Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181108/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00186736/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mordy
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: (25) 6415402
1.5.8.) Numer faksu: (25) 6415115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mordy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.mordy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c010d587-160c-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002926/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181108/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 382186,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Mordy w 2022 roku poprzez sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie następujących odpadów:
1) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) – 200301 –w szacunkowej ilości 385,00 Mg;
2) odpady komunalne segregowane – 150101 – papier, opakowania z papieru, odpady z papieru, w tym tektury w szacunkowej ilości 17,0 Mg;
3) odpady komunalne segregowane – 150102 – tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z metalu w szacunkowej ilości 125,00 Mg;
4) odpady komunalne segregowane – 150107 – szkło, opakowania ze szkła, odpady ze szkła w szacunkowej ilości 115,00 Mg;
5) odpady komunalne segregowane – 200199 – popiół w szacunkowej ilości 140,00 Mg;
6) odpady komunalne segregowane –200201 – odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, odpady zielone w szacunkowej ilości 90,00 Mg;
7) odpady komunalne – zużyte baterie i akumulatory w szacunkowej ilości 0,10 Mg;
8) odpady komunalne – zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w szacunkowej ilości 10,00 Mg;
9) odpady komunalne – 200307 – meble i inne odpady wielkogabarytowe w szacunkowej ilości 50,00 Mg;
10) odpady komunalne – 160103 – zużyte opony w szacunkowej ilości 10,00 Mg;
11) odpady komunalne segregowane – 170107 – odpady budowlane i rozbiórkowe w szacunkowej ilości 10,00 Mg
3. Łączna szacunkowa ilość odpadów całego przedmiotu zamówienia wynosi: 944,10 Mg.
Zamawiający zastrzega, że wskazane w SWZ i formularzu oferty ilości poszczególnych rodzajów odpadów są ilościami szacunkowymi, skalkulowanymi na cały okres trwania umowy i służą wyłącznie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w podanych ilościach szacunkowych. Zamawiającemu przysługuje możliwość zmiany ilości poszczególnych rodzajów odpadów przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w ofercie Wykonawcy.
4. Sposób świadczenia usług:
1) W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości porządku w gminach dla: instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów (MBP), instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji (kompostowania), składania odpadów powstałych w procesie mechaniczno- biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zbieranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami, art. 30 ust. 1 ustawy o odpadach, (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.), przy czym wspomniane instalacje nie muszą posiadać statusu instalacji regionalnej.
UWAGA: Wykonawca posiadający instalację (do odzysku i/lub unieszkodliwiania, w którym planuje odzyskać i/lub unieszkodliwić odpady objęte niniejszym zamówieniem) poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji na zagospodarowanie (przetwarzanie) tj. na odzysk i/lub unieszkodliwianie odpadu wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje. Decyzję zezwalającą na międzynarodowe przemieszczanie odpadów Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać po podpisaniu umowy.
2) Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów(rozumianą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, (Dz. U. z 2019 r., poz. 819), dalej określona jako „Karta Przekazania Odpadów”, przekazaną Zamawiającemu wraz z fakturą za miesiąc, którego karta dotyczy. Dane z karty muszą być zgodne z kwitami wagowymi, o których mowa w ppkt. 7, którą każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu za miesiąc poprzedni.
3) Jeżeli instalacja komunalna Wykonawcy nie będzie w stanie przyjąć odpadów z terenu Miasta i Gminy Mordy, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji komunalnej. W takiej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od Miasta i Gminy Mordy większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikającą z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość.
4) W przypadku wystąpienia zdarzenia, o którym mowa w ppkt. 3 Wykonawca powiadomi podmiot, który będzie dostarczał Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów do swojej instalacji komunalnej najpóźniej w o pierwszym dniu po zakończeniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów komunalnych.
5) Wykonawca poinformuje zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godzin od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych.
6) Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.
7) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
a) Ważenie odrębnie dla każdej frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze, a ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego;
b) Dokumentowanie przez Wykonawcę dostawy odpadów. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopię ww. dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów, a zestawienie ww. dokumentów każdego miesiąca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu za miesiąc poprzedni wraz z karatami przekazywania odpadów.
c) Przekazanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów w terminach wskazanych w tychże przepisach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413536,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413536,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413536,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212090331
7.3.3) Ulica: Błonie 3
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413536,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MORDY
- Remonty i modernizacje dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Mordy
- Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Mieście i Gminie Mordy
więcej: przetargi MORDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odpady komunalne
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 66 W KOSZALINIE (DZSW).
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.