Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00116744/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace modernizacyjno-adaptacyjne polegające na utworzeniu pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego w Szpitalu SPZOZ Świdnik, Al. Lotników Polskich 18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Leśmiana 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 4523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace modernizacyjno-adaptacyjne polegające na utworzeniu pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego w Szpitalu SPZOZ Świdnik, Al. Lotników Polskich 182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ddd8e82-b659-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105616/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace modernizacyjno-adaptacyjne polegające na utworzeniu pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego Szpitala SP ZOZ w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/271/01/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358411,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjno – adaptacyjne polegające na utworzeniu pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego - zlokalizowanych na III piętrze Szpitala w SP ZOZ w Świdniku, Al. Lotników Polskich 18.
2. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich zakres został określony w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą:
a) projekt techniczny pn. Prace modernizacyjno-adaptacyjne polegające na utworzeniu pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego, stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno-adaptacyjne polegające na utworzeniu pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SWZ,
c) przedmiar robót pn. Prace modernizacyjno-adaptacyjne polegające na utworzeniu pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ
i obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych,
- wykonanie instalacji gazów medycznych,
3. Prace modernizacyjno – adaptacyjne będą polegały na:
A) Utworzeniu pomieszczeń medycznych z zapleczem technicznym w miejscu starej sali porodowej dla potrzeb Oddziałów: Położniczo – Ginekologicznego i Neonatologicznego, obejmujących przebudowę i modernizację pomieszczeń z przeznaczeniem na:
• Gabinet zabiegowy,
• Gabinet lekarski wraz z węzłem sanitarnym,
• Pokój laktacyjny,
• Magazyn pościeli,
• Szatnię oraz toaletę dla personelu,
• Pomieszczenia gospodarcze,
B) Modernizacji Oddziału Neonatologicznego obejmującej:
• Przebudowę węzła sanitarnego, na który składa się:
- pomieszczenie WC,
- pomieszczenie WC dla osób niepełnosprawnych,
- natrysk dla personelu,
• Utworzenie trzech sal „matka-noworodek” wraz z utworzeniem w jednej Sali dodatkowej łazienki.
4. W zakres prac modernizacyjno – adaptacyjnych szczegółowo określonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2 powyżej, wchodzi m.in.:
A) Utworzenie pomieszczeń medycznych z zapleczem technicznym w miejscu starej sali porodowej dla potrzeb Oddziału Położniczo – Ginekologicznego i Oddziału Neonatologicznego,
- demontaż stolarki drzwiowej
- skucie okładzin ściennych z płytek glazurowanych
- wyburzenie ścian działowych
- rozebranie posadzek wykładzin PCW oraz płytek terakotowych
- wyrównanie podłoży pod posadzki
- wykonanie wylewki samopoziomującej pod posadzki
- wykonanie posadzek z płytek gresowych oraz z wykładziny PCW Tarkett
- wykonanie ścian działowych g-k
- wykonanie gładzi gipsowych
- montaż okładzin ściennych
- malowanie pomieszczeń
- montaż drzwi wewnętrznych
- montaż instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej
- biały montaż
B) Modernizacja Oddziału Neonatologicznego
- demontaż stolarki drzwiowej
- skucie okładzin ściennych z płytek glazurowanych
- zerwanie tapet
- wyburzenie ścian działowych
- rozebranie posadzek wykładzin PCW oraz płytek terakotowych
- demontaż sufitów podwieszanych wraz z oprawami oświetleniowymi
- wyrównanie podłoży pod posadzki
- wykonanie wylewki samopoziomującej pod posadzki
- wykonanie posadzek z płytek gresowych oraz z wykładziny PCW Tarkett
- wykonanie ścian działowych g-k
- wykonanie gładzi gipsowych
- montaż okładzin ściennych
- malowanie pomieszczeń
- montaż drzwi wewnętrznych
- montaż instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej i tlenowej
- biały montaż.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495):
a) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegających na wykonywaniu prac na placu budowy, co najmniej dla następujących czynności:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty sanitarne instalacyjne
3) roboty elektryczne instalacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298106,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476409,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298106,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S-BUD Maciej Sarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 030929050
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 49
7.3.4) Miejscowość: ŚWIDNIK
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298106,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-01 do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dzierżawa dwóch monitorów do pomiarów hemodynamicznych wraz z dostawą czujników
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2025 roku
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg - sezon 2024/2025
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Świdniku w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.