Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja obiektu-zagospodarowanie terenu z drogami ewakuacyjnymi wokół budynku przy ul. Parkowej 5 EATP 2C”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000724258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 232 69 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mdk.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.gliwice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja obiektu-zagospodarowanie terenu z drogami ewakuacyjnymi wokół budynku przy ul. Parkowej 5 EATP 2C”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abda6e8-1bc0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000667/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenu wokół budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Gliwicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prawne :
Zgodnie z art 305 ust 1 pzp zw. z artykułem 214 ust 1 pkt 7
Faktyczne :
W SWZ na roboty budowalne w zamówieniu podstawowym zw. z etapem 2B, była przewidziana możliwość zastosowania art.214 ust 1 pkt 7 a zakres robót jest analogiczny do zakresu podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDK.S.262.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VI. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją obiektu- wykonanie zagospodarowania terenu -przebudowa i remont istniejących ciągów komunikacyjnych - etap 2C. Planowany do wykonania etap 2C jest powiązany z wykonywanym w 2021 roku etapem 2B.
1. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
1) wykona nawiązanie etapu 2C z wykonywanym w 2021 roku etapem 2B
2) zapewni we własnym zakresie zaopatrzenie w wodę, energię elektryczną,
3) wywiezie odpady i podda je utylizacji,
4) pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu, pokryje koszty naliczone przez Zarząd Dróg Miejskich Gliwice, itp.,
5) zorganizuje tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki,
6) zapewni stosowanie i przestrzeganie zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii,
7) wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę,
8) wykona na swój koszt postanowienia pism uzgadniających
9) przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami
10) przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia,
11) wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(w terminie umownym należy zlecenie geodezyjne i potwierdzenie złożenia dokumentów do miejskich zasobów geodezyjnych),
12) wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót,
13) zabezpieczy wykopy, postawi tymczasowe kładki dla pieszych,
14) uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu,
15) będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt,
16) opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia,
17) przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia,
18) zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,
19) doprowadzi teren do stanu pierwotnego, np. odtworzenie nawierzchni, obsianie trawą, itp.,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
1) przedmiar robót - załącznik nr 5 do zaproszenia do negocjacji,
2) dokumentacja projektowa - projekt budowlany - opracowanie 2014 rok (wyciąg):
1-PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - załącznik nr 6 do zaproszenia do negocjacji,
3) Dokumentacja projektowa - projekt wykonawczy - opracowanie 2021 rok:
P1 – PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - REWIZJA B - załącznik nr 7 do zaproszenia do negocjacji
4) formularz cenowy - załącznik nr 9 do zaproszenia do negocjacji
5) harmonogram terminowo – rzeczowo -finansowy - załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji
6) Załączniki nr 8 w skład którego wchodzą:
a).Zalacznik_nr_4_cz.1._Dokumentacja_projektowa__specyfikacja_techniczna_i_odbioru_robot_budowlanych-[20052021_125615]
b).Zalacznik_nr_4_cz.2_Dokumentacja_projektowa__specyfikacja_techniczna_i_odbioru_robot_budowlanych-[20052021_125619]
c).Zalacznik_nr_4_cz.3_Dokumentacja_projektowa__specyfikacja_techniczna_i_odbioru_robot_budowlanych-[20052021_125620]
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „TRANS-REM” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310100118
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-122
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRANS-REM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRANS-REM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.