku
- Utrzymanie czysto¶ci wraz z od¶nie¿aniem w okresie zimowym ulic, chodników i placów miejskich w Lipnie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Lipnie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.